Permalänk
Medlem
Skrivet av Punchboll:

om man skulle beställa 1000st tpkablar och tjäna en slant på dom...

Sälja kablarna här på Swec mot frakt och en tia!
"Instant 1000x profit!" :3

Permalänk
Medlem
Skrivet av HanFrånFragBite:

Kan någon länka cdons 15% kod, om det ens finns någon? Har letat överallt nu

Den är inte aktiv förrens slutet av varje månad. Brukar komma igång runt 27-28.

På denna länk förövrigt: http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azured:

Sälja kablarna här på Swec mot frakt och en tia!
"Instant 1000x profit!" :3

Visst,nä skämt o sido orka.

Permalänk
Medlem

Varför gnäller alla helt seriöst? Det är detta som är en mellandagsrea vad fan trodde ni???

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av avm:

Är asus xonar dgx bättre än asus xonar dg??? Funderar på köpa det som inet rear ut. Undrar om det kommer bli någon skillnad från mitt nuvarande creative soundblaster audigy 2 och sitter på logitech z623 ?? Tack på förhand.

Skillnaden är antagligen endast den att Dgx-modellen har Pci-Express som gränssnitt/urtag, medan Dg-modellen har PCI. Kolla upp vilka anslutningar ditt moderkort har, baserat på PCI-E/PCI-infon ovan.

Om det blir någon skillnad kan jag inte svara på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SASPandion:

Jag har beställt 300 TP kablar och har printscreen att det inte står något om begränsning, fan om inte inet levererar nu! haha

http://www.ladda-upp.se/bilder/lhywcugkcxzsg/

Det står ju att dom bara har 50 i lager, Du får nog dina hårt förtjänade pengar tillbaks skulle jag tro!

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ThomaZ84:

Det står ju att dom bara har 50 i lager, Du får nog dina hårt förtjänade pengar tillbaks skulle jag tro!

Beställde 50 x flera ordrar.
På kontot står det reserverat 50 på alla utom 1.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Varför gnäller alla helt seriöst? Det är detta som är en mellandagsrea vad fan trodde ni???

Nja, men skyltar man med att den börjar 00:01 så är ju första tanken att man måste vara snabb med att beställa innan det tar slut..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blow:

De sänker priserna på ett antal varor och du klagar ändå? Vad är du ute efter? 50% på allt?

Liknande rea som alla andra hade varit vettigt.

Jag ger upp, fel ställe att säga något ont om Inet.
Som jag sa vid omröstningen, meningslöst då dom kommer vinna ändå, swec mobben är helt sinnessjukt kåta på Inet och har varit i flera år.

Inse att dom är en medioker butik på kunskap, support, priser. Ja dom har bättre support än ex cdon, men knappast bättre än dom flesta andra.

Anyway, flame on Inet fanboys.

I'm out, good night.

Permalänk
Medlem

detta kortet är på rea nu http://www.inet.se/produkt/5409553/evga-geforce-gtx-560ti-102... .
Jag har detta kortet i min dator nu http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/132372-asus_geforce_g... .

kan jag använda dessa 2 tillsammans i SLI?

Permalänk
Medlem

Ska man ta en vertex 4 256gb lr samsung 840 256gb?
Vertex har rätt höga skriv hastigheter men 840 kostar något mindre

Permalänk
Medlem
Skrivet av exroz:

Skillnaden är antagligen endast den att Dgx-modellen har Pci-Express som gränssnitt/urtag, medan Dg-modellen har PCI. Kolla upp vilka anslutningar ditt moderkort har, baserat på PCI-E/PCI-infon ovan.

Om det blir någon skillnad kan jag inte svara på.

Okej. Tack för att du svara Men är det någon av dessa anslutningar som är bättre än den andra? Alltså är pci e bättre än pci 1 tex? Eller varför är dgx dyrare på prisjakt än vad dg är?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bandless:

Gillar hur alla högstadie-/gymnasiepojkar gråter för att de inte delar ut gratis grafikkort.

Sigh.. Det man förväntar sig är konkurrenskraftiga priser. Vilket Inet knappt klarar av. Va la nåt t-bord som dom faktiskt lyckats trycka ner bra i pris.

Skrivet av Blow:

Tack bandless! Första vettiga kommentaren-
Vill ni ha billigt köp från cdon med 15%. Förvänta er ej ingen support dock!

Bara för att du hade problem så innebär ju inte det att det alltid kommer vara så, för alla. Din upplevelse är inte den yttersta sanningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Punchboll:

Visst,nä skämt o sido orka.

