Samsung Galaxy S8 prestandatestas och prissätts – kostar 7 500 kronor

Permalänk
Medlem
Skrivet av StarChild42:

Samsung: Ful design, gillar inte TouchWiz, full av bloatware och för detta får man betala som en iphone. Förstår inte riktigt hur det kan gå så bra för dom. Nä, det har inte blivit någon mer Samsung efter SII:an för min del.

Det har hänt en del med Samsungs UI sen s2. TW finns inte längre Tex.
Fortfarande finns det en del bloatware tyvärr, men de går att inaktivera. Hur som helst är UIt på Samsung väldigt trevligt nu för tiden Framförallt anpassningsbart.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

någon som vet om det kommer vara android på s8an?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mnsn:

någon som vet om det kommer vara android på s8an?

Näe, det blir Symbian. /s

Visa signatur

E-penis:
i9 9900k @ 5hz | Aorus Master Z390 | 2x16GB Corsair 3200 LPX | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3080 10GB | Phateks Evolv X | EVGA SuperNOVA G2 750W | Corsair H115i PRO | 6TB HDD | Asus MG279Q 27" | Asus Claymore Core | Logitech G403/G35 | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vesh:

Har oerhört svårt att förstå marknaden för dessa telefoner, vad har man för nytta av prestandan mer än att man får lite bättre flyt genom allt bloat?

Jag kan förstå att Apple kan ta ut ett prispremium när det inte finns något annat som kör ios, men det finns ju en uppsjö av androidlurar som ger samma eller bättre användarupplevelse som Samsung för halva priset. Kan någon förklara var mervärdet ligger? Man redigerar ju knappast film eller kör krävande 3D-spel på en telefon.

Varför köpa en Ferrari när man kan köpa en Skoda? båda utför ju samma jobb..

Folk är villiga att betala för den extra prestanda som Samsung levererar i sina flaggskepp. Du kan titta på vilken video som helst som jämför Samsungs flaggskepp med andra och de visar att Samsung har alltid några % bättre i testerna. Sen om det är prisvärt får en enskild person tala för sig själv det är ett eget beslut som man tar. Och bara för att man tar det eller ej så behöver man inte motivera sitt svar för resten av skaran.

Jag köpte min S7 edge för den IP klassificeringen jsg vil ha samt du kan sätta in mera lagerutrymme utan extra kostnad.

Skrivet av StarChild42:

Samsung: Ful design, gillar inte TouchWiz, full av bloatware och för detta får man betala som en iphone. Förstår inte riktigt hur det kan gå så bra för dom. Nä, det har inte blivit någon mer Samsung efter SII:an för min del.

Men tur för dig så finns det en hel uppsjö med andra telefontillverkare som kanske faller dig i smaken. Det kanske går bra för dem för att andra människor inte har samma smak som dig tänk vad tråkig världen skulle vara i längden om alla tyckte om samma sak. För då skulle varenda kotte gå runt med exakt samma prylar och ingen variation.

Skrivet av KingCobra:

Det är 64 gig internminne med möjlighet att sätta in 500 gig SD minne. Räcker inte det?

YESSS äntligen det va det här jag hoppades på jag har 200GB i min S7 edge så S8 kommer nog få ersätta min S5 men stora frågan är om man ska vänta på Note varianten med tanken på hur bra Note 7 skulle bli innan fiaskot.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aje:

Jag känner tvärtom. Skulle gärna vilja se att alla de tre nedre knappar blir fysiska så man slutar komma åt dom accidentellt. Likaså ser jag också större marginaler mellan skärm och kant, även här för ökad användarvänlighet.

Här tror jag Apple's 3d touch skulle kunna komma till sin rätt..

Permalänk
Inaktiv

More power to the people!

Vi kör allt mer krävade appar på våra mobiller och datakraft behövs, bara för att nämna några sega apppar så Västtrafikkortet, Pokemon (att starta), RDP klienter. Där snabba RDP klienter är otroligt viktigt och ja de går segt fast man kör på Wifi.

