Permalänk

CS:GO problem

Hallojsan!

Jo de är så här att mitt cs go stängs av ibland utan förvarning.. Kan hända när som helst men de händer mest när jag joinar en server. Sjukt jobbigt..
Någon som vet hur jag fixar de här problemet?
Kan redan säga att jag har installerat om cs go flera gånger utan resultalt, har även installerat om steam en gång men inte heller de hjälpte någonting.

Visa signatur

Phanteks P400A D-RGB White / Gigabyte z590 UD AC / Intel Core i7 11700k @5ghz / Be quiet! Dark Rock 4 / ASUS RTX 3080 10GB TUF Gaming / Kingston Fury Beast RGB 32gb / Samsung SSD 860 EVO 250GB / Samsung SSD 860 EVO 1TB / Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB / EVGA Supernova G2 750W

Permalänk
Medlem

Tror det är pågrund av en bugg som kom i en av de senare uppdateringarna, om du köar till matchmaking, och är urtabbad och får då en kö "proc" och du väljer att ansluta så stänger spelet ner sig automatiskt. Alla har det, och felet ligger på deras sida. Så var helt enkelt inte urtabbad när du köar tills dom fixat buggen. Om det inte är detta du pratar om, utan att det stänger ner sig när du är inne och spelar, då vet jag faktiskt inte.

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk

Aha okej. Jo ju mer jag tänker på de händer de bara när jag joinar en server och inte annars så de lär vara precis som du skriver! Tack för infon!

Visa signatur

Phanteks P400A D-RGB White / Gigabyte z590 UD AC / Intel Core i7 11700k @5ghz / Be quiet! Dark Rock 4 / ASUS RTX 3080 10GB TUF Gaming / Kingston Fury Beast RGB 32gb / Samsung SSD 860 EVO 250GB / Samsung SSD 860 EVO 1TB / Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB / EVGA Supernova G2 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av JaegarN95:

Hallojsan!

Jo de är så här att mitt cs go stängs av ibland utan förvarning.. Kan hända när som helst men de händer mest när jag joinar en server. Sjukt jobbigt..
Någon som vet hur jag fixar de här problemet?
Kan redan säga att jag har installerat om cs go flera gånger utan resultalt, har även installerat om steam en gång men inte heller de hjälpte någonting.

Sitter med exakt samma problem.
Lyckas joina en server och när jag kommer till lagval så stängs CS ner utan något som helst felmeddelande.

Spec:
Win 7 Ultimate x64
Intel Core i5 2500K 3.30ghz
8 gb ram
GeForce GTX 650 2gb
Kingston SSD 120gb

Har googlat runt som en idiot och följt guider som:
Installerat om Steam
Installerat om CSGO
Installerat om drivrutiner till grafikkortet
Kört "Verify integrity of game cache"

Ingen som har något annat "in mind"?