Permalänk
Medlem

Laptop kylning sökes

Tjena,

Har googlat runt lite men kan inte komma fram till vad som är bra och vad som inte är det.

Söker alltså en kylare till en laptop, en sån som man ställer hela åbäket på. Dom flesta verkar vara gjorda för att användas på skrivbord men där använder aldrig jag min utan min används i knät i soffan framför tvn.

Det gör inget om den drar ström då laddkabeln till laptopen typ konstant sitter i. Den behöver heller inte ha massa usbkontakter och annat som jag aldrig kommer använda, typ högtalare och så, hellre då att den låter mindre.

Någon som har något tips?

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem

http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/130630-t...

Kört denna tidigare. Vet inte hur bra den kyler, men man slipper brännskador på låren!

Visa signatur

i5 4670K, 16GB ram, 1070GTX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xeter:

http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/130630-t...

Kört denna tidigare. Vet inte hur bra den kyler, men man slipper brännskador på låren!

Ja som det är nu så känns det som det finns viss brandfara i kroppsdelarna om man lyckas ställa laptopen fel, ett av ställena är på vänstersidan längst fram mot skärmen. Ett ställe som perfekt att ha knät rent fysiskt men absolut inte tekniskt. Sen är det ett ställe mitt under skrivbordet som också saknar frostvarning på antarktis under bister vintermånad

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB