Permalänk
Medlem

Nyare mobil sökes

Hej!
Då min oneplus 3 har gått i graven söker jag nu en ny telefon!
Min krav på mobilen är att den är av en nyare modell och inte har några stora skador.
Helst skulle jag se att mobilen är av modellen samsung s7 edge. Men jag är öppen för förslag!
Jag står för ev. fraktkostnad, om inte telefonen befinner sig i Örebro området!

Mvh Adam

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en Xperia Z3, så gott som felfri, skyddglas använt på både fram och baksida sedan dag 1 (är även på just nu). Enda felet är en liten missfärgning i displayen i mitten till vänster på skärmen. Detta var inget jag störde mig nämnvärt på då jag vande mig väldigt snabbt. Ingen extrem missfärgning, är som en liten orange fläck ungefär. PM om du vill se bild på "fläcken". Något av intresse?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz 64GB | Corsair RM1000X
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Nexus 6p 64gb.
Perfekt skick, allt temepered glas på samt skal

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

iPhone 6s 64 gb

4k

Permalänk
Medlem

@PatrikNystrom:
Låter spännande!
Pris?

Permalänk

Har en s7 edge silver normalt slitage en repa på skärmen som syns då den är nedsläckt inget som stör vid användning tänker mig 3000 plus frakt mvh Adam

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk

Har en S7 Edge Svart i perfekt skick.
Finns även skärmskydd samt skal som ingår.

Permalänk
Medlem
Skrivet av obbe123:

@PatrikNystrom:
Låter spännande!
Pris?

Hade tänkt mig sälja den + en LG urbane smart watch i paket för 4000.
Klockan är också i fint skick med laddare osv, tyvärr en död pixel och utan kvitto .. LG och Elgiganten där den är klot vägrar göra ett garanti ärende utan kvitto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av minefrost:

Har en S7 Edge Svart i perfekt skick.
Finns även skärmskydd samt skal som ingår.

Låter perfekt för mig!
Pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av compaqdeskpro:

Har en s7 edge silver normalt slitage en repa på skärmen som syns då den är nedsläckt inget som stör vid användning tänker mig 3000 plus frakt mvh Adam

Seems fair! Pm'a mig bilder så är du schysst!

Permalänk
Skrivet av obbe123:

Låter perfekt för mig!
Pris?

du har pm

Permalänk
Medlem

Har en Nexus 6P 32gb rätt så normalt slitage efter 1 års användning. Finns i Örebro och kan väl tänka mig att släppa den för runt 1000.

Permalänk

Obbe skulle behöva maila dig om jag kan få din mail

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guestah:

Har en Nexus 6P 32gb rätt så normalt slitage efter 1 års användning. Finns i Örebro och kan väl tänka mig att släppa den för runt 1000.

Tar den för 900!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PatrikNystrom:

Hade tänkt mig sälja den + en LG urbane smart watch i paket för 4000.
Klockan är också i fint skick med laddare osv, tyvärr en död pixel och utan kvitto .. LG och Elgiganten där den är klot vägrar göra ett garanti ärende utan kvitto.

Hej!
Jag svarade inte innan då jag tyckte det kändes lite på den dyra sidan.
Jag tänkte mig 3k för paketet?
Om du är villig att gå ner i pris, hör av dig!

Permalänk
Medlem

Har en OnePlus 2 ifall du är sugen, inte använd sedan November då vi måste ha iPhone på jobbet.

Finns utanför Kumla men jobbar i Örebro.

Permalänk
Medlem

Har du fått tag i en telefon ännu?

Sitter på en Galaxy S6 Edge Gold. något lätt kantstött ovanpå och en otroligt liten/nästan osynlig spricka på baksidan. Annars jättefint skick!

2500kr

Permalänk
Medlem

Har fått tag i mobil. Tack till alla som hört av sig!