Köpes: Moderkort, socket 1366.

Permalänk

Köpes: Moderkort, socket 1366.

Hejsan, är på jakt efter ett socket 1366 moderkort. Hojta till om någon har ett liggandes!

Mvh Adam

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Blupp^ - I dont have to be afraid I have a gun!

Permalänk
Medlem

Jag har ett sådant, Asus Rampage II. Du vill inte ha CPU och RAM till antar jag..

Permalänk

@lorgix: tror det går bra utan, vad hade du tänkt dig för pris?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har ett Asus P6T Deluxe V2 som du kan få köpa. Moderkortet funkar perfekt, jag har inte haft några bekymmer med det. Har använt det med en Xeon X5677 (3,46 GHz) som jag kört stabilt i 4,5 GHz med vattenkylning.

Bakplåt och originalkartong medföljer.

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VII Hero <> Ryzen 5600X <> 32GB G.Skill Trident Z <> Gigabyte Radeon RX 6800 <> 2xSamsung 970 EVO 500GB @RAID0 <> 2xWD Black 2TB @RAID0 <> Fractal Design Meshify C

Permalänk

@mickeo: hej! Såg ditt meddelande nu, fick tag i ett moderkort, men har inte hunnit prova det än. Man vet ju aldrig kanske åkt på en nitlott. Vad hade du tänkt dig för pris?

Mvh Adam

Visa signatur

Permalänk

1366 moderkort

Hej

Jag är också intresserad av ditt moderkort. Har du det kvar?
Vilket pris hade du tänkt dig?
med vänliga hälsningar
Petter

Permalänk

1366 moderkort asus rampage

Hej

Har du kvar moderkortet är jag intresserad- Vilket pris hade du tänkt dig?

med vänliga hälsningar

Petter

Permalänk

@Pistol-pete: jag köpte rampage kortet, har inte hunnit prova det än dock.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@Pistol-pete: Ja, jag har mitt kvar. 900 kr plus frakt vill jag ha för det.

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VII Hero <> Ryzen 5600X <> 32GB G.Skill Trident Z <> Gigabyte Radeon RX 6800 <> 2xSamsung 970 EVO 500GB @RAID0 <> 2xWD Black 2TB @RAID0 <> Fractal Design Meshify C

Permalänk
Medlem

Jag har ett Sabertooth X58, men finns i mobo 990X cpu. Är du intresserad ?

Permalänk
Medlem

Kapar tråden ifall någon av säljarna här har sitt 1366-kort kvar. Har processor (i7-970) och behöver moderkort och ev RAM (12GB+). Ev enklare grafikkort kan vara intressant oxå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av phred1:

Kapar tråden ifall någon av säljarna här har sitt 1366-kort kvar. Har processor (i7-970) och behöver moderkort och ev RAM (12GB+). Ev enklare grafikkort kan vara intressant oxå.

Jag har en GA-X58A-UD3R som jag använder med en i7 950. Om du är i Stockholm skulle jag (kanske) vara interesseard att (helst) byta mott nånting nyare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Jag har en GA-X58A-UD3R som jag använder med en i7 950. Om du är i Stockholm skulle jag (kanske) vara interesseard att (helst) byta mott nånting nyare.

Intressant kort men har inget vettigt att byta med. Reser då och då mot Sthlm. Pris vid rent köp?