Permalänk
Medlem
Skrivet av WEBRUNNER:

Om spelet är bra kommer inte de, då kommer jag.. mer ofta

Släppas* då. Jeez ...

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Medlem

hoppas insidertippset om Commander stämmer
älskade det i BF2142.

det jag tycker saknats i BF3 är att alla kämpar på varsitt håll utan gemensamt mål.
så om nån vill lira commander och tala om för varje squad vad de skall göra så blir jag överlycklig.
men det borde vara en "game mode" så att de som inte gillar det kan lira som vanligt.

Visa signatur

\\ Intel® Core i5-2500K Processor Quad Core, 3.3Ghz, 6MB \\Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB Heatspreader \\ EVGA GeForce GTX 780 CLASSIFIED \\ Nätagg Corsair AX760 \\ Moderkort ASUS P8Z68-V PRO/GEN3\\ Bitfenix Raider chassi \\ Mus logitec G500 \\ Hårddisk Samsung 840 pro 256 gig \\ Maxtor 500 gig 7200 rpm \\ Steelseries mekaniskt tangentbord \\ Världens bästa pappa kaffekopp "blue edition" \\

Permalänk

Stabilare karaktärer som inte bryter benet och dör så fort de snubblar på en trottoarkant. Samt ett fungerande anti-cheat.

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Har du någonsin känt att du behövt mer än 12x zoom? 8x zoom är det mesta jag står ut med, och använder mest 3.4x på snipers. Med 12x zoom kommer ju kulan droppa utanför ditt synfält innan det är så långt bort att du behöver mer zoom

Absolut har jag hänt att 12x inte räcker till.
Men jag har alltid haft passion för just sniper. Tycker om känslan när man får ett headshot runt 1000m bort.
Älskar bullet drop och hur du måste tänka innan du skjuter. Brukar ibland sitta med surfplattan brevid när jag spelar för att kolla på tabeller om bullet drop, tid etc.
Är nog det som gör att jag vill ha lite mer.

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem

http://images.bf-games.net/guides/bf2/bf-2-commander-06.jpg

Som i bf2. Vore ju underbart i Bf4 om man kunde köra det.

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Entusiast

Att gubben inte fastnar när man ska springa över en kvist eller en liten sten...

Permalänk

Uppdaterad och välfungerande fordonsfysik samt bättre hitbox. Spelar ingen roll hur detaljerad och utsmyckad soldaterna är om de inte dör när man träffar dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Kvinnliga karaktärer faktiskt, även om jag inte skulle spela dom själv så tycker jag ändå att det är något som dom borde ta med!
är ju faktiskt ändå inte bara oss grabbar som spelar

Det är väll för att spelet är riktad till en större marknad, USA. I det efterblivna landet får ju inte ens kvinnor delta i dom flesta grenar innom sin militär.

---

Men vad vill man ha med BF4? Dumpa singleplayer om det inte är Bad company, lägg tiden och pengarna på ett vettigt onlineläge. Inser inte DICE vilken otroligt kul kampanj i alla fall Bad company 1 hade? Orginellt och full av humor. Sådant behövs.

Skippa Origin. Skippa Battlelog. Dumpa "Premium". PC fokus, på riktigt denna gång. Vettigare banor, mera klasser, större squads. Riktig fysik, bort med det blåa filtret osv osv osv.

Kan hålla på rätt länge...

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Inget som har med origin att göra. Uppdaterad grafik mer förstörbar miljö. Kunna köra alla fordon som är plaserade på banorna. Nerfa flashligt och solen. Samt fixa tv missile, lite nya vapen o kanske lite mods typ zombie mod.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Legion 5 Pro" Ryzen 5800H / 32GB ram / 2TB+1TB nvme / RTX 3070 8GB 140w

Permalänk

Vad jag vill, jag vill att Co-op singelplayer ska fungera, och sen vill jag i MP att ALLT ska gå att förstöra så mycket som möjligt, inte att de blir massa snipers på taken utan att man ska kunna riva byggnaden iprincip.

jag vill se framsteg inom grafiken och gärna någon rolig fysikmotor till (inte PhysX). jag vill att dom försöker få bort uppenbart överkraftiga grejer såsom noobtubes och liknande.

