Conan exile pvp server

Permalänk

Conan exile pvp server

Tjenixen alla Sweclockare. Startade igår upp en server jag hoppas kunna bli succé. Jobbar på att ha servern stort sett uppe 24/7 med en kort restart varje dag. Det är PVP som gäller, inga egentligen regler mer än fusk (Använder battle-eye)

Namn just nu är KoTn [fresh launch 3x]

Du söker bara på KoTn med alternativen internet och player vs player i rutan till höger.

Märker ni något inte stämmer, hackare, servern ligger nere mm mm bara hör av er på skype: spicy_franky

Permalänk

Region America? Och bara 40max players? ) Sen kan jag säga att servrarna med 1x är roligast.. Ska vara en utmaning

Visa signatur

Desktop: Geforce GTX 770 | 8gb DDR3 1600mhz | Intel i5-4670k | SSD 120gb | OS Win 8.1 |

Permalänk
Skrivet av Gurrasson:

Region America? Och bara 40max players? ) Sen kan jag säga att servrarna med 1x är roligast.. Ska vara en utmaning

Ja det blev Amerika då mång av oss förutom jag är amerikaner, pingen verkar inte spela någon roll oavsett 40 för tillfället, blir vi fler utökar jag det. Kändes onödigt att betala för fler när vi inte har fyllt dom nuvarande. Mja 1x är för bra för mig iaf. 3x är lagom, inte för enkelt och inte för svårt

Permalänk

Servern uppdateras atm om någon försöker ta sig in

Permalänk
Medlem

Jag och mina polare kommer lira lite Byggare Bob meets the Barbarians! Rätt ok för att vara early access faktiskt. Byggandet är riktigt kul, och håller med Spicy om att 3x är en sweet spot

Permalänk

Tjena. Survivalservers.com har tillfället problem med uppdateringar av sina servrar inkl vår. Förhoppningsvis är det löst snart. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av spicy_mama:

Tjena. Survivalservers.com har tillfället problem med uppdateringar av sina servrar inkl vår. Förhoppningsvis är det löst snart. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Haha ja jag undrade varför jag inte hittade servern

Permalänk

@Rowikk:

Servern håller på att startas upp igen Kommer ta några minuter till.

Server platsen är också flyttad till Frankrike för lite mer balancerad ping för spelarna.

Permalänk

Servern ska ligga uppe igen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag hoppar in!

Permalänk
Skrivet av Tune:

Jag hoppar in!

Välkommen! Ännu en uppdatering. Suck servern bör komma upp om 5-10 min

Permalänk
Medlem

Nä fy fan för battle-eye, vill inte ha spyware på datorn. Hellre VAC eller inbyggda lösningar i spelet.

Permalänk
Permalänk

Servern verkar stabil Välkomna! Ursäkta för problemen, det är trotts allt early acces

Permalänk
Medlem

serven nere?
hittar den inte

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk

@VonCraft:

Förlåt för mycket sent svar. Sortera på pvp och var nogran med hur du stavar namnet KoTn. Den finns uppe på ännu stabilare servrar nu Kan du inte hitta den går du in på Steam och "visa" sen "server" väl i listan sorterar du på Conan och sök på namn. Kan hända du får refresha där. Men är får du fler alternativ och kan för alltid lägga till den som alternativ.

Mvh Frank

Permalänk
Medlem
Skrivet av spicy_mama:

@VonCraft:

Förlåt för mycket sent svar. Sortera på pvp och var nogran med hur du stavar namnet KoTn. Den finns uppe på ännu stabilare servrar nu Kan du inte hitta den går du in på Steam och "visa" sen "server" väl i listan sorterar du på Conan och sök på namn. Kan hända du får refresha där. Men är får du fler alternativ och kan för alltid lägga till den som alternativ.

Mvh Frank

Fortfarande nere.

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Skrivet av VonCraft:

Fortfarande nere.

Nej den är uppe och varit i flera dagar. Prova sök direkt på ip

163.172.78.60

Permalänk

Alternativt anda mig på stream och joina via mig ikväll när jag är hemma ifrån jobbet

Samma namn som här

Permalänk
Avstängd

Jag följer detta av nyfikenhet (i avvaktan på ny dator...) Men tänker hålla mig uppdaterad om hur det går för er.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem
Skrivet av spicy_mama:

Alternativt anda mig på stream och joina via mig ikväll när jag är hemma ifrån jobbet

Samma namn som här

Har adat dig

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk

Jag är online med några av mina amerikanska vänner. Har ni svårt att hitta servern joina via mig på steam Spicy_mama

Permalänk

Nytt namn på servern! För att locka fler spelare och gå upp i listan heter vi nu:

[' KoTn '] [3x] PvP

Permalänk

Funderat på lite "moddar" Dvs högre lvl cap etc. Skulle detta vara intressant eller vi ska behålla original?

KoTn [3x] Fresh PvP 24/7