Permalänk
Hedersmedlem

Nintendo Classic Mini SNES

Hej!

Tog i lite väl mycket när jag säkrade att jag skulle få tag i en SNES och slutade med någon extra trots avbokade förbeställningar och ett par returer i fysiska butiker, den här hade de hunnit skicka innan jag hann avbeställa.

Tillgången är väl fortsatt inte sådär lysande på kort sikt och vissa får vänta rätt länge så tänkte kolla om någon föredrar att ha en i handen nu och vill köpa loss min innan jag börjar pilla med att fixa returfrakt och sådant kul.

Utgår från det pris jag betalade + ev. frakt om den ska skickas, vilket fortfarande är lägre än alla priser på prisjakt (som inte heller finns i lager) för närvarande, jag förväntar mig inget mer men om flera intressenter finns så gäller bud. Hämtning föredras (skulle någon ha en ASUS Low Profile Bracket till övers så kan även den bakas in i betalningen och då prioriteras ).

Oöppnad i förpackning. Elektroniskt kvitto finns, kan fixa utskrift av detta om affär görs i nästa vecka, annars mailar jag det. Hämtas i Sollentuna alternativt Frösundavik (Solna) under arbetstider/dagar.

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad, men skulle du kanske vilja byta mot ett N 64.
Mariokart
Marioparty 3
Golden Eye 007
F1 World grand Prix 2
Zelda Majoras mask
V-Rally edition 99
Harvest body
2 Handkontroller, Den ena av kontrollerna är sliten men funkar att använda.
+ lite mer pengar från min sida.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Tyver:

Jag är intresserad, men skulle du kanske vilja byta mot ett N 64.
Mariokart
Marioparty 3
Golden Eye 007
F1 World grand Prix 2
Zelda Majoras mask
V-Rally edition 99
Harvest body
2 Handkontroller, Den ena av kontrollerna är sliten men funkar att använda.
+ lite mer pengar från min sida.

Tack men det är inte intressant tyvärr.

För generell info har flera intresserade hört av sig.
Edit: Senaste bud 1800 :-

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.