kan man få tillbaka saker man lagt ut på marknaden?

Permalänk
Medlem

kan man få tillbaka saker man lagt ut på marknaden?

hej, fick en jag fick en huntsman weapon case idag och tänkte sälja det. kollade vad alla andra låg på för pris för stunden och la ut min för samma. 1,10.
men bara nån timme senare ser jag att folk börjat lägga ut sina för 0,98. och då känns de som ingen kommer att köpa min.

så till min fråga: Kan man ta tillbaka saker man lagt ut på marknaden eller sänka priset på dom? jag har nyss börjat med cs och vet inte så mycket och jag har inga kompisar att fråga heller eftersom inga lirar cs.. jag tycker att de verkar ganska konstigt om man inte kan få tillbaka den. för priset sjunker ju bara mer och mer för varje dag så ingen kommer ju köpa den.

tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Gå in i market, sen går du till "My Active listings" och där ser du alla saker du har lagt ut. Då är det bara att klicka på "remove" så kommer den till din inventory igen.

Visa signatur

|CPU: Intel Core i7 8700K |GPU:MSI RTX 2070 |Mobo: ASUS PRIME Z390
|Chassi: Fractal Design |Ram: Corssair 12gb ram |HDD: 500GB samsung SSD
|PSU:
Be quiet! 600W|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lome:

Gå in i market, sen går du till "My Active listings" och där ser du alla saker du har lagt ut. Då är det bara att klicka på "remove" så kommer den till din inventory igen.

tack så mycket! de är tur att de finns folk som är vänliga o hjälper en när man är ny på nåt!