EVGA GTX 980Ti Reference samt Corsair AX1500i
Hej!
Jag säljer nu å en kompis vägnar följande grejer. Dom säljes då han tänkt gå ner till en mindre formfaktor. Grejerna kan skickas, köparen står för frakten och pengarna ska skickas i förskott. Face to face är också möjligt och föredras. Bud tas här i tråden, eventuella PM-bud kommer ignoreras!
Grejerna finns i Dals Ed.
Här är grejerna;
EVGA GTX980 Ti (Reference)
Det här grafikkortet har körts på 1450/7750 1.274v klockhastighet utan några som helst problem. Det har alltid varit vattenkylt och har aldrig överskridit 46 grader celsius. Köptes från Inet.se 4:e juni 2015. Kvitto finns och skickas med vid köp, ihop med originalbox samt original-luftkylare. Om intresse finns för det EKWB nickel/acetal vattenblock och backplate som för tillfället sitter på det så kan det hänga med för ett lite högre pris.
Bud börjar på 1800 SEK.
Corsair AX1500i
Har använts för bänktestning och kört ett par custom vattenloopar, utan några som helst problem. PSU:n är köpt från Inet.se den 2:e oktober 2014, som ett uppgraderingserbjudande efter att mitt tidigare PSU lade ner. Det har 10 års garanti från Corsair! Följer också med ett custom, vit-sleevat kabelkit från Corsair. Originalkvitto samt kvitto för uppgraderingen följer med i köpet ihop med originalboxen.
Bud börjar på 2800SEK.
Som jag sa i början, bud tas här i tråden, PM-bud kommer ignoreras.