Shoushink, japansk global med vidrig aim kontroll

Permalänk
Medlem

Shoushink, japansk global med vidrig aim kontroll

Tänkte dela med mig för er som inte sett, tycker han borde få mer uppskattning så han kanske kan sättas i ett proffs lag, och ja global i japan håller kanske inte samma klass som här men kolla videon innan ni dömmer

3:26 är bara äckligt

https://www.youtube.com/watch?v=-9qjXZjZlok

Permalänk
Medlem

Sjuka skills asså!

Permalänk
Medlem

riktigt duktig kille

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

hans spray kontroll är helt sjuk.

Permalänk
Medlem

Som glad amatör är detta bara helt sjukt att se.

Permalänk
Medlem

Helt klart en duktig spelare men det är väldigt låg nivå på motståndet, ser inte högre ut än typ dubbel-AK... men sen finns det inte så många cs-spelare i japan heller. Att det ens finns några alls är bortom mig.

Lite väl många ecofrallor också.

Permalänk
Medlem

Jag vet inte riktigt, hans spray control är ju uppenbarligen bra men anledningen till varför han får möjligheten att spraya ned folk är ju för att de han spelar mot verkar vara GN/AK rank och inte dödar honom medan at sprayar. Samtidigt som de gör så mycket ljud att han vet exakt var de är. Det är inte svårt att spela aggressivt och få till snygga saker mot lågrankade, testa att spela sådär mot bra Supremes/Globals eller något bra lag på ESEA och man får storstryk.

Permalänk
Medlem

Är själv global och kan se endast på hans movement att han är duktig och skulle lätt kunna mäta sig mot eu/us proffs. Exempelvis när han peekar runt hörn så är hans crosshair placement rätt så perfekt.

Permalänk
Medlem

Finns inga ord...