Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej.
Vi ligger tyvärr efter i vår mailkorg. Vi fick över 600 mail den här helgen. Beklagar att vi inte kunde lägga till mer artiklar i er order. Vi hade gjort det om vi hade läst ert mail i tid.
Vill ni att jag lägger en ny order på de kablar ni önskade? Skickar det fraktfritt i så fall. Hur vill ni göra?

Förstår att ni kanske ligger efter, men har fortf. inte fått svar på mailet jag skickade under helgen. Det gäller ett ärende där det verkar saknas spelvouchers vid inköp av 2st GIGABYE GTX 780 OC.

Fick inget ärendenummer men är skickat från kniffs @ gmail.com

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Förstår att ni kanske ligger efter, men har fortf. inte fått svar på mailet jag skickade under helgen. Det gäller ett ärende där det verkar saknas spelvouchers vid inköp av 2st GIGABYE GTX 780 OC.

Fick inget ärendenummer men är skickat från kniffs @ gmail.com

Prova ring! Gjorde jag typ sjuttioelva gånger när mitt mb var på lagning. Man slipper sitta i kö oxå, man bara slår in sitt nummer och trycker fyrkant växeln kommet förklara efter typ 3 minuter

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najsisen:

Prova ring! Gjorde jag typ sjuttioelva gånger när mitt mb var på lagning. Man slipper sitta i kö oxå, man bara slår in sitt nummer och trycker fyrkant växeln kommet förklara efter typ 3 minuter

Har faktiskt fått svar men dom verkar ha missat att skicka båda vouchrarna, men vi får väl se när paketet anländer.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Skrivet av Najsisen:

Hej där! Jag har haft problem med mitt moderkort som är köpt hos er och har redan skickat tillbaka det en gång.

Då ni/er serviceverkstad inte lyckades hitta problemet (trasiga USB portar, hur missar man det?) fick jag tillbaka samma moderkort igen, utan att något lagats eller bytts ut.

Den här gången vill jag inte vara utan dator i MER ÄN EN MÅNAD, och undrar därför om det finns alternativ till att skicka in grejerna? När min vattenkylare började låta konstigt fick jag en ny innan jag skickat in min gamla och var därför aldrig utan kylare, skulle man kunna göra något liknande hos er?

Om det inte går att lösa på något annat sätt, skulle inte jag kunna få snacka med snubben som faktiskt testar kortet? De uppenbarligen inte vet vad en USB port är.

På lappen jag fick hem står det bara att det gick att installera Windows 7 samt att de körde ett "BurnInTest" och att den klarade båda sakerna?

Hej!
Jag kan tyvärr inte komma åt ärendet. Det bästa ni kan göra är att ringa vår kundservice så fort ni får chansen. Då kommer ni få hjälp och svar direkt.
Ring oss på 08-553 44 900

Skrivet av KniFF:

Har faktiskt fått svar men dom verkar ha missat att skicka båda vouchrarna, men vi får väl se när paketet anländer.

Hej.
Bra att ni fått svar. Återkom till mig om kupongerna inte dyker upp,.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Marwelln:

Hej!
Det tror jag! Har dock ingen info om detta i dagsläget. Jag har skickat er förfrågan till vår produktavdelning. Nu får vi hålla en tumme att de lägger upp kortet.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

Hej, jag undrar när r9 290x kommer in i webbshoppen, jag beställde ett för typ 1 vecka sen tillsammans med ett arctic accelero extreme III och dagarna efter så fick jag ett preliminärt datum på fläkten men har fortfarande inte fått höra något om 290x?

Permalänk
Skrivet av Dustin Home:

Logitech är verkligen helt suveräna!

Visst är dom!!! Klipper in det jag skrev i en annan tråd:
Jag köpte en Logitech DiNovo Edge tangentbord för ett gäng år sedan och då kostade den mig 1900:-. När något kostar såpass mycket mer än standardnivån så vill man såklart ha en premiumvara. Så efter 4 år när det hade gått bort lite på texten på "A" knappen och hela texten från ena "Shift"knappen så kontaktade jag Logitech trots att garantin hade gått ut flera år tidigare.
Logitech lyssnade och levererade!!! Någon vecka senare har jag en överaskning på posten. En tangent? Nänä.....ett sprillans nytt tangentbord. Var till och med tvungen att mejla och fråga om de ville ha tillbaka den gamla men nej den var bara att behålla. Morsan fick den. Tummen upp Logitech!!! Inte alltid bäst men mina erfarenheter av dem är i princip bara bra.

