Dator i delar (4670k, 780 ti, Maximus VII Impact) m.m!

Permalänk
Medlem

Dator i delar (4670k, 780 ti, Maximus VII Impact) m.m!

Tjenare! Säljer nu min nuvarande dator eftersom att jag har fått för många problem med denna datorn, men delarna som säljs fungerar fortfarande. Jag kan inte garantera moderkortets tillstånd till 100%, men datorn startades och fungerade senast idag (3 September 2016).

Intel Core i5 4670K (Hämtas bara, kan ej postas)
Denna har vart överklockad till 3.8ghz bara och den är vattenkyld. 1500:- eller bud

GeForce GTX 780 Ti (UTAN LUFTKYLARE) (Hämtas bara, kan ej postas)
Ej överklockad, samt vattenkyld till väldigt låda temperaturer. 1000:- eller bud
(OBS, original kylaren finns ej med, ni får EKWB vattenblocket med till denna produkt.)

MAXIMUS VII IMPACT
Denna lägger jag ut för 500:- eller bud eftersom att wifi kortet funkar ej, jag fick inte plats med den tyvärr. Jag kan inte heller garantera att denna funkar till 100%, är väldigt osäker, men som jag skrev i första paragrafet, den funkade fint dagen jag la upp annonen.

EK-XRES 140 Revo D5 PWM Pump
En Pump/Res combo till EKWB, 16mm PETG fittings får ni med gratis utav mig eftersom att jag har inget intresse att vattenkyla igen. Delen har använts i ca 3 månader.
500:- eller bud

EK-Supremacy EVO - A+N CSQ
Vattenblock till 1150 sockets, lägger ut den för 200:- eller bud

EK-CoolStream SE 240
Slim 240mm radiator, medföljer 2st Scythe Slip Stream Slim Fan, denna för 400:- eller bud.

SilverStone SFX SX600-G (Vita sleevade kablar medföljer)
Säljer också denna nätagg med sleevade kablar som köpte separat, denna lägger jag ut för ca 500:- eller bud.

Om ni vill ha fler bilder, säg till så fixar jag ett par åt er.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Skrivet av Zukitwo:

Tjenare! Säljer nu min nuvarande dator eftersom att jag har fått för många problem med denna datorn, men delarna som säljs fungerar fortfarande. Jag kan inte garantera moderkortets tillstånd till 100%, men datorn startades och fungerade senast idag (3 September 2016).

Intel Core i5 4670K (Hämtas bara, kan ej postas)
Denna har vart överklockad till 3.8ghz bara och den är vattenkyld. 1500:- eller bud

GeForce GTX 780 Ti (UTAN LUFTKYLARE) (Hämtas bara, kan ej postas)
Ej överklockad, samt vattenkyld till väldigt låda temperaturer. 1000:- eller bud
(OBS, original kylaren finns ej med, ni får EKWB vattenblocket med till denna produkt.)

MAXIMUS VII IMPACT
Denna lägger jag ut för 500:- eller bud eftersom att wifi kortet funkar ej, jag fick inte plats med den tyvärr. Jag kan inte heller garantera att denna funkar till 100%, är väldigt osäker, men som jag skrev i första paragrafet, den funkade fint dagen jag la upp annonen.

EK-XRES 140 Revo D5 PWM Pump
En Pump/Res combo till EKWB, 16mm PETG fittings får ni med gratis utav mig eftersom att jag har inget intresse att vattenkyla igen. Delen har använts i ca 3 månader.
500:- eller bud

EK-Supremacy EVO - A+N CSQ
Vattenblock till 1150 sockets, lägger ut den för 200:- eller bud

EK-CoolStream SE 240
Slim 240mm radiator, medföljer 2st Scythe Slip Stream Slim Fan, denna för 400:- eller bud.

SilverStone SFX SX600-G (Vita sleevade kablar medföljer)
Säljer också denna nätagg med sleevade kablar som köpte separat, denna lägger jag ut för ca 500:- eller bud.

Om ni vill ha fler bilder, säg till så fixar jag ett par åt er.

Läs hela annonsen här

Du har PM!

Permalänk
Medlem

300 kr för Maximus VII Impact bjudet!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

500:- för pumpcombon.

Permalänk
Medlem

600 pump combo upphämtning

Permalänk

700:- pumpcombo

Permalänk
Medlem

1500 for 780ti och pumpcombo.
Hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldorado:

1500 for 780ti och pumpcombo.
Hämtar

Noterat!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Intel Core i5 4670K 800kr hämtning

Permalänk
Medlem

Om du kan lösa en ESD-påse och göra transporten säker så tar jag 780ti:n för 1000 + frakt.

Visa signatur

Chassi: Phanteks Evolv X || Mobo: MSI Z490 EK X || CPU: i9-10900KF || RAM: G.skill Trident 32GB 3600Mhz || GPU: Inno3D 3080 Frostbite || SSD: 2x WD Blue 1TB NVME || PSU: ASUS Rog THOR 1200W || OS: Windows 10 Pro || Radiatorer: Corsair & Barrow 360mm || CPU-kylare: EKxMSI Monoblock || Bildskärm: Lenovo Y27gq-25

Permalänk

350 kr för Maximus VII Impact

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@wipen96: Tyvärr så är den såld, har inte uppdaterat annonsen än!

Permalänk

1300kr för 4670k. Dock behöver jag ha den fraktad. En liten kartong, ESD-påse och massa ihoprullat papper borde väl vara tillräckligt?

Visa signatur

Lev länge och prospera.