Fractal Design Define R5, release?

Permalänk

Fractal Design Define R5, release?

Såg på hemsidan att ni har chassit i lager och att det går att beställa. Men om jag beställer det nu när kommer det att skickas? Alla andra butiker jag tittar på säger att de skickar inte innan den 8:e även om det är i lager... Hos er ser det ut som om det redan var släppt...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem

Inet skickade mitt chassi igår.

Permalänk
Inet
Skrivet av gaminggirl:

Såg på hemsidan att ni har chassit i lager och att det går att beställa. Men om jag beställer det nu när kommer det att skickas? Alla andra butiker jag tittar på säger att de skickar inte innan den 8:e även om det är i lager... Hos er ser det ut som om det redan var släppt...

Ledsen för sent svar. Release är mycket riktigt 8/12 och vi hade ett systemfel förra veckan som gjorde att en del chassin av misstag gick iväg.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Fick mitt min R5 av er idag - jäklar vad stilren den är jämfört med min äldre chassi!!