SÅLD! - Game voucher - Destiny 2

Permalänk
Medlem

SÅLD! - Game voucher - Destiny 2

Har en voucher för Destiny 2 som jag fick när jag köpte ett NVIDIA 1080 ti-kort. Jag har inget sug efter att spela Destiny 2 så därför säljer jag vouchern.

350 kr eller högstbjudande.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kanske fel ställe att fråga på men får man ingen kod när man köper hos netonnet? (fick mitt 1080 igår) Om inte budar jag 320kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adky:

Kanske fel ställe att fråga på men får man ingen kod när man köper hos netonnet? (fick mitt 1080 igår) Om inte budar jag 320kr.

Alla affärer verkar inte ha den dealen tyvärr, finns listat här:

https://www.nvidia.se/graphics-cards/geforce/pascal/destiny-2...

Länk.
Permalänk
Medlem

Tar den för 350kr
Pratade precis med webhallen som skickade mig en Destiny 2 nyckel via epost nu, systemet hade krånglat lite bara.
Så måste ta tillbaka budet, ber om ursäkt!
lite proof:

Permalänk
Medlem

Kom ihåg att man troligen bara kan använda den om man har 1080 ti

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem

@fläkten: 350kr + NBA 2k17 Kod
Sen har jag Overcooked och War of the Overworld som är en roguelike
Måste man ha ett 1080ti för att köra det?

Permalänk
Medlem

@Esgd: 1080 eller 1080ti kanske

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem

Det står inte något på vouchern om att man måste ha ett specifikt kort.
@Esgd om du trots osäkerheten om att man måste ha 1080 kort är intresserad så går jag för ditt bud. Skicka mig PM om så är fallet.

Permalänk
Medlem

Ok, jag är inte så uppmärksam när jag läser på vouchern:( så här står det:
To redeem your code:
1. Open and log into Geforce Experience on your Geforce GTX 1080 / 1080Ti system (Available here: http://www.geforce.com/geforce-experience)
2. Go to the account drop-down menu and click "REDEEM"

Så det ser ut som 1080 eller 1080 ti är krav.

Permalänk
Medlem

@fläkten: Nej jag måste tyvärr säga nej. Det verkar när jag sökte runt lite som om man måste ha ett 1080/ti. Man binder koden till sitt nvidia-konto och sedan loggar man in med battlenet och binder spelet till det kontot.

Permalänk
Medlem

@Esgd ok, ser den. Synd, blev riktigt sugen på 2k17;-)

Permalänk
Medlem

Så vilka är fortfarande intresserade? Jag skall väl inte behöva börja spela D2!?;)

Permalänk
Medlem

@fläkten: A, Dock kanske det fungerar om man kopplar det till ditt konto och därefter lägger in det på mitt battlenet konto. Men då om det inte fungerar lär ju koden redan vara använd för din del och du kan inte sälja den mer.

Permalänk
Medlem

Jag köper för 350.- ifall den inte är såld

Permalänk
Medlem

Fick du någon klarhet i vad som gäller? Jag kommer snart ha en Destiny 2 kod att sälja också.

Permalänk
Medlem

Du måste ha ett 1080 eller 1080 ti kort för att köpa. I övrigt har jag inte hört om några problem från min köpare.