Visa signatur

__________________
AIR540 | I7 4770K | ASUS 7970 | DOMINATOR PLATINUM 16GB CL9 2133MHZ | Z87X-OC | CORSAIR AX 760 | SSD Crucial M4 64GB+Intel 120 GB+Seagate 320GB + Extern Seagate 1TB |
Synology DS411J 4*2TB Seagate ST2000D i Raid5 | Ducky Mini blue mx | G400 | SP2500 |Canon Pixma MP280 | Fujitsu-Siemens SL3260W |

Permalänk
Medlem

Hej dustin,

Har ett pågående returärende, inväntar svar och att ni skickar en returfraktsedel! Har skickat iväg 3 mail och ert auto replay har svarat att ni har mottagit ärendet man jag får inget konkret svar... Mina tidigare returer har varit att ni har svarit nästan direkt och skickat ut returfraktsedlar så man kan skicka tillbaka grejorna!

Order-/returnummer
15345990

Artikelnummer
5010758234

Permalänk
Medlem

Halloj! Har ni någon bild av hur mycket ni kommer ta för Playstation 4? Bokade hos er då ni inte skickar den direkt utan mailar innan (utifall att man hunnit norpa den på annat håll) vilket jag tycker är toppen!

Däremot har ni ju satt 0:-. Prisjakt sa igår 4000, men idag 4500 vilket ju är en skaplig skillnad. Gissar detta är för att inte locka in för många förbeställare då trycket kommer bli så högt, men har ni någon hum om hur mycket ni kommer ta för den? Vill inte sitta och köa och vänta och medvetet skippa andra återförsäljare i tron om att ni ska ligga bland de billigaste och så klämmer ni till med 4800 spänn helt plötsligt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sargan:

Hej

Det var riktigt tråkigt att för andra gången se min Intel NUC i5:a få sin leveranstid uppskjuten hos er. Det nya datumet är 2013-11-15 och det känns riktigt illa. Det är lustigt att ni valde att ändra datumet först idag då många andra leverantörer redan ändrat sitt datum och jag gick i tron att ni verkligen skulle få in den i lager idag...

Nu känns det som att det spelar ingen roll om jag avbeställer eller beställer hos någon annan då jag tappar diverse köplatser osv och är fast hos er iaf...

Har du fått hem din NUC? Här har datumet flyttats fram igen, dock måste man ringa för att få reda på det. Är lite besviken faktiskt, jag struntar i ifall deras leverantör inte skickat tillräckligt många enheter. Vad jag vill ha är information på detta utan att jag ska behöva ringa för att få reda på någonting.

Förhoppningsvis var du tidigare i kön än mig och fick din vid förra leveransen!

Edit: Nja, nu fick det vara bra. Avbokade eländet.

Permalänk
Skrivet av Simpa1000:

Hej, jag undrar när r9 290x kommer in i webbshoppen, jag beställde ett för typ 1 vecka sen tillsammans med ett arctic accelero extreme III och dagarna efter så fick jag ett preliminärt datum på fläkten men har fortfarande inte fått höra något om 290x?

Hej!
Skicka ett PM med ert ordernummer så ska jag undersöka saken.

Skrivet av kimquang:

Hej dustin,

Har ett pågående returärende, inväntar svar och att ni skickar en returfraktsedel! Har skickat iväg 3 mail och ert auto replay har svarat att ni har mottagit ärendet man jag får inget konkret svar... Mina tidigare returer har varit att ni har svarit nästan direkt och skickat ut returfraktsedlar så man kan skicka tillbaka grejorna!

Order-/returnummer
15345990

Artikelnummer
5010758234

Hej!
Jag svarade på ert PM.

