Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Medlem

Det är en riktig mördar-sås. Smakade en droppe rent och det var inte smart gjort.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Blev en ny skärm , en Samsung S27A850T.
Väldigt nöjd med köpet, inga döda pixlar och ingen backbleed

Visa signatur

| Intel Core i7 4790K |NZXT Kraken X61 | ASUS Z97-A |Asus GTX 780 DCII OC 3GB SLI |16 gb Corsair 1600Mhz vengeance |Cooler Master V1200 | Kingston Hyper X 240GB , Corsair force series3 120GB, 1TB WD Caviar Black | Fractal Design Define XL R2 | Acer Predator XB270HU| Win 10 Pro 64 bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lappa:

Det är en riktig mördar-sås. Smakade en droppe rent och det var inte smart gjort.

haha skoja inte

har en Blair's 3 A.M. hemma, satan i helvetet och hans morbröder vad det känns

doppade en tandpetare och körde in i munnen.
ska fixa lite egen marinad nu i till grillen i sommar med den, dock får man nog passa sig lite, man lär se hur köttet kryper ihop

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

haha skoja inte

ska fixa lite egen marinad nu i till grillen i sommar med den, dock får man nog passa sig lite, man lär se hur köttet kryper ihop

Jag använder Dave's ghost pepper på min chili béarnaise sås, 1 droppe för att rikitgt piffa upp det och blandra till det med BBQ blå från santa maria det är suveränt på alla typer av stekt, grillat o fest kött :).

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Fick bli den senaste Galaxyn...

http://i41.tinypic.com/5bb2uw.jpg

Sexing som fan

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD

Permalänk
Entusiast

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

haha skoja inte

Jotack köpte en 3am till brorsan i present. En till två droppar räcker till en hel gryta. Han hade lurat i en av sina polare att smaka en hel tesked, stackarn

Permalänk
Medlem

Senaste "stora" inköpen annat än elektronik och ny mobiltelefon är följande:

Dvs, två par relativt dressade skor.

Visa signatur

- MSI 550 Tomahawk - Ryzen 7 3700 X - 32 GB - (GTX280) - Corsair 850W - LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem
Skrivet av azmodan:

Guinness chips? Kände precis hur snålvattnet rann till av nyfikenhet

Tyvärr var de inte så goda som man hade kunnat tro. Jag åt dem tillsammans med ett glas cola, eventuellt funkar de bättre med just Guinness. Bäst i lådan var helt klart Kettle Foods Sea Salt & Balsamic Vinegar, tätt följda av de två Walkers Deep Ridged-påsarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

Blev 2 Knivar och ett stycke fiske grejer

http://i.imgur.com/L5YmnT4.jpg

Den översta kniven, den har nog sett sina bättre dagar.

Skrivet av keyser:

Hur mycket fick du betala för kalaset ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Blev runt 170 kr inkl. frakt.

Permalänk
Medlem

Mercur 34c och lite annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Den översta kniven, den har nog sett sina bättre dagar.

Haha Ja , blev så förtjust i den på sitt unika sätt , oanvändlig såklart !! ;D

inte mycket ! översta kniven 140:-
- nedersta 20:-
och jerkbait spöet ca 1250:-

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Det blev lite datorprylar!

i7 3770k samt ett Asus Sabertooth Z77

Permalänk
Medlem

Lite kablage och en Coldplay Mylo Xyloto LP

Permalänk
Medlem

Blackberry 9900. Sjukt skönt att ha alla feeds, sms, mails etc. i samma program.

Wayfarers.

Bibel med 3kg exegetiska kommentarer.

Permalänk
Medlem

Bibel med 3kg exegetiska kommentarer.[/QUOTE]

Studerar du bibeln ? eller varför köpte du den ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Glömde ju slänga upp bild på skönheten när den var ny. Så visst, lite sent, men ändå

En LTD EC-401.

Permalänk
Medlem

Hämtade upp detta hos posten idag

Permalänk
Medlem

Blåtandslurar. Anbefalles.

Permalänk
Medlem

Blev ett par nya solglasögon nu när solen börjar titta fram allt mer om dagarna.
RB3026 Aviator.

Permalänk
Medlem

Var dags att köpa biljetter vidare från Borneo kände jag. Passar på att ta en liten avstickare till Hong Kong också. Det var ändå på vägen till Filippinerna.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Dags att fylla på vapenskåpet lite

Colt King Cobra .357 Magnum, 4tum

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Var dags att köpa biljetter vidare från Borneo kände jag. Passar på att ta en liten avstickare till Hong Kong också. Det var ändå på vägen till Filippinerna.
http://i.imgur.com/uuqzGgV.jpg

Asså, det där verkar ju bara för underbart o kunna göra så Avundsjukan slår till men jag hoppas du har det bra

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av azmodan:

Asså, det där verkar ju bara för underbart o kunna göra så Avundsjukan slår till men jag hoppas du har det bra

Jag ska inte klaga! Kanske lite på att jag snart "bara" har 2 månader kvar på resan som jag började tidigt i februari. Och att jag gör av med pengar såklart. Men det är det värt. Funderar lite på att köra Disneyland i Hong Kong. Man har ju ändå vuxit upp med Disney.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Typinflygning på en MFI-9B och medlemskap i Lapplands Flygsällskap är mina senaste inköp.

MFI-9B SE-EUF

Permalänk
Medlem

Hemkommen från London så blev lite grejer där.

Street fighter energi dryck. Vet dock inte hur den smakar och kommer antagligen inte öppna den heller.

Dead kennedys, Batman, the Clash, Sex pistols och ett skärp.

Scarface tavla och en LP med Evil conduct

Ett par byxor.

Ett par vita snören till mina kängor också. Kängorna är INTE nya.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Hedersmedlem

Blev en HTC 8X Windows phone 8 mobil. CDON sålde den ju för 1740:- så kunde inte låta bli. Kommer dock inte behålla den då WP8 inte tilltalar mig. Köpte den endast för att lära mig WP8. Byggkvalitén är mycket bra även om telefonen är lite för stor med tanke på skärmstorleken (ramen är för stor).

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...