Nå jag avvaktar dock med min mobil då den ej än är ett år.
*edit*
Jag har allt testat senare iPaden Pro också och de är också i klenaste laget för RDP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellmix:

Det hoppas inte jag. Att ha låsta minnen för att *tvinga* upp priset va det dummaste Samsung gjorde när det gällde S6 samt så typiskt Apple stil.

Hoppas att S8 följer S7: vattentät och man kan stoppa in egna lagringsutrymme för betydligt billigare peng än tvungen att välja någon modell som har låst minne för sjuka summor.

Men frågan är om man ska köpa en S8 när den kommer eller hålla sig tills S8 note lanserar.

Så länge de erbjuder många modeller med olika minnesstorlekar och således priser så ser jag inga problem med det. För övrigt, se länken nedan.

Skrivet av KingCobra:

Det är 64 gig internminne med möjlighet att sätta in 500 gig SD minne. Räcker inte det?

Föredrar inbyggt minne.
https://www.androidpit.com/why-internal-storage-is-better-tha...

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Tycker Samsung borde marknadsföra Samsung Pay mycket mer nu i samband med lanseringen av S8 när det finns här i Sverige. Otroligt bra och smidigt sätt att betala på.

Permalänk
Inaktiv

Varje tråd om telefoner numera fylls alltid med OnePlus-reklam. Tröttsamt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Den kommer ju inte bli så billig i Sverige, den kostar 799 € och 899 € för Plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av xpanterx:

Så länge de erbjuder många modeller med olika minnesstorlekar och således priser så ser jag inga problem med det. För övrigt, se länken nedan.

Föredrar inbyggt minne.
https://www.androidpit.com/why-internal-storage-is-better-tha...

Har haft både med och utan SD möjlighet och måste ändå säga att expanderbart minne slår internminne. Vet inte vad du vill säga med den där länken, gissar att det har med snabbhet att göra vilket gör det helt ointressant eftersom hastigheten räcker till på alla sätt.

Den största nackdelen med att endast ha internminne är att mobilen måste startas för att man skall komma åt innehållet. mned SD kort kan mobilen vara stendöd men man tar enkelt ut SD kortet och sätter den i annan mobil eller dator.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99339:

Varje tråd om telefoner numera fylls alltid med OnePlus-reklam. Tröttsamt

Skickades från m.sweclockers.com

Det kanske må vara tråkigt, men det är med all rätt att folk gör "reklam" för OnePlus. Jag har en 3 själv och är oerhört nöjd. Jag har kört Samsung sedan första Galaxy S, men har nog aldrig varit så nöjd som jag är med min OnePlus 3.

För min del är det företaget som pröjsar så priset är egentligen oväsentligt för mig. Min förra telefon var en Note 4, kostade typ 7 500 spänn. Funkade väl ok, men som med alla andra telefoner hade jag flashat in en custom rom efter några månader. För min del behövs inte det då OnePlus version av Android innehåller minimalt med bloat samt en del extra finesser här och var.

Det som man uppenbarligen gjort avkall på är skärmen och kameran. Skärmen kunde varit mer högupplöst, men jag tycker den funkar. Kameran är väl ganska medioker, men för mig är kameran långt ner på priolistan så det spelar mindre roll.

Den har aldrig krånglat, är snabb som få andra, har riktigt snabb laddning, bra byggkvalité... så hur skulle jag kunna motivera någon att köpa en Samsung, Sony etc. som kostar närmre det dubbla?

S8:an ser bra ut, men det är en Samsung på gott och ont. Skärmen är självklart i toppklass, liksom kameran. Men sen kommer den troligtvis dras med tungt UI och sena uppdateringar. Vem kan motivera en sådan prisskillnad?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon134512:

Det är ett helt orimligt dyrt pris ärligt talat. Man betalar ju bara för märket, inget mer. Och märket har ju numera högst tvivelaktig kvalité.

OnePlus for the win.

Den nya snapdragon processorn verkar vara sjukt bra.. nyaste tekniken kostar mycket, speciellt om man vill vara först med detta.

Visa signatur

#Gör vertikal filming olagligt. ''Mobilkameran borde stängas av självmant så fort man försökte spela in vertikalt''

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Har haft både med och utan SD möjlighet och måste ändå säga att expanderbart minne slår internminne. Vet inte vad du vill säga med den där länken, gissar att det har med snabbhet att göra vilket gör det helt ointressant eftersom hastigheten räcker till på alla sätt.

