Permalänk

Woho! Oculus Rift Pre-Order :)

Vill bara göra ett glädjerop för att det äntligen börjar närma sig!

https://www.oculus.com/en-us/

https://www.oculus.com/en-us/blog/oculus-rift-pre-orders-to-o...

Permalänk
Medlem

Det här är ju så underbart!! Blir en pre-order direkt, utan att ens kika på prislappen eller någonting annat. Som vi har väntat!

Permalänk
Medlem

Jag fick ett mail om detta idag, sen blev minnet lite suddigt av någon anledning.... och nu ser jag att i min kalender står det "Beställ rift nu!" kl 1700 onsdag.... konstigt... får la göra de då

Permalänk
Medlem

Hahahaha jag fick mail nu från oculus rift att jag får en gratis som tack för att jag sponsrade dom

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

@aragon: AH ditt svin! backer på kickstarter? lite avis... själv får man punga upp...

Permalänk
Medlem

Japp =), jag kommer nog inte behålla den dock (jag gillar att kolla tv när jag spelar)
ska bli kul att se vad man får för denna på ebay, den förra gav riktigt bra %

Skrivet av DooL3Y:

@aragon: AH ditt svin! backer på kickstarter? lite avis... själv får man punga upp...

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

@aragon: Såg tidigare att folk som förbokat säljer sina platser för upp till 1500 dollar så det finns nog lite att tjäna ;P

Permalänk
Medlem

Nu bara invänta mars

Permalänk
Medlem

Kommer det kosta ca 9 000 kr?

€700 + 25% skatt + 0.5% tullavgift + frakt

Permalänk
Medlem

I priset ingår VAT (moms)

Permalänk
Medlem

Perfekt. Någon idé vad frakten kommer kosta till Sverige?

Permalänk
Medlem
Skrivet av risby:

Perfekt. Någon idé vad frakten kommer kosta till Sverige?

Trodde frakten ingick?

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

Hahahaha jag fick mail nu från oculus rift att jag får en gratis som tack för att jag sponsrade dom

Fantastiskt! Hur mycket betalade du från början?

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Trodde frakten ingick?

Price €699
This price does not include shipping.

Permalänk
Medlem
Skrivet av risby:

Price €699
This price does not include shipping.

Bra att veta. Läste inte igenom orderbekräftelsen så noga då jag var så hypad på själva köpet.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

€743 kostar den med frakt

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 2500k Sandy Bridge
Moderkort: ASUS P8Z68-V Pro Minne: 8GB Corsair Vengance 1600MHz
Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 770 OC Hårddisk: OCZ Vertex 2 60GB SSD (System), 3TB Lagring
Nätaggregat: Corsair HX 520 W Chassi: Antec P182