Permalänk
Skrivet av chainzaw:

Nej, men jag tycker att lite info från Valve borde finnas om det eftersom man "ska" få något.

Du tror inte att de planerar LITE i förväg och att itemet kanske redan finns?
Jag är lugnare än en dosa snus.

Känns troligare att dom väntar tills gränsen är nådd och sedan börjar jobba med att designa detta item (dom kanske har idén färdig men inte själva modellen osv).

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

Nej, men jag tycker att lite info från Valve borde finnas om det eftersom man "ska" få något.

Du tror inte att de planerar LITE i förväg och att itemet kanske redan finns?
Jag är lugnare än en dosa snus.

Skrivet av dysenteri:

Känns troligare att dom väntar tills gränsen är nådd och sedan börjar jobba med att designa detta item (dom kanske har idén färdig men inte själva modellen osv).

Det är Valve vi pratar om. Itemet börjar jobbas på när gränsen uppnås och inte i förväg.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte få mitt dota 2 på engelska hur ändrar man?

Visa signatur

| ASUS Z97-A | Intel i5 4690K 4,6 GHz | ASUS Dual GTX 1070 OC | Corsair 2x4 GB 2133Mhz | seagate 1TB | Samsung 750 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | EVGA Supernova G3 750W | Fractal Design Define R6 | EK Supremacy EVO | EK CoolStream PE 360 | D5 Pump |

Permalänk
Skrivet av Lectric:

Installera steam till engelska versionen.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lectric:

Steam / Inställningar / Interface / ändra till Engelska.

Permalänk
Medlem

Fick den ur en immortal kista/gift, ingen aning om alla får samma eller om det är olika vapen till olika heroes.
Grymt villket som!

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Medlem

http://whendidegthrowlast.com/

Om ni inte sett denna sida så rekommenderar jag den. EG har ju t.o.m. en högre throwability än XBOCT.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Saxn:

BILD
Fick den ur en immortal kista/gift, ingen aning om alla får samma eller om det är olika vapen till olika heroes.
Grymt villket som!

Man kan få pudge hook och kunkka svärd, sen kanske ngt mer jag vet inte.

Blev rätt nöjt med att jag fick hooken, know your place så att säga

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

Man kan få pudge hook och kunkka svärd, sen kanske ngt mer jag vet inte.

Blev rätt nöjt med att jag fick hooken, know your place så att säga

Har sett något till LD också. Dock verkar hooken vara det folk är mest ute efter

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Medlem

Abaddon, LD, Kunkka, VS och Pudge kunde man få items till, det mest eftertraktade är Kunkkas svärd följt av hooken och VS vapen. Överlägset sämst är Abaddons vapen och LDs cauldron.

Permalänk
Medlem

Fick VS-vapen, missnöjd :[

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cjal:

Abaddon, LD, Kunkka, VS och Pudge kunde man få items till, det mest eftertraktade är Kunkkas svärd följt av hooken och VS vapen. Överlägset sämst är Abaddons vapen och LDs cauldron.

Jupp, håller med

Permalänk

det finns några som lirar alltså ! Trevligt Har bara stött på massa ryssar

Bara jag som tycker att när dota 1 va som bäst är roligare ?

Permalänk

Jag och några polare söker efter en duktig jungler/support spelare till vårat lag, är det någon som har förslag på var vi kan leta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jellymoose:

Jag och några polare söker efter en duktig jungler/support spelare till vårat lag, är det någon som har förslag på var vi kan leta?

Är väl bara att fråga efter folk här eller i Sweden chatten ingame efter folk. Om det funkar så är det ju enbart att säga att man letar efter folk & fråga om de är intresserade.
Kan själv kanske köra något/några games med er.

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk

Tjena, tänkte bara höra vad ni andra ligger på för ping när ni lirar. När jag spelar på EUW så har jag på ungefär 80-90 ping.
Vet inte om det är bra eller dåligt. Men det känns väldigt högt, iaf om man jämför med kraven man har på CS.

