Ge bort spelnycklar! (Läs trådreglerna först!)

Permalänk
Medlem

Steam-nyckel till den slutna Vermintide-betan. Ersätt kroppsdelen med DAB

RÖV4D-J3RXA-KM6FI

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny Myran:

Steam-nyckel till den slutna Vermintide-betan. Ersätt kroppsdelen med DAB

RÖV4D-J3RXA-KM6FI

Redan tagen, så tackar åt hen.

Visa signatur

Dator: | i5 6600K @ 4,4GHz | Be-Quiet Pure Rock | Palit GeForce GTX 1060 Dual | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2133MHz 2x8GB | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | Fractal Design Define S | Kingston 240GB | Corsair RM550X 550W |

Skärmar: | Asus VG248QE@144Hz | Samsung S24D340H@60Hz

Permalänk
Medlem

Fick Dark Souls III till steam i månaden Humble Monthly. Någon som är sugen för det spelet intresserar mig inte alls?

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

@Subzero299: Tar gärna om det finns kvar.

Visa signatur

Ryzen 7 1700 || EVGA GTX 1080 Ti FTW3 || ASUS Crosshair VI Hero || 4x8GB G.Skill TridentZ @3200MHz CL14 || EKWB Hardline Loop || EVGA Supernova G3 650W || Samsung 980 1TB - Samsung 850 EVO 500GB
Phanteks Evolv X Tempered Glass
|| Acer Predator X34A

Permalänk
Medlem

@Arcec: Den är din. Skickar PM.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk

Jag har ett par nycklar till Xbox One som jag inte behöver, först till kvarn. Jag uppdaterar så fort nycklarna är tagna.
(OBS: Bara till Xbox One)

Assassin's Creed Unity
Forza Motorsport 7 Halo racing suite
Forza Motorsport 7 Gears of war racing suite

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maltafalas:

Jag har ett par nycklar till Xbox One som jag inte behöver, först till kvarn. Jag uppdaterar så fort nycklarna är tagna.
(OBS: Bara till Xbox One)

Assassin's Creed Unity
Forza Motorsport 7 Halo racing suite
Forza Motorsport 7 Gears of war racing suite

Skickades från m.sweclockers.com

Tar gärna AC Unity!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Skrivet av Icte:

Tar gärna AC Unity!

Jag har skickat PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maltafalas:

Jag har skickat PM

Tack så mycket!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Någon som missat mästerverket Life is Strange och vill ha en nyckel till samtliga 5 episoder?

PMa, först till kvarn...

***Borta***

Permalänk
Medlem

Holy Potatoes! We're in Space?!
4QDZL-9JKIU-6NQX3 (STEAM)

Caesarchiffer 1

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Skrivet av Subzero299:

Fick Dark Souls III till steam i månaden Humble Monthly. Någon som är sugen för det spelet intresserar mig inte alls?

Är det fortfarande möjligt att få Dark Souls III ifrån humble monthly? och isåfall hur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av André Jönsson:

Är det fortfarande möjligt att få Dark Souls III ifrån humble monthly? och isåfall hur?

Det ska vara möjligt, hela bundeln släpptes idag.
https://www.humblebundle.com/monthly

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Skrivet av Subzero299:

Det ska vara möjligt, hela bundeln släpptes idag.
https://www.humblebundle.com/monthly

Tack så mycket! trodde det var gratis...

Permalänk
Sötast

Dungeon Defenders Collection Gift Copy < 59.99 Eur value ->> gick till "sweisdapro" <- här snackar vi en galet aktiv ny medlem

Includes 25 items: Dungeon Defenders, Dungeon Defenders Halloween Costume Pack, Dungeon Defenders Halloween Mission Pack, Dungeon Defenders: Penny Arcade Character Pack, Dungeon Defenders The Great Turkey Hunt! Mission & Costumes, Dungeon Defenders New Heroes DLC, Dungeon Defenders Warping Core Challenge Mission Pack, Dungeon Defenders - Etherian Holiday Extravaganza, Dungeon Defenders - Quest for the Lost Eternia Shards Part 1, Dungeon Defenders - Quest for the Lost Eternia Shards Part 2, Dungeon Defenders: Quest for the Lost Eternia Shards Part 3, Dungeon Defenders - Quest for the Lost Eternia Shards Part 4, Dungeon Defenders: Assault Mission Pack, Dungeon Defenders: Barbarian Hero DLC, Dungeon Defenders: Etherian Festival of Love, Dungeon Defenders - President's Day Surprise , Dungeon Defenders Lucky Costume Pack, Dungeon Defenders: Series EV Hero DLC, Dungeon Defenders - Karathiki Jungle Mission Pack, Dungeon Defenders: City in the Cliffs Mission Pack, Dungeon Defenders: Summoner Hero DLC, Dungeon Defenders: Talay Mining Complex Mission Pack, Dungeon Defenders: Jester Hero DLC, Dungeon Defenders Anniversary Pack, Dungeon Defenders - The Tinkerer's Lab Mission Pack