Skrivet av Lidodido:

Halloj! Har ni någon bild av hur mycket ni kommer ta för Playstation 4? Bokade hos er då ni inte skickar den direkt utan mailar innan (utifall att man hunnit norpa den på annat håll) vilket jag tycker är toppen!

Däremot har ni ju satt 0:-. Prisjakt sa igår 4000, men idag 4500 vilket ju är en skaplig skillnad. Gissar detta är för att inte locka in för många förbeställare då trycket kommer bli så högt, men har ni någon hum om hur mycket ni kommer ta för den? Vill inte sitta och köa och vänta och medvetet skippa andra återförsäljare i tron om att ni ska ligga bland de billigaste och så klämmer ni till med 4800 spänn helt plötsligt...

Hej!
Vi kommer skicka ut information till alla som förbokat inom kort. Vi håller på att jaga hem så många konsoler det bara går.

Skrivet av Stefan Lundmark:

Har du fått hem din NUC? Här har datumet flyttats fram igen, dock måste man ringa för att få reda på det. Är lite besviken faktiskt, jag struntar i ifall deras leverantör inte skickat tillräckligt många enheter. Vad jag vill ha är information på detta utan att jag ska behöva ringa för att få reda på någonting.

Förhoppningsvis var du tidigare i kön än mig och fick din vid förra leveransen!

Edit: Nja, nu fick det vara bra. Avbokade eländet.

Hej.
Jag beklagar att vi inte fick hem produkten i tid. Vi försöker lämna ut så mycket information det bara går. Men i detta fall har vi inte fått något från distributör/tillverkare. Då har vi tyvärr inte haft möjlighet att förmedla någon info till er som beställt. Jag beklagar verkligen det.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Sjukt vad snabbt, beställde en skärm i måndags eftermiddag och hämtade ut den efter jobbet på tisdag. Hade förväntat mig senaste fre, med eventuellt strul till veckan efter då jag verkligen ville ha den innan helgen. Normalt sett bryr jag mig inte så mycket om leveranstiden

Händelser
2013-11-19 15:15 Priso Matmarknad Mottagaren har hämtat försändelsen
2013-11-19 10:10 PostNord Logistics SMS-avisering har levererats till mottagaren
2013-11-19 09:26 Priso Matmarknad Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
2013-11-19 03:22 Jönköping Sorterad
2013-11-18 19:42 Veddesta Sorterad
2013-11-18 16:17 Posten Elektronisk förhandsinformation mottage

Permalänk
Medlem

Hej Dustin,

När jag pratade med er support idag kommenterade supportpersonen att mitt lösenord såg slumpgenererat ut (jag skulle logga in och hade tydligen inte ändrat sedan jag återställt det) varpå jag frågade "Va?! Kan du se mitt lösenord?", "Japp" svarade han och verkade inte tycka att det var något konstigt med det.

Personligen tycker jag att det är näst intill skandal att ni är så vårdslösa med era kunders lösenord. Dels tjänar det inget syfte att er supportpersonal har tillgång till kundernas lösenord, och en illasinnad anställd har makt att testa kundernas inloggningsuppgifter på andra sidor för få tillgång till deras konton. Men framförallt är det en säkerhetsbrist att ni lagrar lösenord enbart med en reversibel kryptering och inte med en envägs-hashfunktion. Grundläggande datasäkerhet.

Permalänk
Skrivet av lappen81:

Sjukt vad snabbt, beställde en skärm i måndags eftermiddag och hämtade ut den efter jobbet på tisdag. Hade förväntat mig senaste fre, med eventuellt strul till veckan efter då jag verkligen ville ha den innan helgen. Normalt sett bryr jag mig inte så mycket om leveranstiden

Händelser
2013-11-19 15:15 Priso Matmarknad Mottagaren har hämtat försändelsen
2013-11-19 10:10 PostNord Logistics SMS-avisering har levererats till mottagaren
2013-11-19 09:26 Priso Matmarknad Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
2013-11-19 03:22 Jönköping Sorterad
2013-11-18 19:42 Veddesta Sorterad
2013-11-18 16:17 Posten Elektronisk förhandsinformation mottage

Det är så där det ska se ut!
Ha en trevlig helg

Skrivet av lefteyet:

Hej Dustin,

När jag pratade med er support idag kommenterade supportpersonen att mitt lösenord såg slumpgenererat ut (jag skulle logga in och hade tydligen inte ändrat sedan jag återställt det) varpå jag frågade "Va?! Kan du se mitt lösenord?", "Japp" svarade han och verkade inte tycka att det var något konstigt med det.

Personligen tycker jag att det är näst intill skandal att ni är så vårdslösa med era kunders lösenord. Dels tjänar det inget syfte att er supportpersonal har tillgång till kundernas lösenord, och en illasinnad anställd har makt att testa kundernas inloggningsuppgifter på andra sidor för få tillgång till deras konton. Men framförallt är det en säkerhetsbrist att ni lagrar lösenord enbart med en reversibel kryptering och inte med en envägs-hashfunktion. Grundläggande datasäkerhet.

Hej!
Det är dåligt, det är riktigt dåligt. Vi är medvetna om detta och vi jobbar nu med att byta ut vårt affärssystem. Detta kommer vara klart inom kort. Då kommer användarvänligheten och framför allt säkerheten vara ordentligt mycket bättre.
Jag kan inte göra att annat än beklaga att det ser ut som det gör nu, men jag lovar dig att vi jobbar på det, och vi kommer ha ett bra system inom kort.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Men för helvete Dustin!
Ni verkar tydligen ha missat när tex sony (april 2011),nintendo (juni 2011),etc,etc,etc,etc,etc,etc,.etc,etc,etc,etc,etc,etc,etc,,,,,,,,,,,,,,,,, blev hackade när dom sparade lösenord på liknande sätt som ni gör.
Dvs ni har haft LÅNG TID på er att "fixa" detta!!! plus att detta är inget som ens borde ha införts från första början ens!!!

Detta gör att jag faktiskt ångrar mitt köp av gigabytes 780 ghz edition + coolermasters v700 nätagg (runt 6k:- ) som jag gjorde i tisdags.
Och vid framtida köp kommer jag verkligen att tänka på detta och kommer att välja en annan butik.
Ett företag som är så in i helvete vårdslösa med kundernas uppgifter bör enligt mig försvinna från marknaden så fort det bara går.

Med andra ord ni sjönk som en gråsten i mina ögon från att ha varit på top tre plats av datorbutikerna till bland dom sista!
Och det kommer att ta många,många år innan ni har arbetat fram ett förtroende från mig igen och det är OM niu ser till att detta blir åtgärdat inom 2-3 veckor (längre tid än så är EJ acceptabelt).
Och det var ju en jävla tur att jag inte röstade på er i årets dator butik här på swec och prisjakt för då hade jag bilivt riktig förbannad på mig själv.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Det är så där det ska se ut!
Ha en trevlig helg

Hej!
Det är dåligt, det är riktigt dåligt. Vi är medvetna om detta och vi jobbar nu med att byta ut vårt affärssystem. Detta kommer vara klart inom kort. Då kommer användarvänligheten och framför allt säkerheten vara ordentligt mycket bättre.
Jag kan inte göra att annat än beklaga att det ser ut som det gör nu, men jag lovar dig att vi jobbar på det, och vi kommer ha ett bra system inom kort.

Ursäkta men va i helve... ni menar alltså att mitt lösenord kan ses av er så enkelt..
Nej nu tappar ni en kund. Om säkerheten är så dålig undra då egentlige n hur de andra ser ut...

Permalänk
Medlem

Wtf Dustin, fixa detta ASAP!

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej!
Det är dåligt, det är riktigt dåligt. Vi är medvetna om detta och vi jobbar nu med att byta ut vårt affärssystem. Detta kommer vara klart inom kort. Då kommer användarvänligheten och framför allt säkerheten vara ordentligt mycket bättre.
Jag kan inte göra att annat än beklaga att det ser ut som det gör nu, men jag lovar dig att vi jobbar på det, och vi kommer ha ett bra system inom kort.

Det är ta mig tusan katastrofdåligt! Jag trodde verkligen att Dustin som en av sverige största nätbutiker tog säkerhet betydligt seriösare än så här...
Mycket besviken!

Visa signatur

Cisco-certifierad nätverksspecialist
Bygger globalt spelservernätverk på dathost.net

Permalänk
Medlem

Nu är jag i och för sig inte kund hos Dustin, utan bara gjort ett köp för 10+ år sen. Men exakt vad tjänar dom på att se användarnas lösenord? försvarar dom absolut inte, men ur vilken vinkel finns det anledning det som återförsäljare att använda sig av detta?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Den enda "fördelen" vad jag vet är att dom kan skicka ut lösenordet till kund om den glömt det och det utan att göra en password reset, dvs så kunden har kvar det gamla lösenordet.

Sen om det är en fördel heller inte är ju en annan sak, då det enligt mig knappt är det då kunden redan glömt bort lösenordet och kan ju då lika gärna få ett nytt (och då på ett säkert sätt).

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

En fråga angående ert cashbackerbjudande via microsoft. http://www.dustinhome.se/Content/PDF/MSKupong.pdf
Står att man ska skicka in kopia på kvittot.
Har inte fått något mail eller papper där det konkret står kvitto på.
Räcker det med en utskrift av orderbekräftelsen man fått på mailen direkt efter man beställt varan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kau:

En fråga angående ert cashbackerbjudande via microsoft. http://www.dustinhome.se/Content/PDF/MSKupong.pdf
Står att man ska skicka in kopia på kvittot.
Har inte fått något mail eller papper där det konkret står kvitto på.
Räcker det med en utskrift av orderbekräftelsen man fått på mailen direkt efter man beställt varan?

Du kan få en PDF-faktura om du loggar in och går till detaljerna för ordern.

Permalänk

Kära Jultomten!
Jag önskar mig en stooooooooor rea på en 1440p skärm på Dustins Weekend rush rea.
Gärna en ASUS PB278Q 27"/DELL U2713H ULTRASHARP 27"/BENQ BL2710PT 27".

Tack på förhand herr gråskägg!

Visa signatur

__________________
AIR540 | I7 4770K | ASUS 7970 | DOMINATOR PLATINUM 16GB CL9 2133MHZ | Z87X-OC | CORSAIR AX 760 | SSD Crucial M4 64GB+Intel 120 GB+Seagate 320GB + Extern Seagate 1TB |
Synology DS411J 4*2TB Seagate ST2000D i Raid5 | Ducky Mini blue mx | G400 | SP2500 |Canon Pixma MP280 | Fujitsu-Siemens SL3260W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej!
Det är dåligt, det är riktigt dåligt. Vi är medvetna om detta och vi jobbar nu med att byta ut vårt affärssystem. Detta kommer vara klart inom kort. Då kommer användarvänligheten och framför allt säkerheten vara ordentligt mycket bättre.
Jag kan inte göra att annat än beklaga att det ser ut som det gör nu, men jag lovar dig att vi jobbar på det, och vi kommer ha ett bra system inom kort.

Jag vet inte riktigt vad som är värst, att det sparas i klartext och att personal kan läsa dem, eller att ni på ett öppet forum som vem som helst kan läsa erkänner att det är så innan åtgärder är tagna och lösenorden skyddade.

Permalänk
Skrivet av grizzly666:

Men för helvete Dustin!
Ni verkar tydligen ha missat när tex sony (april 2011),nintendo (juni 2011),etc,etc,etc,etc,etc,etc,.etc,etc,etc,etc,etc,etc,etc,,,,,,,,,,,,,,,,, blev hackade när dom sparade lösenord på liknande sätt som ni gör.
Dvs ni har haft LÅNG TID på er att "fixa" detta!!! plus att detta är inget som ens borde ha införts från första början ens!!!

Detta gör att jag faktiskt ångrar mitt köp av gigabytes 780 ghz edition + coolermasters v700 nätagg (runt 6k:- ) som jag gjorde i tisdags.
Och vid framtida köp kommer jag verkligen att tänka på detta och kommer att välja en annan butik.
Ett företag som är så in i helvete vårdslösa med kundernas uppgifter bör enligt mig försvinna från marknaden så fort det bara går.

Med andra ord ni sjönk som en gråsten i mina ögon från att ha varit på top tre plats av datorbutikerna till bland dom sista!
Och det kommer att ta många,många år innan ni har arbetat fram ett förtroende från mig igen och det är OM niu ser till att detta blir åtgärdat inom 2-3 veckor (längre tid än så är EJ acceptabelt).
Och det var ju en jävla tur att jag inte röstade på er i årets dator butik här på swec och prisjakt för då hade jag bilivt riktig förbannad på mig själv.

Hej.
Vi jobbar på att höja säkerheten ytterligare. Med vårt nya affärssystem kommer vi ha en bättre plattform.

Skrivet av Quiki:

Ursäkta men va i helve... ni menar alltså att mitt lösenord kan ses av er så enkelt..
Nej nu tappar ni en kund. Om säkerheten är så dålig undra då egentlige n hur de andra ser ut...

Hej.
Jättetråkigt att höra. Vi jobbar hårt för att ha en så säker miljö som möjligt. Vi har ett säkert system idag, men det kan bli ordentligt mycket bättre. Och det kommer det också bli.

Skrivet av Tozzi:

Wtf Dustin, fixa detta ASAP!

Skrivet av ZerxXxes:

Det är ta mig tusan katastrofdåligt! Jag trodde verkligen att Dustin som en av sverige största nätbutiker tog säkerhet betydligt seriösare än så här...
Mycket besviken!

Vi tar det seriöst. Det har högsta prioritet hos oss. Vi jobbar nu stenhårt med att få vårt nya affärssystem på plats.

Skrivet av kau:

En fråga angående ert cashbackerbjudande via microsoft. http://www.dustinhome.se/Content/PDF/MSKupong.pdf
Står att man ska skicka in kopia på kvittot.
Har inte fått något mail eller papper där det konkret står kvitto på.
Räcker det med en utskrift av orderbekräftelsen man fått på mailen direkt efter man beställt varan?

Hej.
Som en annan användare skrev så kan ni ladda hem en PDF faktura via hemsidan. Annars kan ni skicka ett PM med ert ordernummer så mailar jag över en kopia

Skrivet av Leopardkungens:

Kära Jultomten!
Jag önskar mig en stooooooooor rea på en 1440p skärm på Dustins Weekend rush rea.
Gärna en ASUS PB278Q 27"/DELL U2713H ULTRASHARP 27"/BENQ BL2710PT 27".

Tack på förhand herr gråskägg!

Jag tar ert önskemål vidare till vår produktavdelning. Så får vi hålla en tumme att den är med nästa weekend rush.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Då jag inte har fått något svar än efter att ha ställt förfrågan både på er hemsida samt ringt er kundtjänst så gör jag nu ett tredje försök.

Har ni möjlighet att ta in hörlurarna Tracks Air?

Permalänk
Skrivet av Tino:

Då jag inte har fått något svar än efter att ha ställt förfrågan både på er hemsida samt ringt er kundtjänst så gör jag nu ett tredje försök.

Har ni möjlighet att ta in hörlurarna Tracks Air?

Hej!
Jag kollar det med vår produktavdelning. Återkommer till dig med ett PM när jag fått svar.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Vad i helvete Dustin, inte OK!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Vi tar det seriöst. Det har högsta prioritet hos oss.

Hur länge har ni jobbat på detta då?
Det var ju som sagt ett bra tag sedan som playstation/nintendo hackades vilket ni (hoppas jag) inte missade och därmed borde ha blivit metvetna om att man INTE SPARAR KUNDERNAS LÖSENORD PÅ DETTA SÄTT.

Med andra ord så gör dessa svar från er inte ett skit för mig just nu.
Det borde vara brottsligt att hantera kunders uppgifter på ett sådant sätt som ni har gjort (hur länge vill jag knappt veta)!

Jag kollade nu och hittar inget sätt på eran hemsida att ta bort mitt konto på, går det att göra själv?
I vilket fall så kan ni ta bort mitt konto med kund nummer 572101

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!