Tävla och vinn Gigabyte GTX 980 G1 Gaming

Permalänk
Medlem

"juryns beslut" kom igen nu då!

Permalänk

Två nätter har jag drömt om att jag vunnit tävlingen! Besvikelsen när man vaknar och märker att det bara var en dröm....

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Skrivet av Sadjester:

Två nätter har jag drömt om att jag vunnit tävlingen! Besvikelsen när man vaknar och märker att det bara var en dröm....

Du är inte ensam, haha!

Visa signatur

Processor: Ryzen 7, 3700x. Moderkort: MSI B550 Gaming Edge WiFi. Grafikkort: RX 6800 XT, "referens" RAM: Crucial LPX 32 GB. SSD: WD SN550 1TB. Nätaggregat: Corsair RM 750x v2. Chassi: NZXT H440 Red/Black. Operativsystem: Windows 10 64x.

Permalänk
Medlem

OMG tänk förvånnigen på den som vinner! Jag skulle typ känna som jag hållde på att explodera

Permalänk
Medlem

Jag är i behov av ett nytt kort men är lite osäker på om jag svarade rätt på frågorna, hoppas min slogan är stark nog för att bli vald till vinnare ändå

Visa signatur

NZXT H1 | B550-I | Ryzen 7 3700x | TUF 3080 | DDR4 3200MHz | 970 EVO+ 1TB | 860 EVO 2TB | X2HR

Permalänk

Nu börjar jag bli lite tokig här. Först drömde jag att jag vann och det var hur awesome som helst, sen drömde jag bara om att vinnaren skulle presenteras och det var värsta stora grejen i sig, även om jag inte vann.
Förväntar mig inte att vinna men väntan på resultatet börjar bli olidlig

Hoppas min slogan klickar rätt Lycka till alla och grattis vem som än vinner!

Visa signatur

Abyssa |
Asus P5Q, E8400@3.6GHz, ATi Radeon HD4870x2, 4GB DDR2-RAM, 1.5TB storage. Dinwoze Vista/Ubuntu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yojimbo:

Jag är i behov av ett nytt kort men är lite osäker på om jag svarade rätt på frågorna, hoppas min slogan är stark nog för att bli vald till vinnare ändå

Tror de filtrerar ut de som inte svarat rätt på frågorna, det är så det brukar funka med dessa tävlingar.
Men om du är osäker så är de rätta svaren ikryssade under "Den här tävlingen är avslutad och inväntar juryns beslut."

Visa signatur

Specs
Gpu:Powercolor R9 290 PCS+
Cpu:Intel core i7 4820k @ 4.3Ghz
Ram:16GB
Skärm:Dell U2412M 1920X1200 IPS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zwekick:

Tror de filtrerar ut de som inte svarat rätt på frågorna, det är så det brukar funka med dessa tävlingar.
Men om du är osäker så är de rätta svaren ikryssade under "Den här tävlingen är avslutad och inväntar juryns beslut."

mm så det borde vara iallafall men problemet är då att jag inte kommer ihåg vad jag svarat
hoppas det är rätt, ser rätt ut när jag ser svaren på tävlingssidan.

hoppas hoppas, lycka till allihopa!

Visa signatur

NZXT H1 | B550-I | Ryzen 7 3700x | TUF 3080 | DDR4 3200MHz | 970 EVO+ 1TB | 860 EVO 2TB | X2HR

Permalänk
Medlem

Jag tror att det fungerar så att SweClockers sorterar fram de som svarat rätt och sedan skickar en lista med möjliga vinnare till juryn.
Juryn väljer sen ut en vinnare utifrån den listan!

Vad jag tror händer sedan är att juryn/sweclockers kontaktar vinnaren via PM här på forumet och sedan ger de vinnaren en viss tid på sig att svara på deras meddelande.
Har de inte fått något svar inom X tid så går de vidare och väljer en ny vinnare.
Vinnare presenteras hursom när de fått kontakt med vinnaren!