Den största nackdelen med att endast ha internminne är att mobilen måste startas för att man skall komma åt innehållet. mned SD kort kan mobilen vara stendöd men man tar enkelt ut SD kortet och sätter den i annan mobil eller dator.

Vad jag menar med länken förstår du nog bäst om du läser den.
Visst finns det också fördelar med SD-kort, vi föredrar olika saker du och jag, vilket är helt ok.

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Jag upplever att det är kameran man betalar för i de högre prisklasserna, det går väl inte att köpa en långsammare och billigare telefon med lika bra kamera som toppmodellerna?
Prestandan på en s4 skulle duga för mig idag, om den hade samma kamera med samma funktioner som s7 t.ex.

Permalänk
Medlem

Känner mig rätt nöjd med min galaxy s7 för 285:- i månaden med comviq fastpris. Räknar man bort vad abonnemanget kostar landar priset på telefonen på omkring 3000:- lite drygt. Där går min smärtgräns. Men det är klart... Kraftfullare processor möjliggör stora förbättringar för kameran och det är väl det som skiljer flaggskeppen från medelmåttiga lurar. Alltså kameraprestanda. Galaxy s7 har lite för vid vinkel för min smak egentligen. Massa jello effect som jag inte gillar, men bra för priset ändå. 7000-8000:- kronor skulle jag aldrig betala för en lur dock. Då ligger jag hellre ett år efter och köper förra årets flaggskepp. Helt klart good enough.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av xpanterx:

Så länge de erbjuder många modeller med olika minnesstorlekar och således priser så ser jag inga problem med det. För övrigt, se länken nedan.

Föredrar inbyggt minne.
https://www.androidpit.com/why-internal-storage-is-better-tha...

1år gammal artikeln som inte ens visar några siffror....

Då finns det andra märken man kan vända sig till om man föredrar något så mycket.

Tog ner Sd bench och resultatet blev till sd-kortet va läs 63MB/s skriv 14MB/s, interna läs 82MB/s skriv 20MB/s

så det är bara läs hastigheten som har större skillnad men sd-kortet levererar 70% av sin hastighet som den lovar på paketet och de siffrorna ska man alltid ta med nypa salt. Men jag är helt nöjd med siffrorna.

Jag är iaf glad att Samsung slopade hela den grejen helt. 10k för 128GB är så troligt överpris så finns ingen beskrivning. Jag har 232GB i min S7 edge och det kosta mig under 8k. Nog för att jag gillar Samsung men kommer de börja med att låsa minnen totalt och man blir tvungen att betala x tusen för varje 100GB så är det tack och hej Samsung.

Och det tycker jag skulle vara tråkigt för de är de telefonen för tillfället som uppfyller mina krav på samtliga punkter.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Menar ni att det senaste flagskeppet på marknaden slår siffror från ett halvår tillbaks? Ofattbart!

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem

@anon99339:

Om det finns något som håller samma kvalitet och prestanda och kostar hälften av priset så är jag förvånad att fler inte skriver om det.

Angående S8 så tycker jag den ser riktigt trevlig ut, fysiska eller icke fysiska knappar spelar mindre roll enligt mig. Dock så blir det svårt att motivera för det priset.

Visa signatur

[Moderkort]: ASUS P8Z68-V PRO [CPU]: i7 3770k @Stock [Minne]: Corsair 2x8Gb Vengeance LP [GPU]: Sapphire RX480 8gb Nitro+ OC [Systemdisk]: Corsair SSD Force 3 90Gb [Storage]: Crucial M4 64Gb, 4Tb SATA 7200rpm [PSU]: Corsair AX750W [Chassi]: Coolermaster CM690 II Adv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aje:

Telefonen har gått från bruksvara till accessoar och med det ett högt pris. Samtidigt är det fri konkurrens och en fri marknad. Det är vi konsumenter som bestämmer priserna genom att köpa de dyrare produkterna.