Tänkt dig arbetet att paketera 1000 tp-kablar och skicka iväg dem då?
Skulle vilja se postombudets min när man lallar in med "några kassar" med paket/kuvert
That would be soo hilarious! :3

Permalänk

Är det bara jag eller är reorna värdelösa här jämfört med utomlands?

(Förutom el-giganten men det är brittiskt)

Permalänk
Medlem

Folk kan inte läsa... står klart och tydligt MAX 3/kund.

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomaZ84:

*>50 (Mer än 50)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Netforce:

http://www.inet.se/files/img/banner/wide/banner_822.jpg

Inte på produktsidan som jag blev länkad till.

Permalänk

Tycker ALLA ska beställa minst 1 tp kabel för 1:- och använda fri frakt! (gärna faktura, då det skapar än mer jobb för dem)

runt 2000 av dessa beställningar kanske får dem att inse att dem grovt felkalkylerat marknade /opinionen!

2k beställningar till 2k olika köparelär ta en stund o logistera ihop!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Netforce:

https://www.inet.se/produkt/8906305/tp-kabel-cat6-vit-3m

Ser inget om max 3 per kund?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Inte på produktsidan som jag blev länkad till.

På produkt sidan har de glömt påminna om det.
Det är annras skulle det bara räcka åt en som ex skulle beställa 1000...

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Netforce:

INTE PÅ PRODUKTSIDAN SOM JAG FICK LÄNKAD TILL MIG AV EN VÄN.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Liknande rea som alla andra hade varit vettigt.

Jag ger upp, fel ställe att säga något ont om Inet.
Som jag sa vid omröstningen, meningslöst då dom kommer vinna ändå, swec mobben är helt sinnessjukt kåta på Inet och har varit i flera år.

Inse att dom är en medioker butik på kunskap, support, priser. Ja dom har bättre support än ex cdon, men knappast bättre än dom flesta andra.

Anyway, flame on Inet fanboys.

I'm out, good night.

Lägger dig i en diskussion lika snabbt som sandra på hörnet. Skärpning nu.
Om det som du säger stämmer, att det är en medioker butik på kunskap support och priser, varför vinner de utmärkelser via prisjakt/pricerunner där sweclockers medlemmar motsvarar en väldigt liten del av alla röstande?

Visa signatur

Fractal Define Node 304 | Intel 2500k + Noctua U9B | MSI Z77IA-S01 | Corsair 8GB VENGEANCE | ASUS GTX770 DCUII | FSP 650W 80+ Gold | Intel 320 SSD 120 GB | WD 2TB Green x2

Permalänk
Medlem

Inet har glömt skriva på produkt sidan Max 3 men i annonsen står det.. jag har 21 tum och såg det direkt. och kör 1920x1080

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michelangelo:

Tycker ALLA ska beställa minst 1 tp kabel för 1:- och använda fri frakt! (gärna faktura, då det skapar än mer jobb för dem)

runt 2000 av dessa beställningar kanske får dem att inse att dem grovt felkalkylerat marknade /opinionen!

Är inte fri frakt bara för köp över 500 kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av avm:

Okej. Tack för att du svara Men är det någon av dessa anslutningar som är bättre än den andra? Alltså är pci e bättre än pci 1 tex? Eller varför är dgx dyrare på prisjakt än vad dg är?

Rent teoretiskt sett så har Pci-Express större bandbredd, dock i ljudkortsfallen så räcker bandbredden som PCI har att erbjuda. Att det finns två olika versioner skulle jag alltså tro har att göra med kompatibilitet, vissa äldre datorer har inte PCI-anslutning, och vissa nyare datorer har inte PCI-Express anslutning.

Båda ljudkorten ska alltså ha lika bra prestanda. Att det är dyrare, kan kanske ha att göra med tillverkningskostnader; det är möjligt att PCI-E varianten behöver extra strömförsörjning som den får via en medföljande sladd.

Permalänk
Skrivet av JellyCow:

Är inte fri frakt bara för köp över 500 kr?

jo det är det kanske! attans me!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dwd:

Köpte en handfull power banks: http://www.inet.se/produkt/9960255/fsp-usb-batteri
De kostar så lite att det är värt ett försök vare sig de fungerar eller ej

500ma räcker inte långt...

Permalänk
Medlem

http://www.netonnet.se/art/startpage/sharp-lc60le741s/174899....

är detta något att ha för mig som är okunnig inom bild?

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michelangelo:

Synd att SWEC-frifrakt endast är giltig vid köp över 500kr då ._.