Visa signatur
| Chassi: Nått vitt mög med glas och snurrande grejer -|- CPU: Snabb -|- Moderkort: Vit, många lampor -|- GPU: Långsam -|- Ram: Många -|- Skärm: LG 34" - Gsync" |
Hej! Jag har precis börjat jobba på ett nystartat företag som säljer fint köksporslin via internet och jag kan behöva lite Sweclocker expertis till hemsidans layout!
Jag undrar ifall om någon har fem minuter och ett gott råd, kan ta en snabb titt. Det hade varit super!
Hemsida: http://www.porslinsbutik.se/sv/
Jag håller på att ändra deras hemsida till att bli mer överskådlig och intressant men tänkte att jag skulle behöva lite tips. Jag har pluggat webbdesign innan men det är första gången jag ska använda färdiga mallar via Textalk som känns super trevligt men lite omständligt att lära sig. Gränssnittet till Textalk som min chef valde att börja med innan jag hamnade på företaget heter Aficionado.
För andra som inte vet vad Textalk är. Det är ett lättöverskådligt webbverktyg som man kan använda för att administrera layout och lägga in produkter för försäljning. Det använder tungt Css mallar och är hyfsat enkelt att klicka runt i.
Tackar vänligast för feedback!
Mvh MagicWizard
| Chassi: Nått vitt mög med glas och snurrande grejer -|- CPU: Snabb -|- Moderkort: Vit, många lampor -|- GPU: Långsam -|- Ram: Många -|- Skärm: LG 34" - Gsync" |
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.