Så vad har ni för ping? Och vad kan jag göra för att förbättra min?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av cjal:

Jao, själv fick man just LD's mesiga gryta... Det känns som att de lade ner all tid på ett par av prylarna och sen bara slängde ut några prylar till för att de första prylarna skulle kännas ännu mer exklusiva.

Men ja ä' int' bitter...

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av raggelito:

Tjena, tänkte bara höra vad ni andra ligger på för ping när ni lirar. När jag spelar på EUW så har jag på ungefär 80-90 ping.
Vet inte om det är bra eller dåligt. Men det känns väldigt högt, iaf om man jämför med kraven man har på CS.

Jag ligger mellan 30 & 66 ping på eu servers.
Hur du kan förbättra din har jag ingen aning :c

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Skrivet av raggelito:

Ligger runt 20-40 i ping. Stäng av alla onödiga program som ansluter sig till internet hehe. Nää men annars är väl o kolla bandbredden, va har du för hastighet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Jao, själv fick man just LD's mesiga gryta... Det känns som att de lade ner all tid på ett par av prylarna och sen bara slängde ut några prylar till för att de första prylarna skulle kännas ännu mer exklusiva.

Men ja ä' int' bitter...

Yup. Hörde att LD-grytan var värt mycket, *NOT*.
De kunde väl i alla fall gett oss en unik björn eller något liknande, något som FAKTISKT kan vara värt något.
Men nej, ge oss en gryta som inte ens syns i bear-form, tackar och tar emot!
:c

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av raggelito:

Standard för mig är 33 i ping

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av WoG:

Yup. Hörde att LD-grytan var värt mycket, *NOT*.
De kunde väl i alla fall gett oss en unik björn eller något liknande, något som FAKTISKT kan vara värt något.
Men nej, ge oss en gryta som inte ens syns i bear-form, tackar och tar emot!
:c

Det var någon (cyborgmatt, tror jag) som kom med idén att grytan kunde slängas på huvudet när man gick in i björnformen... Då hade det ju blivit någon rolig effekt, i alla fall.

Man kan ju undra om de lyssnar på all kritik de fått, eller om de bara struntar i det.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

De har idag uppdaterat grytan och Abaddon halberden så att de har en effekt på spells för de mindre värda compendium immortal items.
http://www.youtube.com/watch?v=FdhjmLTOgts
Så ser alla ut nu.

Riktigt spänd inför The International 2013 nu! 2 dagar kvar!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skonky:

De har idag uppdaterat grytan och Abaddon halberden så att de har en effekt på spells för de mindre värda compendium immortal items.
Så ser alla ut nu.

Yehu! Nice! Ska ta ledigt måndagen efter internationals så jag kan kolla finalerna haha

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Skonky:

Så ser alla ut nu.

Ingen större skillnad på grytan, tycker jag... Lite trist är det allt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har Pudge hooken och vill gärna ha Kunkka svärdet, någon som är sugen på att byta?

Visa signatur
Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Drager:

Har Pudge hooken och vill gärna ha Kunkka svärdet, någon som är sugen på att byta?

Du kan få grytan till LD

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Du kan få grytan till LD

Haha, mja. Bara intresserad utav Kunkka svärdet dessvärre

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hejsan!
Jag är en gammal dota spelare, lirade väldigt mycket Dota 1.
Har redan börjat spela Dota 2 lite smått och gott och kommer ihåg halv bra mycket.
Tycker dock att det är väldigt tråkigt att spela själv, vore kul om någon/några skulle vilja spela lite med mig.
Adda mig på steam; Mobilio1

Permalänk
Medlem

Efter en hel del games som förlorats p.g.a. efterblivna lagmedlemmar försöker jag att skriva i tråden igen... Finns det någon som vill spela med mig? ~20år, ~500games played (ungefär 50/50 W/L). Bryr mig inte om ni är skitbra eller halvkassa, så länge ni kan kommunicera och faktiskt diskutera saker utan att börja rage:a.

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D | ASUS Maximus V Gene | i5-3570k
Palit RTX3060 Dual OC | 4x4GB 1600Mhz Vengeance LP | 2x256GB SSB | TX950W | W10
Ducky Shine3 MX (Red Switches) | Mionix Naos 8200 | DT990+Schiit Modi2/Magni2