Bilar och sånt får gärna känna av när det är en Javelin på ingång.

jag vet inte de låter mest som att jag beskriver en patch egentligen

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X 942 CPU: Intel 3770k @ 4.2 Ghz CPU Kylare: Corsair H80 Ram:16 Gig Balistic X 1600 MhzGPU: Sapphire Radeon R9 290X med Arctic Accelero Xtreme MB: MSI Z77A-GD65 PSU: Chieftec Nitro 750w 80+ Bronze SSDer: Crucial M4 64gb + 2st KINGSTON SSDNOW V+200 128gb i Raid 0Hårddiskar: 2st WD Black 1TB i raid 0 + en WD Green 2TB

Permalänk

Jag vill inte ha ett Battlefield 4 så som EA pressar DICE till att göra ofärdiga spel.
Jag vill ha ett Battlefield 2-2, som DICE ska göra under flera år, så att det blir ett bra spel istället för denna cash-in som de gör nu.

Skippa allt med urban-temat, gå tillbaka till det riktiga militär-temat, istället för det här "wow, häftigt DUU DUU DU DUUU DUUU coolt" (jag tror ni fattar).
Commander-systemet ska tillbaka där de även använder sig av ett lite långsammare rankingsystem, så att man får mer respekt för de som har spelat mer och har högre rank/grad. Flygplan och helikoptrar ska inte vara fördummade så att de kan styras av en 3-åring.
Och för guds skull hoppas jag de tar bort den påtvingade kill-camen, som tar bort en från vad man nu gjorde under tiden man är död och tvingar en att kolla på den som dödade dig.

Listan är lång men jag orkar inte mer nu. Jag blir bara deppig när jag tänker på vad de har gjort med Battlefield.

Permalänk
Skrivet av Playboy_1338:

Inget som har med origin att göra. Uppdaterad grafik mer förstörbar miljö. Kunna köra alla fordon som är plaserade på banorna. Nerfa flashligt och solen. Samt fixa tv missile, lite nya vapen o kanske lite mods typ zombie mod.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med dig!

Permalänk
Medlem

ett andra världskrigs battlefield hade inte varit fel men det kommer inte hända

Permalänk
Medlem

Ingen jävla battlelog skit

Permalänk
Medlem

Sluta att nerfa varenda vapen som ett fåtal personer skriker över (Inte usas och m26 då,helt klart op)
Blue filter ska bort
riktiga squads
riktig destruction
en småsak,bilarna i spelet,som inte är körbara,dem ser alla likadana ut!nästan..lite mer modeller tycker jag och att dom ändras i formen när dom sprängs eller man kör på en liten bil men en pansarvagn!:)
att man inte dör av att springa på en kant!

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk

Kina!

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

modsupport är allt som behövs. men det kommer ju tyvärr aldrig mer hända i bf-serien

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hur jävla svårt kan det vara att inte särskriva?!

Permalänk
Medlem

ett glädje hus man kan ta en öl I å skyta hur många man dödat

Visa signatur

ENTHOO PRIMO CORSAIR RM 1000W MAXIMUS VII FORMULA 4790K 4.6 1.2V 4x8 CORSAIR 2400 Msi Gtx 1080 TI VATTENKYLD W10

Permalänk
Medlem

skulle vilja ha en grövre soldat! den bf3 soldaten är ju klen naaaanting!!!! karln klarar inte av gå över ett järnvägsräls under metro , måste hoppa! vars man än ska gå /springa måste man spamma space för ta sig fram...

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

Svenska Armén!

Permalänk
Avstängd

Ålders gräns på 16år...

Visa signatur

-Thuban X6@3,9GHZ + NH-D14

-HD7950@1300/6000MHZ + Accelero Extreme

-Corsair TX850W

Permalänk
Medlem

Jag tycker allt som finns med i en map ska kunna användas. Så mer flyg, mer mark fordon .. mer allt! Men t.ex vanliga bilar t.ex ska ju ha mindre armor och det ska vara lättare att bli träffad och dödad ur en sån. Dvs mindre armor.. Skulle även vara kul att köra en bil och när man kör ner i en ordentlig grop så ska rutan spricka eller gå sönder helt..

Det jag vill se som allra mest är att alla ska få bestämma exakt vilka fordon som ska få finnas med i en map. Vill man att det ska finnas stridsvagnar och bilar men inte flygplan eller helikoptrar så ska man ta bort dom.

Säger samma som de andra mindre buggar speciellt med punkbuster som kan vara riktigt jäkla irriterande.
Många ggr jag fått avinstallera hela spelet för nånting hänt under timmen man lämnat datorn på med BF3 på.

Det ska även inte vara möjligt att köpa till sig vapen packs och all sån dylik skit. Fattar inte att vill dom satsa på kvalite så ska man ju för fasen inte kunna köpa till sig en massa grejjer. Förstör ju totalt, speciellt när det finns noobs med alla vapen som finns men absolut ingen förmåga alls att kunna sikta.

