[WoW] Grumpy Old Swedes - Bladefist - Alliance

Permalänk
Medlem

[WoW] Grumpy Old Swedes - Bladefist - Alliance

Grumpy Old Swedes är en svensk 10/25manna alliance guild på servern Bladefist.

Vi raidar 3 dagar i veckan (ons,tors,sön) Start 19.30 till 23.00.

Guilden har funnits till sedan Vanilla och har en familjär och stark band emellan medlemmarna.

Vi söker dig som är:
-- Vuxen, social och trevlig
-- På jakt efter en guild att raida seriöst med.

Vi välkomnar alla klasser och medlemmar.

Applikationer görs på hemsidan: http://grumpyoldswedes.se/

För mer information dra in på Bladefist och prata med Xatrazz, Gaulin, Jeangunnar, Vinarn och Jolle. Du kan även kontakta oss via hemsidan eller i den här tråden.

Permalänk
Medlem

Kul med en svensk guild på min server och jag har allt sett er en hel del i Stormwind och på andra ställen. Jag hade gärna ansökt om det inte varit så att jag inte är så bra på Pve utan kör mest casual Pvp. Dock är det lite kul att slänga käft med någon av er ibland :). Lycka till med rekryteringarna. Mvh

Permalänk

progress?

Permalänk
Medlem

Vi hade någon server first kill under wotkl men efter icc så har vi haft lite uppförsbackar.
Vad vi vill åstadkomma nu är samma sak med tanken på att man kan köra hc raid utan att ha plockat på sig normal gearen (LFR räcker)
Dagsläget har vi inte den bästa progressen men det kan vi lätt ändra och kommer ändras med alla kraft inom snar framtid och därför tänkte vi ge så många icke-Gosare chansen att få vara med.

Bortsett från det så är vi den äldsta guilden på serven också, med andra ord så splittras vi inte p.g.a någon drama eller något, utan lär oss utav misstagen och löser eventuella problem och fortsätter med spelandet.

Visa signatur

1992-Amiga600 7(Mhz) \|/ 1993-Intel 80486SL (10/20Mhz) \|/ 1995-Intel P2 (333Mhz) \|/ 1998-Intel P3 (733Mhz@ 830mhz) \|/ 2001-Amd Athlon 2200 (2.4Ghz) \|/ 2004-Amd Athlon 64 2600 (2Ghz) \|/ 2008-Intel core Duo (3.16Ghz) \|/ 2014-Intel Core i7 4790K (4GHz @ 4.4 Ghz)