Secret Level - Development Hell

Permalänk
Medlem

Secret Level - Development Hell

Tänkte om någon missat detta.
Säker på någon har varit där men inte riktigt tänkt vad det egentligen var.

Kan vara lite kul om man känner till lite om Devs

http://gosugamers.net/diablo/news/19659-guide-getting-into-de...

Permalänk
Hedersmedlem

Jag satt precis och undrade hur man skulle få achivementet Bashanishu, "Hurt Bashinok using Rakanishu's Blade". Nu har jag fått svaret.

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Medlem

Faktiskt inte Casgar. Bashiok är en random Fallen Shaman som spawnar i Dalgur Oasis (Act 2).

Permalänk
Medlem

HITTA DET PÅ FJÄRDE FÖRSÖKET

Ironin att döda dom efter första veckan -.^ det kompensera dom onda känslorna

Varenda zombie och den enda boss som var där hade developers och sådana namn

Hell

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk

Aha, nu förstår jag varför det är fyra ibland!

Permalänk
Medlem

Har alltid portat tillbaka till stan efter 3 crypts så har aldrig kollat om det fanns en fjärde då det ju bara ska va 3!
Hittade på första försöket efter jag läste detta igång

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk

Jag hittade en grotta i act 1 som också var fullt med utvecklare och dylikt.

Uppe vid Wretched mother quenn kan man ibland få 2 grottor varav den ena har fullt med utvecklare.

Visa signatur

Processor: Intel I7 870 2.93 Ghz | Moderkort: Asus P7P55D EVO | Minne: 8Gb Corsair XMS 3 | Grafikkort: Gigabyte Geforce 460GTX 1 GB OC SLI | Nätaggregat: Antec High Current Gamer 620W | Chassi: Fractal Design R3 | Skärmar: Benq M2700HD och Packard Bell Viseo 220DX | Mobil: Huawei Honor | Tablett: Maxtab | Laptop: ASUS ROG G75VW |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Kuzul:

Faktiskt inte Casgar. Bashiok är en random Fallen Shaman som spawnar i Dalgur Oasis (Act 2).

Aha, där ser man!

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

HITTA DET PÅ FJÄRDE FÖRSÖKET

Ironin att döda dom efter första veckan -.^ det kompensera dom onda känslorna

Varenda zombie och den enda boss som var där hade developers och sådana namn

Vilken "svårighetsgrad" var det på?

Permalänk
Medlem

vilken som helst. Random event i act 1.

Permalänk
Medlem

körde denna crypt på Inferno med en kompis igår, knappast en utmaning i jämförelse med annat, mest bara en rolig crypt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av acer94:

Hell

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av acer94:

Enligt Youtubers är det Nightmare eller högre, vet ej om Blizz har bekräftat det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TTB:

körde denna crypt på Inferno med en kompis igår, knappast en utmaning i jämförelse med annat, mest bara en rolig crypt.

Samma här, hade missat att denna fanns.
Så vi tog och letade upp denna crypt, och kutade igenom den.
Och för att vara på inferno så var den riktigt lätt, hade hoppats på lite... mer...
Men men, nu har man ju gjort den iaf.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

har hunnit till slutet av act 1 men undrar om man måste köra om alla quests fr.o.m "the shattered crown" efter att ha klarat av "development hell"? står något i stil med: ditt sparade spel kommer att skrivas över om du vill starta "the shattered crown" quest.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av evgaftw:

har hunnit till slutet av act 1 men undrar om man måste köra om alla quests fr.o.m "the shattered crown" efter att ha klarat av "development hell"? står något i stil med: ditt sparade spel kommer att skrivas över om du vill starta "the shattered crown" quest.

Nej, det enda du riskerar förlora är din framgång på den quest du för närvarande befinner dig på, beroende på var du är på questen. Varje större quest har några milstolpar som läggs till i questlistan och man sedan kan välja att hoppa till.

Permalänk
Medlem

Jag och min bror körde detta igår. Kul att man får ett Feat of Strength med. Smash Jay, Smash!

Visa signatur

Asus P9X79 DELUXE | Intel Core i7-3930K @ 4.33 GHz | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | Corsair Cooling H100 + 2 x Noctua NF-S12B FLX 120mm | Gigabyte GeForce GTX 680 2048MB | Intel 520 180GB | Intel X25-M 160GB | Fractal Design Arc Midi | Corsair AX 850W Modular 80+ GOLD | LG CH10LS28 BDROM | Windows 7 Enterprise x64 | Mionix Z60 | Razer Abyssus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casgar:

Jag satt precis och undrade hur man skulle få achivementet Bashanishu, "Hurt Bashinok using Rakanishu's Blade". Nu har jag fått svaret.

Tänkte slänga in ett tack till dig, hade det inte varit för dig hade jag antagligen sålt rakanishu's blade till vendor pga de dåliga statsen (: hade ingen aning om att det hade ett inbakat achievement

Permalänk
Medlem

Jag fick den på Nightmare Act I, den grottan hette inte Defile Crypts som det är i vanliga fall.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D Cpu: i5 750 @2.67 Moderkort: Asus P7P55D-E socket 1156
Hårddisk (OS): Intel X-25m 80GB SSD Hårddisk (Gaming): Intel 320 120GB SSD
Grafikkort: Asus HD5870 Ramminnen: Corsair Dominator 1600MHz 8GB Cpu kylning: H50 Hydro
PSU: Corsair HX 850W