EVGA GTX 980Ti Reference samt Corsair AX1500i

Permalänk
Medlem

EVGA GTX 980Ti Reference samt Corsair AX1500i

Hej!

Jag säljer nu å en kompis vägnar följande grejer. Dom säljes då han tänkt gå ner till en mindre formfaktor. Grejerna kan skickas, köparen står för frakten och pengarna ska skickas i förskott. Face to face är också möjligt och föredras. Bud tas här i tråden, eventuella PM-bud kommer ignoreras!

Grejerna finns i Dals Ed.

Här är grejerna;

EVGA GTX980 Ti (Reference)
Det här grafikkortet har körts på 1450/7750 1.274v klockhastighet utan några som helst problem. Det har alltid varit vattenkylt och har aldrig överskridit 46 grader celsius. Köptes från Inet.se 4:e juni 2015. Kvitto finns och skickas med vid köp, ihop med originalbox samt original-luftkylare. Om intresse finns för det EKWB nickel/acetal vattenblock och backplate som för tillfället sitter på det så kan det hänga med för ett lite högre pris.

Bud börjar på 1800 SEK.

Corsair AX1500i
Har använts för bänktestning och kört ett par custom vattenloopar, utan några som helst problem. PSU:n är köpt från Inet.se den 2:e oktober 2014, som ett uppgraderingserbjudande efter att mitt tidigare PSU lade ner. Det har 10 års garanti från Corsair! Följer också med ett custom, vit-sleevat kabelkit från Corsair. Originalkvitto samt kvitto för uppgraderingen följer med i köpet ihop med originalboxen.

Bud börjar på 2800SEK.

Som jag sa i början, bud tas här i tråden, PM-bud kommer ignoreras.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 2400:- inkl frakt på 980 Ti med referenskylare.

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |

Permalänk
Medlem

Skulle du kunna fixa en bild på nätaggregatet samt den vita sleevingen?

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk

Gtx 980ti med luftkylare 2500kr+frakt

Permalänk
Medlem

Är vattenblocket svart? Om det är det, 2800 för 980ti med vattenblock.

Visa signatur

Denon AH-D5000 | Sennheiser HD-650
Aune X1S DAC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Radiz0n:

Är vattenblocket svart? Om det är det, 2800 för 980ti med vattenblock.

Vattenblocket samt backplate är svarta.

Högsta bud just nu på 980Ti; 2800 med vattenblock samt backplate.

Bild på PSU:n kommer under dagen.

Budgivning avslutas på Söndag

Permalänk
Medlem

Polaren har nu bestämt sig för att han vill sälja 980Ti till @Radiz0n eftersom han uppgett ungefär det pris polaren vill ha. Jag kontaktar dig i PM Raman.

Permalänk

Hur gick det med bilder på PSU?

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt, jag skickade länken privat till den som frågade först, men här kommer länk; http://imgur.com/a/IWI7B

Permalänk
Medlem

Passar dom sleevade kablarna till ett RM750X? I så fall är jag intresserad av endast kablarna.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |