Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Medlem

Diana F+ inkl blixt och med fisheye och vidvinkelglugg.

Permalänk

En lite dålig bild på kartongen då bilderna jag tog direkt på tvn blev ännu sämre. Väldigt nöjd än så länge lite seg i menyerna men det kan jag leva med.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Skrivet av liorcifer:

En lite dålig bild på kartongen då bilderna jag tog direkt på tvn blev ännu sämre. Väldigt nöjd än så länge lite seg i menyerna men det kan jag leva med.

http://img854.imageshack.us/img854/65/rlnf.jpg

Har också en Philips smart-tv, allting förutom menyerna gillar jag, otroligt seg för att vara en så ny TV.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Skrivet av SpammerN^:

Har också en Philips smart-tv, allting förutom menyerna gillar jag, otroligt seg för att vara en så ny TV.

Ja menyerna är under all kritik. Test kollade på Avengers på den idag och jämfört med min 4-5 år gamla LG plasma är bildkvalitén fruktansvärt mycket bättre. Ganska trevligt med ambilighten också, åtminstone när det är mörkt. Dagtid var det inte mycket att hänga i granen.

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk

Svängde förbi Gymgrossisten i Trollhättan, blev 8 kg malto och aminosyror i form av bcaa
Ber om ursäkt för dålig bild men hade inte kameran på mej

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem

Lite spontanköp ( utom Majin )

...en timme senare...

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Spännande! Hade varit kul med ett utlåtande om hur den är sen. Varit nyfiken på den ett tag.

Nu till ett eget inköp då jag hämtade ut den idag.
http://i.imgur.com/fHC4x8I.jpg

Bra köp!

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Har också en Philips smart-tv, allting förutom menyerna gillar jag, otroligt seg för att vara en så ny TV.

Skrivet av liorcifer:

Ja menyerna är under all kritik. Test kollade på Avengers på den idag och jämfört med min 4-5 år gamla LG plasma är bildkvalitén fruktansvärt mycket bättre. Ganska trevligt med ambilighten också, åtminstone när det är mörkt. Dagtid var det inte mycket att hänga i granen.

Min familj har också en Philips TV. Kan hålla med er om att menyerna är sega. På plussidan skulle jag säga högtalarna, allafall på våran TV. Man kan verkligen höra skillnaden på dem olika ljudinställningarna. Man märker/hör verkligen när man ändrar basinställningar med mera

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Skrivet av liorcifer:

En lite dålig bild på kartongen då bilderna jag tog direkt på tvn blev ännu sämre. Väldigt nöjd än så länge lite seg i menyerna men det kan jag leva med.

http://img854.imageshack.us/img854/65/rlnf.jpg

Min morfar har en liknande (inte samma modell) och den är också jävligt seg i menyer osv.
Men jag testade (bara för att jävlas egentligen) att ladda ner philips remote till android och då blev det faktiskt bättre eftersom den är uppkopplad mot wifi
Ett tips bara!

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem

JayBird BlueBuds X för 899 kr på Netonnet!

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Vi välkomnar denna lilla NUC till familjen och låter den gamla htpc:n gå i pension, eller ja, den får spendera ålderns höst som en NAS nere i källaren tror jag bestämt

Visa signatur

"Gräset är alltid vitare på vintern"

Permalänk
Medlem

En lenovo Thinkpad X200s för resande, kodande och allmänt "ha kul med". Tangentbordet är kärlek.

Och min julklapp till mig själv. Som jag längtat. Som jag önskat. Som jag äntligen har framför mig.
Dell UltraSharp U2412M. En dröm och allt av det att jobba på. Foton blir som jag vill. Och känslan, den finns där.

Stavning.
Visa signatur

Nikon D700 | Nikon 50mm/1.8D | Nikon 135mm/2.8E | Nikon F2 x 2
Bildblogg
Flickr

Permalänk
Medlem

Ducky shine 3 (Cherry mx black) att testa under årens lopp.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Senaste inköpet är lite komponenter till nästa projekt.

Ett SSR relä en liten gullig regulator och en tempgivare.
Det som saknas är en liten cirkulations pump, vattenvärmare på ca 2kw och en behållare av något slag.
NEJ det är INGEN hembrännare som ska byggas utan ett sous vide vattenbad.

Visa signatur

It´s nice to be improtant,
but it´s more important to be nice.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk
Skrivet av OJJE:

Grymt sköna att ha med sig på gymmet! Köpte ett par för samma pris för cirka en månad sen...används minst 6 dagar i veckan!

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

Blev leverans dagen innan julafton:

- Soffgrupp
- nackkudde
- fotpall/kudde
- ek bord
- matta

Kunde inte bli bättre julafton än att få slänga ut gamla skiten man hade..hua.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av majs:

Senaste inköpet är lite komponenter till nästa projekt.

Ett SSR relä en liten gullig regulator och en tempgivare.
Det som saknas är en liten cirkulations pump, vattenvärmare på ca 2kw och en behållare av något slag.
NEJ det är INGEN hembrännare som ska byggas utan ett sous vide vattenbad.

http://i.imgur.com/kkVIAt5.jpg?1

Vad gick delarna på? Jag antar att det blir en frysbox av något slag?

Skapa gärna en tråd om det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Blev leverans dagen innan julafton:

- Soffgrupp
- nackkudde
- fotpall/kudde
- ek bord
- matta

Kunde inte bli bättre julafton än att få slänga ut gamla skiten man hade..hua.

Snyggt!

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Blev leverans dagen innan julafton:

http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/uds2AG8_...

- Soffgrupp
- nackkudde
- fotpall/kudde
- ek bord
- matta

Kunde inte bli bättre julafton än att få slänga ut gamla skiten man hade..hua.

Känner igen soffgruppen, Mio ?
Har en sådan själv, riktigt skön och prisvärd

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Känner igen soffgruppen, Mio ?
Har en sådan själv, riktigt skön och prisvärd

stämmer bra det.
Otrolig skön faktiskt, nu när man suttit in sig i den
Bra pris om man jämnför med IKEA...hua.

Sällan jag kollar efter möbler på ikea längre efter alla knarranden och sviktande.
Smidigt med fotpallen, sätta på ena änden så får man två ligg delar

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

känner inte igen pwo:n, vilket märke?
Du har säkert inte hunnit testa den innan ja kommenterat men du får gärna tycka till om den när du testat

Märket på pwon är Aviva Nutrition. Har bara hunnit köra den 2 ggr hittills tyvärr pga en del julstängt på gymmet och sen magsjuka nu i mellandagarna så är inte helt återhämtad än tyvärr. Inte provat maxdos med den ännu men jag tycker den är helt okej, bra styrka genom passet men känner inte så mycket mera. Personliga favoriten hittills är nog faktiskt AV breach för min del. Är dock rätt så tålig mot PWOer och koffein överlag.
Om pwon väcker någon "aha" känsla framöver när jag provar den mera ordentligt när man är inne i rutinerna igen så kan jag slänga ett pm.

Kan även bjuda på dagens uthämtning från posten. Ny grill till bilen. Fick tulla men pojkarna i japan hade skrivit ett fint värde på kartongen så det vart bara en 158 spänn som tur var.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Legendarisk
Visa signatur

Abstractions all the way down.