Den mobila sektorn leder och driver just nu den tekniska innovationen framåt och då kostar det oerhört mycket att ligga på topp. Samtidigt går det alltid att välja förra generationens telefoner idag, till halva priset. Men med det följer äldre mjukvara och i vissa fall sämre standarder.

Valet är fritt - och ditt!

Nja telefonen har gått från accessosiar till en bruksvara.

Det känns som en avlägsen tid då folk sprang rubt med sina 3310 i olika fantasifulla skal i ett nyeckelband runt halsen.

Värst kanske det var runt 2005-2007 då vi hde såna här härligheter från nokia

https://pbs.twimg.com/media/B7n9tGYCAAAs_aX.jpg

5500 kronor för rent skräp

Skickades frånm.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon134512:

Det är ett helt orimligt dyrt pris ärligt talat. Man betalar ju bara för märket, inget mer. Och märket har ju numera högst tvivelaktig kvalité.

OnePlus for the win.

Till och med mot många kineser är det ett ganska rimligt pris, Huawei Mate 9 Pro är dyrare.

I jämförelse med OnePlus
- Nyare SOC
- Bättre skärm
- Bättre kamera
- Vattentät
- Trådlös laddning (till och med snabb trådlös laddning)
- Fungerar med 2G, 3G och 4G i (typ) hela världen. Vilket OnePlus-mobilerna inte gör utan det är väsentligen en europeisk modell.

Knappast bara för märket, sen om det är prisvärt är upp till var och en.

Har själv en OnePlus, men är sugen på en ny Note.

Permalänk
Medlem

Det gick rykten förut att samsung s8 ej skulle ha 3.5mm jacket som iphone 7. Vet man än om detta stämmer eller om det bara var ett falskt rykte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aje:

Den mobila sektorn leder och driver just nu den tekniska innovationen framåt och då kostar det oerhört mycket att ligga på topp. Samtidigt går det alltid att välja förra generationens telefoner idag, till halva priset. Men med det följer äldre mjukvara och i vissa fall sämre standarder.

Valet är fritt - och ditt!

Detta är ren B/S och är vad som vi försöker säga...

Min test-lur Motorola G4 Plus har det mesta enklare användare behöver, och finns för <2000kr, på rea ner till 1500kr. Den får nu Android 7.0 och har fingeravtrycksläsare, 3000mAh batteri och annat. För priset jäkligt mycket för pengarna.

Min egen lur, 3T har haft 7.0 i snart ett kvartal, USB-C 3.0 med marknadens snabbaste snabbladdning som även är kompatibel med vanlig hög ström USB 5V laddning (Samsungen är seg som sirap o ladda utan sin speciella laddning). 3T har 200k+ i poäng och finns med 128GB lagring för 2/3 av priset för Samsungen... och detta är "förra årets" modell.. Så är S8 fjolårets då?

One Plus 4:an kommer den också snart. Du kan också få 3T 64GB modell för typ 4500kr, och detta är helt klart en high-end telefon i många aspekter... och inte direkt "sämre standard".

Så det är ren inbillning och skitsnack att du får sämre standarder/mjukvara, utan det är ren märkes pris på Samsung idag. Sen att olika tillverkare gör olika saker och olika för/nackdelar är helt klart en annan sak. Jag väntar fortfarande på att Samsung anammar dubbla sim-kort, som är saaatans praktiskt så man slipper jobb + egen mobil. Men de har klart andra fördelar som väger upp.

Så ja.. valet är fritt - men lite källkritik på dina sämre påståenden kanske???

Visst man behöver inte låsa ett pris på high-end, men Samsung har börjat bli "Apple" med sina priser... så för samma anledning som man hoppade från Apple till Samsung, är det nu dags att titta på alternativ som är mer prisvärda igen. Detta är ju vad som gjorde Samsung stor från början, och de behöver nu se andra sidan av myntet så att deras priser nästa år inte blir 10kkr istället.

Frågan är bara, är du märkes-tokig, eller jämför du med andra? För tittar man på din kommentar ovan så verkar du inte alls "bestämma priserna", utan bara hoppar till nästa av samma märk, oavsett pris.

