Permalänk
Medlem

Passivt kylt XFX Radeon 5670

Säljer ett XFX Radeon HD 5670 för nästan ingenting. Som synes på bilden är det passivt kylt och har suttit i en HTPC. Det går helt klart att spela i 1080 med kortet om man skruvar ner inställningarna en del, i varje fall spel skapade under xbox 360 och PS3-generationen.

Kanske kan kortet var intressant för någon just för att det är passivt kylt. Någon extra strömförsörjning krävs inte utan kortet klarar sig på vad den får via moderkortet.

Har ingen särskild lust att ordna med frakt så det är att mötas upp i Stockholm som gäller för en affär. Satte priset till 15 kronor för det är vad den här annonsen kostar. Men är flera intresserade blir det såklart högsta bud i kombination med smidig plats för överlämning som avgör vem som får köpa.

Läs hela annonsen här

Permalänk

20 kr + hämta

Permalänk

40kr + hämta

Visa signatur

your feelings are hurting my thoughts

Permalänk
Medlem

60 kr + hämta

Permalänk

80 + skicka

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Medlem
Skrivet av john00133:

80 + skicka

Tack för visat intresse, men jag hoppas att du förstår att 80 kr är alldeles för lite pengar för att jag ska ta mig tid att ordna med frakt även om du skulle betala frakten.

Permalänk

100kr + hämta

Visa signatur

your feelings are hurting my thoughts

Permalänk
Skrivet av Baradet Funkar:

Tack för visat intresse, men jag hoppas att du förstår att 80 kr är alldeles för lite pengar för att jag ska ta mig tid att ordna med frakt även om du skulle betala frakten.

förstod det men vad skulle du säga om 130 och jag betalar frakt med? ska va till en dator jag ger bort så har inte någon jätte budget

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Medlem

Jag höjer budet till 150 kr samt hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av john00133:

förstod det men vad skulle du säga om 130 och jag betalar frakt med? ska va till en dator jag ger bort så har inte någon jätte budget

Tack, men jag avser i första hand att sälja till någon där jag inte behöver skicka.

Skrivet av Tomto:

Jag höjer budet till 150 kr samt hämta.

Budet är noterat. Jag låter annonsen vara kvar i ett par dagar till innan det blir avslut.

Permalänk
Medlem

Varan såld