Problem med meddelandefält två skärmar

Permalänk

Problem med meddelandefält två skärmar

Tja!

Det här är säkert ett jättedumt problem som tar tre sekunder att lösa, men jag kommer verkligen inte på hur. Jag har windows 10 och efter en uppdatering så försvann mitt meddelandefält på min andra skärm (kör med två). Jag tror det heter meddelandefält iallafall, det längst ned till höger med klocka, datum osv. Är det någon som vet var jag kan hitta inställningen så jag få tillbaka meddelandefältet på andra skärmen? Mycket tacksam för svar då jag suttit alldeles för länge med ett sådant enkelt problem.

Tack på förhand!

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670k Moderkort: MSI Z87 G45 Gaming RAM: Crucial BallistiX Sport 1600MHz 8GB GPU: MSI GTX 770 Nätaggregat: Corsair CX 600M Chassi: Corsair Carbide 330R

Permalänk
Medlem

Högerklicka på taskbaren - properties.

Så får du fram följande ruta:

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5600X | Palit GameRock 2080 | 32GB ram | CoolerMaster NR200P | Sabrent M.2 NVME SSD Gen4 | Windows 11 Pro 64-bit | Dell S2721DGFA 27" 165Hz

Permalänk

@rikke: Har redan testat det, hela verktygsfältet försvinner då. Det är bara själva delen med datum och små ikoner som inte finns där den ska vara.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670k Moderkort: MSI Z87 G45 Gaming RAM: Crucial BallistiX Sport 1600MHz 8GB GPU: MSI GTX 770 Nätaggregat: Corsair CX 600M Chassi: Corsair Carbide 330R