Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

EA Games öppnar Battlefield: Hardline Beta

Permalänk
Melding Plague

EA Games öppnar Battlefield: Hardline Beta

På mässan E3 premiärvisas kommande Battlefield: Hardline med en sex minuter lång videosnutt, men den som inte vill vänta till hösten kan börja spela redan nu.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Inte imponerad. Borde varit ett DLC till BF4.
Som fristående spel är det rentav katastrof.

Som jag skrev i en annan tråd: hade det varit typ "här, varsågod så får ni leka tjuv och polis! det kostar 100:-"
Då hade det varit grymt.

Nu är det ingen egen stil alls.

Permalänk

Flopp

Visa signatur

CPU: AMD Atlhon x4 860k 4,2 Ghz Chassi: Jonsbo Cooltek C2
GPU: Sapphire Nitro RX460 4GB Kylare: Noctua NH-D14
MoBo: Gigabyte F2A88XM-D3HP
Internet: 7/1 mbit ¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Någon annan som får ett felmeddelande när de försöker ladda ner betan?

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz

Permalänk
Medlem

Såg jäkligt opolerat ut.. känns som ett 100kr dlc

Visa signatur

CPU: 5600X| Mobo: AORUS X570 itx|Minne: 32GB Corsair Vengeance PRO 4000Mhz|GPU: Asus TUF 3080 OC |Chassi: CM NR200P|SSD: Samsung 850 EVO 500GB, 2xSamsung 970 EVO 1TB|PSU: NZXT 650W
Mus: Razer Basilisk|Tangentbord: Corsair K70|Skärm: LG27GP850

Permalänk

Flipp Flapp Flopp!

Visa signatur

Asus rog strix z690-a gaming, i7 12700K, 32gb RAM, PNY RTX 3080, RM1000i, 4x NVME SSD

Permalänk

Som vanligt så flödar bitterheten i dessa forum.
Själv så tror jag att det kommer bli en succé, det finns utrymme för såna här spel. Framförallt nu när de senaste liknande var SWAT 4 och Payday.

Permalänk
Medlem

Jag är registrerad men kan inte ladda ner betan. Någon som har samma problem?

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk
Medlem

"We're sorry, but we're having some technical difficulties. Please try again later."

Varför är jag inte förvånad?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk

Fick bekräftat att jag fick beta accesse, dock dyker de inte upp i origin, får la vänta en stund, va nog några stycken som slängde sig på datorn där

Permalänk

Internal server error, nice.

Permalänk
Medlem

Inget fel på konceptet i sig, men spelet ser ju inte ut att ha utvecklats sedan BF4 trots ett år senare lansering. Mycket Copy/Paste har det varit.

Permalänk
Medlem

Fick kvitto på mailen att jag fått betan!
Dock så finns det inte på mitt Origin på datorn O_O

Vilket Skit

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av mille666:

"We're sorry, but we're having some technical difficulties. Please try again later."

Varför är jag inte förvånad?

vafan tror du själv när flera "100000" försöker logga in samtidigt.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Tycker som ovanstående har skrivit. Som ett DLC till BF4 hade det varit nice. Just nu tycker jag inte alls att det passar som ett fristående spel och tilltalar inte mig alls. Men smaken är som baken och spelet är i ett tidigt stadie så vi får se.

Visa signatur

Citera För Svar! Fraktfritt Inet

Permalänk

Deras sida är seg som sirap nu

Permalänk

"error":"500 Internal Server Error"

Visa signatur

| i5 13600K | Noctua NH-D15S | PRO z690-p | 16GB RAM 3200 | EVGA RTX 3080 |
| Fractal Design Newton 800w platinum | 3xBenQ XL2420T + 3D Vision gen2|
| Win10 x64 | Logitech Pro X Superlight | Sennheiser HD 599 | Pioneer VSX-D510 |

Permalänk
Medlem

samma här, probelm med nerladdningen, står att jag måste installera origin för kunna ladda ner de, dock så har jag redan origin allt e knas me EA...

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

Folk dömer redan fast än de inte har spelat det.

Tänk så blir lanseringen bra, inga buggar, kommer as garva om det är bättre än BF4 när jag har kört det, kanske betan.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Inaktiv

.

Permalänk
Medlem

Fått bekräftelse, men betan visas inte på origin :S

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk
Medlem

Mer "avancerad" version av CS fick jag känslan av. Och jag älskade CS.

Visa signatur

i7-10700K 5.1Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem

Jag har lyckats ladda ner betan men när jag väl trycker på spela så kommer jag till, Battlefield Hardline, hemsidan och jag har ingen aning hur jag kommer in på en server, någon som vet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroTorrent:

Jag har lyckats ladda ner betan men när jag väl trycker på spela så kommer jag till, Battlefield Hardline, hemsidan och jag har ingen aning hur jag kommer in på en server, någon som vet?

Testa Quick match

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk
Medlem

Fick Beta, tankat på Origin men så fort jag startar spelet så ombeds jag joina betan igen... Någon som har samma problem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Som vanligt så flödar bitterheten i dessa forum.
Själv så tror jag att det kommer bli en succé, det finns utrymme för såna här spel. Framförallt nu när de senaste liknande var SWAT 4 och Payday.

Ja, förhoppningsvis har man fel. Det jag såg i gameplay-videon var dock att man mosar sönder en hel stad pga att ett par rånare sprängt en värdetransport. Var är alla vanliga människor? Jag kanske är överkänslig beträffande realismen i spelet.

SWAT 4 var ett grymt spel! Då kände man sig som en SWAT-polis med mycket taktik och allt däremellan. Många roliga timmar.

Permalänk
Medlem

Gratis är gott (tills release). Tröttnat lite på BF4 nu så lite nytt är alltid kul att prova. Får se ifall jag var tillräckligt tidigt ute..

Permalänk
Medlem
Skrivet av olaalol:

Fick Beta, tankat på Origin men så fort jag startar spelet så ombeds jag joina betan igen... Någon som har samma problem?

Händer exakt samma sak för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

vafan tror du själv när flera "100000" försöker logga in samtidigt.

Det jag yrkade på? Och vem är du som börjar ta till svordomar mot folk du inte ens känner?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolflakes:

Testa Quick match

Tyvärr så hittar jag inget liknande, jag kommer in på beta hemsidan och när jag går in på multiplayer kommer jag in på BF4 battlelog.