Fysisk butik i Stockholm med stort utbud av mekaniska tangentbord

Permalänk

Fysisk butik i Stockholm med stort utbud av mekaniska tangentbord

Hej!

Jag är en mjukvaruutvecklare som är lite sugen på att testa köpa ett mekaniskt tangentbord, har bara kört på Apples trådlösa standardtangetbord fram till nu. Men eftersom jag inte riktigt vet vad jag gillar, så skulle det vara nice att prova lite olika typer av switchar osv (jag har ganska dålig koll, men har läst på en del iaf).

Så min fråga är, finns det någon slags specialbutik inne i centrala Stockholm som säljer mekaniska tangentbord, och har ett antal ute i demo i butiken så man kan testa dem?

Tips mottages tacksamt,
// Filleokus

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk

Media market och inet brukar ha mycket framme.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Som föregående sa så brukar de har iallafall ett tangentbord med varje typ av de vanligaste brytarna (röd,brun och blå). Mellan tangentbord är det inte så stor skillnad så tänk bara på brytarna och se vad du gillar där

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800X3D | In Win 301 | Asus 5070Ti Prime OC Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Övrigt: Simrace fantast.

Permalänk
Skrivet av Obligatorisk:

Media market och inet brukar ha mycket framme.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av infigo:

Som föregående sa så brukar de har iallafall ett tangentbord med varje typ av de vanligaste brytarna (röd,brun och blå). Mellan tangentbord är det inte så stor skillnad så tänk bara på brytarna och se vad du gillar där

Grymt! Tack för hjälpen. Ska undersöka i helgen!

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Netonnet tycker jag har rätt bra utbud men vet ej om de går att testa dem i butiken.