Permalänk
Medlem

CS:GO Edit

Tjena! Har precis börjat komma igång med redigerandet igen och tänkte dela med mig av mitt senaste verk. Testar lite annorlunda stil och hoppas att det uppskattas utav mina viewers, de få jag får haha =).

Söker dessutom demos till mitt nästa klipp. Låter detta intressant släng en invite på steam (hejbengt) så kan vi snacka lite

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

fan va surt att man inte fick till en hs på andra killen annars prima!

Permalänk
Medlem

Pyth blev ju fuskanklagad på dgl clipet där

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Är ju inte så konstigt, inte varje dag man drar en snabb 5k deagle med bara hs

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

Har några fina ace som jag nog kan skicka demo eller recca åt dig Du kan bli min Edit guy så kan jag bli din ace guy ^^

Visa signatur

PC [ I7 3770K 3.5 GHz OC 4.6 GHz | 2 x Gigabyte Geforce GTX 680 2048 MB GDDR5 OC 1137MHz |16 GB DDR3, Corsair VENGANCE LP 1600 MHz | Switch 810 | SSD 80 GB | SSD 2 X 120 GB | Western 2 T | MSI Z77A-S01 | Power 750 Watt | Logitech G510 | Logitech G35 | R.A.T. 7 | Razer goliathus | Speakers Andersson HomeCinema surround system | LG 42 " Full HD tv ]
Laptop [ MSI GE70 2OE | Samsung 27'' S27B550V LED | Logitech Performance Mouse MX ]

Permalänk
Medlem

Om de är fina kan jag använda dem. Dock är jag inte någons "edit guy" utan editar de fragsen jag vill =). Du får jätte gärna skicka och så kan jag se vad jag kan göra

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem
Skrivet av n1kennet:

Om de är fina kan jag använda dem. Dock är jag inte någons "edit guy" utan editar de fragsen jag vill =). Du får jätte gärna skicka och så kan jag se vad jag kan göra

Var mer ett skämt, förstår att du håller dig till det du gillar =9 ska göra en samling nu över dagarna och skicka till dig Vill du ha demos eller vill du ha dom redan recordade utan edit?

Visa signatur

PC [ I7 3770K 3.5 GHz OC 4.6 GHz | 2 x Gigabyte Geforce GTX 680 2048 MB GDDR5 OC 1137MHz |16 GB DDR3, Corsair VENGANCE LP 1600 MHz | Switch 810 | SSD 80 GB | SSD 2 X 120 GB | Western 2 T | MSI Z77A-S01 | Power 750 Watt | Logitech G510 | Logitech G35 | R.A.T. 7 | Razer goliathus | Speakers Andersson HomeCinema surround system | LG 42 " Full HD tv ]
Laptop [ MSI GE70 2OE | Samsung 27'' S27B550V LED | Logitech Performance Mouse MX ]

Permalänk
Medlem

I like it!
För övrigt, vad heter låten?

Permalänk

Riktigt snyggt gjort, bra jobbat!
Ska du dock göra något längre så tycker jag att du borde ha det lite mer rent och inte ha med så mycket flimmer osv. (Kanske i intro men inte genom hela filmen). Jag tycker de bästa cs filmerna är dom som är rena, några inslag av redigering här och där. Musik som passar till klippen.
Självklart tycker alla olika och det var bara min invändning. Tycker Tweeday gör de bästa klippen och de brukar oftast vara väldigt rena.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

krushy: Föredrar demos, annars får jag inte den fpsen jag vill ha och freeview osv
DDemis: Stumbleine - Nicotina
Jesper: Tack! Jag håller med dig till 100 %. Jag har en annan som heter false pretense som är lite längre. Inte mycket där förutom syncning med musik osv. Sen förekommer men en och annan effekt just för att "dölja" vissa felsteg osv

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

Vid 11sek hade det varit najs om du drog kameran vidare bakom nästa gubbe du dödar och sedan hoppar vidare bakom nästan och slutligen hamnar vid den sista gubben

Så du får en hel och ren "dragning" med kameran vilket ser riktigt fint ut.

Permalänk
Medlem

Ofta så faller vissa gubbar så fult haha. Ofta kan du få ett skit snyggt ace men om en gubbe faller fult kan det förstöra en del när man editar. Sen är det väldigt svårt att fortsätta med exakt samma rörelse och lyckas få med fler. Ju mer man byter rörelse (vänster/höger & upp/ner) ju mindre flow blir det. Därför man använder piltangenterna istället för musen som exempel. Åker man åt vänster så fortsätter man den rörelsen genom hela freeviewen. Finns säkert en del som redigerar som är mycket duktigare än mig och kan få det att se bra ut dock :). Det påminner lite som om man ska skriva någonting och inte vet hur ett ord stavas. Istället för att stava fel så omformulerar man sig eller väljer ett annat ord. Man gör något man behärskar istället för att göra något annat halvdant. Blev lite långt haha men tänkte förklara en av anledningarna till varför jag inte gjorde det. Sen håller jag med, det kan se riktigt bra ut när man sammanlänkar på det sättet du beskrev!

Visa signatur

hej

Permalänk

Fin film!

Jag har själv gjort två Videos alltid kul att ha demo på när man råkar göra något sånt där riktigt snyggt. Bara blivit 2 filmer p.g.a. uppehåll, har dock börjat nyligen och det går tyvärr inte bra. :/

Kan ju starkt rekommendera min double-kill med kniv som jag sätter 1:30. på första filmen, sedan så sätter jag en 1v3 och 1v4. xD Hade faktiskt ganska mycket tur där.

Jag skall knäppa 1v3 på D2 i slutet av det andra klippet också.

Kan väl tillägga att det är mycket som skulle kunna fixas för o styla filmerna lite, men pallar inte det. Tog bara demo's i Fraps och sedan klippte och klistrade jag lite i Windows movie maker. Är sämst på Vegas pro och har inte tålamodet för programmet heller. ^^ Några klipp är med ifrån första filmen och jag gjorde det bara för att dryga ut lite.

Kan ju även säga att jag är noob på AWP, spelar aldrig bra med den och sen älskar jag AUG/M4. Synd att dom pajjade AUG:en. :/

Visa signatur

Många datoranvändare underskattar virus och överskattar sina egna kunskaper medan andra är omedvetna om problemet med virus. Den nonchalans som finns idag beror på ett stort antal faktorer, folk tycker virusskydd är dyrt, besvärligt och sölar ned prestandan. Något som däremot är dyrt, besvärligt och slöar ned prestandan är en infekterad dator, som dessutom förstör för alla andra på nätet. - Pedrag Mitrovic, IT-Säkerhet (2010)