Black Friday 2015 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

När vi la upp erbjudandet igen strax innan tio hade vi 100 kort kvar ungefär (något fler) men de sålde i en takt på över 10 kort i minuten så det tog slut direkt i princip.

Det kan hända att någon avbokar så att det dyker upp något exemplar i lager igen men for now är rean slut. Vi kan tyvärr inte återaktivera den för enstaka kort.

Ni kommer inte köra någon under 3000 kr på 970 strix?

Permalänk
Medlem
Skrivet av moddelkaj:

@pung3n: Supra Headphones Nitro för 499:- på Elgiganten är nog bästa idag! http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2358530

Det är världens bästa in ear. Haft mina i ett år. Riiiktigt toppklass

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaic:

R9 Fury Nano för 4999kr hos komplett!

Åh, vad svårt det blev, kan inte välja mellan den här och Sapphire Fury Tri-X som inte verkar reas ut. 600 kr i skillnad, dock är ju Nano-kortet betydligt mindre, vilket skulle innebära att jag slipper ta bort hårddiskburen ur chassit (och med det även ta bort diskar ur datorn). Sapphire Fury Tri-X presterar ju dock bättre. Jag behöver kort som kan driva Acer xr341ck.

Permalänk
Medlem

Någon som har hittat någon billig Android platta? 8"-10". Något som grabben ska ha till lite spel, så det behöver inte vara den bästa

Visa signatur

Det var bättre förr
- Michael B. Tretow

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Cdon körde idag, my ass.

Vad jag kunde se släpptes Strix-kortet för 2495:- igår, innan midnatt, och var slut innan midnatt. Körde de det fler gånger i morse? Men är det Black Friday så ska det väl börja efter midnatt, inte långt innan.

Visa signatur

Citera -> större chans till svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon36896:

Jag avbeställde Fractal Edison 650w för 599:- från CDON.com och tog detta istället.
Tror det är ett bättre val egentligen, 10 års garanti och 750w är värt 200:- extra ändå

Sjukt nöjd att inet la upp fler eftersom första omgången G2 750w gick åt innan jag hann fundera klart!
Tack för tipset!

Visa signatur

AMD64 Venice 3200+ @ 2640 Mhz | Asus A8N-E | Msi Geforce 6600 @ 355/1196 Mhz | 2x512 3200 kingston 2.0-2-2-6-T1 @ 200Mhz | 80 gb maxtor

Permalänk
Medlem

Ingen EVGA gtx 970 än

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D 3.4 GHz 100MB | Motherboard: Gigabyte X570 AORUS ELITE | RAM: G.skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 | GPU: ASUS TUF RTX 3080TI | CPU Cooler: be quiet! Pure Rock | M2: Intel 660p 1TB| HDD: Seagate Desktop SSHD 2TB 7200rpm 64MB| PC Case: Fractal Design Define R6 USB-C Vit TG | PSU: Corsair RM750x 750W v2 | OS: Windows 11 Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Cdon körde idag, my ass.

"Idag"... "i ottan" kanske är ett passande suffix.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Skrivet av aquilla:

den där kostade 4444 nyss

Det gjorde den inte. Det var S6 varianten som kostar det och inte Edge

Visa signatur

Chassi: Lian-Li A4 H2O Moderkort: Gigabyte X570i CPU: 5800X3D Kylare: EK AIO 240 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR4 3600Mhz CL18 GPU: Sapphire Radeon RX 7800 XT 16GB Pulse Nätagg: Corsair SF600 SSD Samsung Pro 990 1TB Tangentbord: KBD67 Lite R4, WS Silent Tactile, MW Retro Lights Hörlurar: SteelSeries Arctis Nova 7 Skärm: HP X34 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Logitech G900

Permalänk
Medlem

Är ute efter ett 980 ti!
Några tips?!

Permalänk
Skrivet av Gustenrocks:

Komplett har fortfarande Halo Edition A50's för 1999kr. Sen finns Logitech Artemis som jag själv tittar på =]

Jo jag såg det, men det gröna kommer skära sig med inredningen när dom står o vilar på stället/sändaren, haha Ville verkligen ha dom svarta. Snooze you lose som man säger, tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av reflux:

Vad jag kunde se släpptes Strix-kortet för 2495:- igår, innan midnatt, och var slut innan midnatt. Körde de det fler gånger i morse? Men är det Black Friday så ska det väl börja efter midnatt, inte långt innan.

Undrar också varför de väljer att köra "det bästa" på rean när resten av världen sover?

Permalänk
Medlem
Skrivet av EssEssWaffe:

@Glis: Dustin är ett rött skynke med deras förr och nu-priser sedan minste 18 månader tillbaka. ofta obskyra produktbeteckningar som endast finns hos Dustin. Har uppmärksammat dustin under lång tid. Vi (företaget) har helt sluta köpa därifrån. se altid upp och jämför alltid och ta lång betänketid när du spontant tycker det ser bliiligt ut. i övrigt, inte den bästa erfaranheten av supportärenden heller. komplett, netonnet och tyska butiker gäller här för pcrelaterade produkter. Jaja, dags att knyta sig då inte mycket har dykt upp egenligen av intresse.

Jag fick bra mottagande av supporten iaf.

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem

Jag beställde från alina men avbokade och beställde 960 från Inet istället och + EVGA nätagget så nice att jag råkade se det i facebookflödet. tog slut direkt.

Skrivet av Oneway:

Inte alltid, tänkte ta ett 960 från Alina för 1800kr men sov på saken, var borta nu på morgonen. Då kom Inet med ett för 1500kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snövit:

Någon som har hittat någon billig Android platta? 8"-10". Något som grabben ska ha till lite spel, så det behöver inte vara den bästa

Finns en lenovo för 1500:- hos elgiganten

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Fukteld:

Ni kommer inte köra någon under 3000 kr på 970 strix?

Njae vi gick all in på TURBO-versionen. 3389 är det som gäller på STRIX hos oss under helgen.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

Undrar också varför de väljer att köra "det bästa" på rean när resten av världen sover?

Dom verkar ju sålt slut dom så alla sov nog inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| i5 2500k @4.3GHz | Noctua NH-D14
| Asus p8p67-m PRO| 8gb Corsair Vengance LP
| GTX 780 | Samsung 840 120gb| FD Define mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Njae vi gick all in på TURBO-versionen. 3389 är det som gäller på STRIX hos oss under helgen.

Förstår de då TURBO knappt säljer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snövit:

Någon som har hittat någon billig Android platta? 8"-10". Något som grabben ska ha till lite spel, så det behöver inte vara den bästa

denna kanske? http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/ipad-surfp...

Permalänk
Medlem

Hej Sweclockers.

Någon som har tips på over-ear headset från dagens black friday?
Funderar på QH-90 från webhallen för 579:- men tänkte höra om andra tips

Permalänk
Medlem

Hittade 970 gtx på tyska ebays black friday. ca: 2500:- med frakt.

http://www.ebay.de/itm/EVGA-GeForce-GTX-970-ACX-2-0-SuperCloc...

Det verkar inte vara en butik? Så köp på egen risk, fast det betalas med paypal och då brukar man få tillbaka pengarna om man blir blåst.

Visa signatur

I7 2700k@5Ghz, 980 GTX ,12gb DDR3 ripjaw 2133Mhz, Benq 24"144hz

Permalänk

Söker billig 240-256 SDD samt processor intel 6-serien

Visa signatur

Intel i5-6600K™ / ASUS STRIX Geforce GTX 970 / ASUS Z170-A / 16 GB DDR4 2133Mhz / be quiet! Pure Rock / Fractual Define R4 / EVGA Supernova G2 750W
TV: Samsung 7505 55" 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av trashbag:

Vilka lurar ska man köra då?

QPAD QH-90 Gaming Headset Vit för 499kr?

Var hittar jag dem för 499:-?

Permalänk
Medlem
Skrivet av demo1:

Hittade 970 gtx på tyska ebays black friday. ca: 2500:- med frakt.

http://www.ebay.de/itm/EVGA-GeForce-GTX-970-ACX-2-0-SuperCloc...

Det verkar inte vara en butik? Så köp på egen risk, fast det betalas med paypal och då brukar man få tillbaka pengarna om man blir blåst.

Det ar budgivning tror jag.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Skrivet av simme300:

Förstår de då TURBO knappt säljer.

Vad grundar du det på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tepsan:

Hej Sweclockers.

Någon som har tips på over-ear headset från dagens black friday?
Funderar på QH-90 från webhallen för 579:- men tänkte höra om andra tips

Vad tänker du dig för pris? Finns ju riktigt sjyssta http://www.webhallen.com/se-sv/ljud_och_bild/226500-bose_quie... om priset faller dig i smaken

Permalänk
Medlem

@marukusu: Hyper X Cloud 2

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Njae vi gick all in på TURBO-versionen. 3389 är det som gäller på STRIX hos oss under helgen.

Riktigt trevligt att ni kommenterar och svarar på frågor här i tråden, uppskattas!

Permalänk
Medlem
Skrivet av toobypls:

Vad tänker du dig för pris? Finns ju riktigt sjyssta http://www.webhallen.com/se-sv/ljud_och_bild/226500-bose_quie... om priset faller dig i smaken

Njäe, inte riktigt sådär.
Håller på och bygger upp min setup med tillbehör, har aldrig använt headset förr, kan tänka mig 500-1000.

Permalänk
Medlem

@fobban: Hyper X Cloud 2

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4