Intressekoll: Intel Core i7 6950X 3.0 GHz 25MB

Permalänk
Medlem

Intressekoll: Intel Core i7 6950X 3.0 GHz 25MB

Tjena, min storebror har en och vill sälja för att få ihop julklappspengar, den köptes Q1 2017
Skickas helst via posten men kan mötas upp.

Vet att nypris ligger på Ca 18 000 men har inte ett exakt pris vi letar efter.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Proshop har för 15k

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

@Genx031: Gick efter Inet priset Men folk kan ju självklart komma med prisförlag för vad de vill betala

Permalänk
Avstängd

@ploooopp: ja, Alltås, jag förstår att man hellre går efter de svenska butikernas priser. Hade väl själv kanske gjort det, om jag aldrig köpt från proshop innan. Hoppas självklart ni får den såld till ett attriktivt pris båder för dig/er och för köparen!

Visa signatur

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

@Genx031: Jo, uppdaterade priset, är ju självklart partisk till Inet och Webhallen pga bra erfarenhet
Vi fick bud på 8000 ifrån en kollega men känner att det är lite litet tbh

Permalänk
Medlem

8000 bör ni ta, dom går att få tag i på ebay från drygt 6000.

Permalänk
Inaktiv

Lägger ett bud på 6500:- om det finns kvitto annars står jag över

Permalänk
Avstängd

@ploooopp: Tyvärr är ju problemet att det som var nytt igår är gammalt idag. Med tanke på att man får tag på en TR för typ 11k idag, så misstänker jag att det trissar ner priserna asevärt..

Visa signatur

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

@Genx031: Jo det är ju sant, jag är helt öppen för förslag på pris, har inte tilräckligt mycket kunskap för att prissätta

Permalänk
Avstängd

@ploooopp: Ingen fara. Swec lägger själva priset, då folket här är kunnit, och bör ha någolunda koll vad för priser saker och ting har som de är intresserade av att köpa. Önskar dig återigen all lycka till med budgivningen!

Visa signatur

Citera För Svar

Permalänk
Inaktiv

Jag drar tillbaka mitt bud, utan kvitto skulle jag aldrig lägga dem pengarna tyvärr. Lycka till!