Permalänk
Medlem

Mus liknande Ace edge 3200!

Hej är ute efter en ny mus då min nuvarande Ace MLUC250 börjar bli en aning trött..

det jag är ute efter är en 100% kopia av Ace edge 3200 alternativt någon liknande mus för en väldigt låg prislapp!

har hittat denna som är en aning liknande
https://www.komplett.se/speedlink-decus-gaming-mouse-black/81...

men dels är det beställningsvara och ca 7 dagars leveranstid enligt komplett samt att det är för mig ett helt nytt märke och kvalitén har jag ingen aning om!

samtidigt vet jag att det har funnits/finns 100% kopior av Ace edge 3200 som jag hade förut och älskade! har dock inte lyckats hitta någon av kopiorna i någon svensk butik än för ett rimligt pris runt 300kr +- 50kr typ

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Mionix, Func och Qpad har liknande modeller! Spana in dessa!

Permalänk
Medlem
Skrivet av norrby89:

Hej är ute efter en ny mus då min nuvarande Ace MLUC250 börjar bli en aning trött..

det jag är ute efter är en 100% kopia av Ace edge 3200 alternativt någon liknande mus för en väldigt låg prislapp!

har hittat denna som är en aning liknande
https://www.komplett.se/speedlink-decus-gaming-mouse-black/81...

men dels är det beställningsvara och ca 7 dagars leveranstid enligt komplett samt att det är för mig ett helt nytt märke och kvalitén har jag ingen aning om!

samtidigt vet jag att det har funnits/finns 100% kopior av Ace edge 3200 som jag hade förut och älskade! har dock inte lyckats hitta någon av kopiorna i någon svensk butik än för ett rimligt pris runt 300kr +- 50kr typ

Teknikmagasinet har en mus som ser ut som Ace Edge 3200 men med andra färger. Tyvärr kostar den 599kr. Arachnid Neoscona.
Har själv en Edge 3200 och vill inte byta till nån annan då jag tycker den är jätteskön.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jH0Ni:

Mionix, Func och Qpad har liknande modeller! Spana in dessa!

mjoo har gjort de men är de att jag inte är så sugen att lägga ut 500kr eller mer för en mus...

Skrivet av bio2tech:

Teknikmagasinet har en mus som ser ut som Ace Edge 3200 men med andra färger. Tyvärr kostar den 599kr. Arachnid Neoscona.
Har själv en Edge 3200 och vill inte byta till nån annan då jag tycker den är jätteskön.

Mjoo jag vet men tänker fasen inte betala 600kr för en remake av en mus som jag haft tidigare och betalade 350kr för

Visa signatur

here we go!