Permalänk
Medlem

Har alltid varit android fanboi. Men mitt senaste köp blev en Iphone 7+. Det fick bli så i och med att jag har mac som jobbdator och vi har appletv hemma etc. Jag är skitnöjd. Men man blir ju bra sugen att byta tillbaka nu när man ser denna luren :/

Visa signatur

|MB: MSI X570 GAMING PLUS |CPU: Ryzen 5600X @ 4800Mhz |GPU: ASUS RTX 2070 SUPER ROG Strix |RAM:Corsair Vengeance RGB PRO @ 3600Mhz|SSD Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Nja telefonen har gått från accessosiar till en bruksvara.

Det känns som en avlägsen tid då folk sprang rubt med sina 3310 i olika fantasifulla skal i ett nyeckelband runt halsen.

Värst kanske det var runt 2005-2007 då vi hde såna här härligheter från nokia

https://pbs.twimg.com/media/B7n9tGYCAAAs_aX.jpg

5500 kronor för rent skräp

Skickades frånm.sweclockers.com

Jag håller inte med. Idag är telefonen en modeprodukt och ett statement. Lite mindre nu än för något år sedan då iPhonen var som mest hajpad, men en modeprodukt nontheless. Det märks i synnerhet på konstruktionen som görs sårbar till fördel för form.
Så även om den defakto blir en bruksprodukt för oss konsumenter då vi uppdaterar den frekvent så ser producenten den som något annat. Vi ser även en stark försäljning av skal för att skydda telefonen därför telefonen inte görs för att användas i verkliga livet.

Jag säger inte att det är rätt eller fel. Bara att mobiltelefonen idag är ett stilelement i vår vardag, inte en telefon.

Visa signatur

Zenith Extreme Alpha | Threadripper 2950X | 3080 Ti TUF OC | 64GB DDR4 3200MHz | 970 EVO Plus 1TB | 3x Red Pro 10 TB @ raid0 | OLED42C2 + 2x U3014

Permalänk
Medlem

@anon99339 Sowwy :=/

Problemet är att för säg 5-10 år sedan så satt alla och sa "Samsung", "Samsung", när varje ny Apple släpptes. De var då billigare, mer prisvärt och bättre på andra sätt. Så alla började köpa Samsung. Nu är just OnePlus där Samsung var då... den är inte bäst, men satans prisvärd, så den jämförs med allt.

Faktum är att marknaden har kraftigt förändrats på senaste 2-3 åren. Du kan ffs tom hitta telefoner för 500kr eller mindre nu... inte bra.. men okej. Så man börjar ställa sig frågan om det verkligen är vettigt att lägga priset av en hel enkel spel-PC var 2:a år, på en lur som du kommer tappa i gatan/tappa bort i fyllan, spräcka skärmen, eller få stulen...
Speciellt när marknaden fylls mer och mer med enormt prisvärda lurar som kan spela, surfa, ringa, ta bilder osv.

Förstår dock att det blir tjatigt

Permalänk

Kommer vara årets 2a telefon tills note 8 kommer i höst

Permalänk
Medlem

Tur man inte är så intresserad av mobiltelefoner!
Trodde inte mobiler hade blivit så här dyra!

Köper mig en Nokia 3310 istället!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aje:

Jag håller inte med. Idag är telefonen en modeprodukt och ett statement. Lite mindre nu än för något år sedan då iPhonen var som mest hajpad, men en modeprodukt nontheless. Det märks i synnerhet på konstruktionen som görs sårbar till fördel för form.
Så även om den defakto blir en bruksprodukt för oss konsumenter då vi uppdaterar den frekvent så ser producenten den som något annat. Vi ser även en stark försäljning av skal för att skydda telefonen därför telefonen inte görs för att användas i verkliga livet.

Jag säger inte att det är rätt eller fel. Bara att mobiltelefonen idag är ett stilelement i vår vardag, inte en telefon.

Håller inte med dig. Är väl inte många som bryr sig. De senaste 10 iphones har ju dessutom sett iprincip likadana ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av PlogarN97:

Håller inte med dig. Är väl inte många som bryr sig. De senaste 10 iphones har ju dessutom sett iprincip likadana ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Extremt många som bryr sig.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240