Permalänk
Medlem

HTC sensation krånglar

hejsan nu är det såhär att jag har rootat min HTC telefon och har fått ett problem som ingen någonsin verkar ha fått.
Det är så att när jag tar kort med blixt eller frontkameran så blir det bara en triangel med utropstecken i, när jag tar kort utan blixt så fungerar det.
Och när jag ska filma så stängs kamera appen ner och man kommer till hemskärmen.
Videokvaliteten på filmer har försämrats och jag kan inte titta på filmer som jag har i telefonen då det laggar och är mycket dålig kvalitet på bilden.
Har flashat nytt rom då jag trodde det var mjukvarufel men det gick inte bort.

Video hur den reagerar:

länk till video: http://www.youtube.com/watch?v=XiWdeIM9h5g

Ljudet fungerar utmärkt och har inte haft problem med den tidigare så.

Någon som vet vad det kan vara för fel?

jag tror det är mitt batteri som håller på att ge upp men alla batteriappar säger att hälsan på batteriet är "Good".

Mvh // Immo

Permalänk
Medlem

måste säga att du får skylla dig själv när du rootar sensation har ju redan 4.0.3 you know the risk

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

måste säga att du får skylla dig själv när du rootar sensation har ju redan 4.0.3 you know the risk

jo tack jag vet ^^