Permalänk
Medlem

Något måste göras åt poängsystemet, många är så extremt poäng kåta för att låsa upp vapen. Och därigenom tappas mycket av det taktiska och samarbetet som har gjort dom äldre spelen så roliga och så mycket bättre

För att nämna lite i övrigt:
Stora båtar som man kan styra! (även ubåtar)
Stora banor!
Större grupper!
Endast spawn på gruppledaren
Någon annan tid förbannat tråkigt med nutid
Mer teamwork som det tex finns mer utav i Forgotten Hope 2 (oftast)
Begränsa antalet spelare som kan vara snipers i varje lag.
Modsupport
Bättre skydd mot fuskare
Fler olika klasser och begränsa vad dom olika kan använda och inte använda

Visa signatur
Permalänk
Medlem

att inte ta bort Co-op , bättre campaign framförallt LÄNGRE, klarade singelplayern på 1 dag liksom mycke längre !
inga bugg och skit , BF4 Here i come !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av AltUnderCtrl:

Absolut har jag hänt att 12x inte räcker till.
Men jag har alltid haft passion för just sniper. Tycker om känslan när man får ett headshot runt 1000m bort.
Älskar bullet drop och hur du måste tänka innan du skjuter. Brukar ibland sitta med surfplattan brevid när jag spelar för att kolla på tabeller om bullet drop, tid etc.
Är nog det som gör att jag vill ha lite mer.

Inbiten kille som inte gillar att lämna spawn hör jag !
Nämen skämt och sido, roligt med folk som har en sådan passion och tom gör research om bulllet drops osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

att inte ta bort Co-op , bättre campaign framförallt LÄNGRE, klarade singelplayern på 1 dag liksom mycke längre !
inga bugg och skit , BF4 Here i come !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill du verkligen förlänga framför att fixa eländet som BF3s kampanj var? Snacka om kamera på räls.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Nakna brudar

Visa signatur

Vedeldad 486:dx. Jag klockar o jag klockar... allt laggar ändå.

Permalänk
Skrivet av Alpstig:

Jag undrar vad folk förväntar sig av Battlefield4?

Vad vill vi ska förbättras i battlefield4?

Hur mycket pengar vi är berädda att betalla för allt inkl. Premium mm.

Är jag den enda som vill ha bort supression?! Jag tycker att det gör dem bra spelarna dåliga, tänk dig en kille som röjer med t ex M249/PKP pecheneg. Han börjar skjuta utan att sickta, han träffar inprincip vart femte skott, förmodligen så vinner han bara för att du blir suppressad! Så det gör att dem bra spelarna blir dåliga (dör oftare)

Jag vill också att det ska komma en Battlerecorder, för att tänk hur mycket större communityn skulle bli. Om man gör värsta kill streaken, så kan man lägga upp det och visa upp det för sina kompisar. Det skulle också göra det lättare för dem som redan är stora på youtube, dem skulle få det lättare att lägga upp sina montage!

Det skulle också vara kul att ha någon slags mod tool, för att kanske kunna göra lite roliga gamemodes och sånt. Men jag tycker dem ska satsa mer på någon vettigare punkbuster, för nu känns det som om det Punkbuster skapar mer problem än den löser.

Vad tycker du, vad vill du ha i BF4?
Skriv en liten önskelista om vad du vill ha?

Suppress funkar ju inte jag vet inte hur många gånger jag har pressat flera gubbar o hur länge. För att sedan bli one shotad i skallen. Dom borde inte ens funderat på sticka upp huvudet när jag skjuter.

Sen vill jag ha typ 200 Pers som spelar multiplayer på en map samtidigt.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Kvinnliga karaktärer faktiskt, även om jag inte skulle spela dom själv så tycker jag ändå att det är något som dom borde ta med!
är ju faktiskt ändå inte bara oss grabbar som spelar

Varför ska man spela som en kvinna bara för att man är en kvinna? Det är väldigt sällan eller inte alls att du ser kvinnor i specialstyrkor som man i något form är (i all fall i enspelarläge). I många spel välkomnar jag idén att spela som en kvinna, men tycker inte det skulle passa bf3. Jag tror heller inte att kvinnor bryr sig om att spela som en man, lika mycket som de flesta män inte bryr sig om de spelar som en kvinna.

Visa signatur

I rikets namn.

Permalänk
Medlem

En raketdriven motorsåg