Obs! Enbart spekulationer så lägg inte för stor vikt vid detta!

Permalänk
Medlem

Fick nyss en anledning till att hålla tummarna extra hårt

R.I.P 2009-2014

Permalänk
Skrivet av Cool_Hector:

Du är inte ensam, haha!

Haha har nog aldrig velat vinna nått så mycket som nu

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Medlem

kom på att jag nog inte kommer vinna då jag tror jag svarade fel på en fråga.. jäkla skit också

läste fel, överallt står det
"dual link dvi-i/dvi-d/hdmi/displayport*3"
och då uppfattade jag det som att det var EN dual link dvi-i och sen att dvi-d var en single link...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vi är många som väntar på ett meddelande om den stora vinsten....

Tror att jag svarade rätt på frågorna, men är inte säker (gulp) Mitt förslag till slogan var "Your games reborn", tanken var att sätta fokus på vad köpare får ut av ett köp av G1 - dvs dina spel blir som nya, även dina gamla favoriter.

Känns väl inte som en vinnare just nu, men som alla ni andra hoppas man ju..

Permalänk
Skrivet av Exodazz:

OMG tänk förvånnigen på den som vinner! Jag skulle typ känna som jag hållde på att explodera

"Hållde" -_-

Permalänk
Skrivet av _5H4D0WR4P3R_:

"Hållde" -_-

Med ett kontonamn som ditt har väl du kanske inte så mycket att säga till om.

Visa signatur

Processor: Ryzen 7, 3700x. Moderkort: MSI B550 Gaming Edge WiFi. Grafikkort: RX 6800 XT, "referens" RAM: Crucial LPX 32 GB. SSD: WD SN550 1TB. Nätaggregat: Corsair RM 750x v2. Chassi: NZXT H440 Red/Black. Operativsystem: Windows 10 64x.

Permalänk

"Gigabyte G1. Cast from the hellfires of gaming."

Må bäste bidrag vinna.
Lycka till allesammans!

Visa signatur

Asus X-570 E-Gaming || AMD Ryzen 7 3700x || 32GB Corsair Vengeance 3600Mhz || MSI GeForce RTX 3080 10GB SUPRIM X || Corsair AX1200 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av _5H4D0WR4P3R_:

"Hållde" -_-

Ur signatur;

PC
3770k|GA-Z77N|Obsidian 350D|780ti Classefied|Dominator Platinum 16GB|840EVO 256GB (x2)
TILLBEHÖR
Performance MX|Blackwidow ultimate|K272HUL IPS (x2)|

Jag håller då med Cool_Hector.

Permalänk
Medlem

"Levels up your game" är väl rätt bra? Mitt bidrag blev en lite torrare variant av det. Kanske torrt detta med. :-/

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac mini | M4 Pro | 48 GB RAM | 1 TB | macOS 15 Sequoia
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | 1 TB | macOS 15 Sequoia

Permalänk
Medlem

Jaha, nu har man väntat i 10 dagar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exodazz:

Jaha, nu har man väntat i 10 dagar

Men va bra då vet du att du kan vänta några till

Det brukar ta några veckor innan dom kommer ut med vinnarna.
Skulle gissa på att det är väldigt många bidrag som skall gås igenom och diskuteras över.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sadjester:

Haha har nog aldrig velat vinna nått så mycket som nu

Du hade inte hellre vunnit ett par miljoner på lotto eller så?

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elajt_1:

Du hade inte hellre vunnit ett par miljoner på lotto eller så?

Eller nobelpriset i medicin? Fått dansa med Madeleine i december natten?

Permalänk
Medlem

[deleted]

Visa signatur

Specs
Gpu:Powercolor R9 290 PCS+
Cpu:Intel core i7 4820k @ 4.3Ghz
Ram:16GB
Skärm:Dell U2412M 1920X1200 IPS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zwekick:

Är tävlingen över eller har vinnaren inte utsetts?

Svar ja, men vi vet inte hur det vinnande bidraget lät ännu.

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.