Dold text

Nuclear Dawn ->> gick till "cm2"

Permalänk
Medlem

Lite steam nycklar:

Dark Souls III - 76XCJ-XTZIX-W0*** ( *** = Förnamnet på Harrison Ford's rollkaraktär i Star Wars)

DARK SOULS™ III - Ashes of Ariandel DLC : 76QEC-PL6VJ-***9K ( *** = Förkortningen för Våglängdsmultiplexering )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Holy Potatoes! We're in Space?!
4QDZL-9JKIU-6NQX3 (STEAM)

Caesarchiffer 1

kul med schiffer, lyckades dock inte lösa det då steam så invalid hela tiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiST:

kul med schiffer, lyckades dock inte lösa det då steam så invalid hela tiden

Med tanke på nykterhetsnivån igår kväll är det ju inte helt orimligt att jag gjort fel.
3PEYK-8IJHT-2MPW2

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeepBlue:

Lite steam nycklar:

Dark Souls III - 76XCJ-XTZIX-W0*** ( *** = Förnamnet på Harrison Ford's rollkaraktär i Star Wars)

DARK SOULS™ III - Ashes of Ariandel DLC : 76QEC-PL6VJ-***9K ( *** = Förkortningen för Våglängdsmultiplexering )

Varför missar jag Dark Souls III två gånger! Men stort tack till er som delar med er...

Permalänk
Medlem

@Subzero299: Verkar vara ett fel i din chiffer Den tredje bokstaven, E kommer väl efter D och inte före som resten av din chiffer..
E: Med andra ord D borde varit ett F

Visa signatur

ASUS TUF Gaming Z590-Plus WIFI ; ASUS Strix GTX1080 ; Intel i7-11700k ; Scythe Mugen 5 Rev.B ; Kingston HyperX 2x8Gb DDR4, 2666MHz ; Corsiar 850W ; Samsung 850Evo, 500Gb SSD ; 1,5Tb + 2Tb HDD ; Define R5 Black ; någon DVD läsare ; Blackstorm Mus ; Corsair Raptor Gaming K30 Tangentbord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mutumba:

Varför missar jag Dark Souls III två gånger! Men stort tack till er som delar med er...

Uppskattar din artighet trots att du inte är mottagaren av gåvan. Kommer att lägga ut AAA spel via PM i fortsättningen för att ge ett hövligare klientel chansen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeepBlue:

Uppskattar din artighet trots att du inte är mottagaren av gåvan. Kommer att lägga ut AAA spel via PM i fortsättningen för att ge ett hövligare klientel chansen.

Det är givetvis upp till var och en, och hade jag fått nyckeln hade jag kanske inte klagat ;). Får se till att gå in på forumet även efter midnatt i fortsättningen hehe. Alla spel är nog välkomna oavsett A status dock :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Med tanke på nykterhetsnivån igår kväll är det ju inte helt orimligt att jag gjort fel.
3PEYK-8IJHT-2MPW2

Hehe, Ja du jag testade lite olika scenarion, kryptering, dekryptering, med/utan siffror inkluderade osv, till slut sa steam åt mig att sluta försöka bruteforcea deras tjänst

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jorma88:

@Subzero299: Verkar vara ett fel i din chiffer Den tredje bokstaven, E kommer väl efter D och inte före som resten av din chiffer..
E: Med andra ord D borde varit ett F

Oops

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeepBlue:

Uppskattar din artighet trots att du inte är mottagaren av gåvan. Kommer att lägga ut AAA spel via PM i fortsättningen för att ge ett hövligare klientel chansen.

Det är en diskussion som uppkommer med jämna mellanrum eftersom det är ganska uppenbart att nycklar som ges ut i klartext plockas av bottar. Själv har jag valt att använda mig av en skänkesannons i marknaden eftersom alla då är med i 'utlottningen' på lika villkor utan att behöva bevaka tråden 24/7 och man själv kan fördela nycklarna så att inte en och samma person tar allihop.

Tack till alla som delar med sig
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

Ett riktigt bedrövligt spel:
2KBG7-NVV8J-E0YP*

* = Första bokstaven på en tidigare statsministers namn.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hjemrdeil:

Ett riktigt bedrövligt spel:
2KBG7-NVV8J-E0YP*

* = Första bokstaven på en tidigare statsministers namn.

Man får förstås göra som man vill men det underlättar om man vet vilket spel det är, annars tror jag folk skriver in koden även om man egentligen inte är intresserad och sedan tar spelet ändå.

Sen har vi haft en hel del statsministrar under våra dagar, omöjligt att veta om det rör sig om Gerhard Louis De Geer af Finspång eller Ernst Trygger

(Undra också om inte bottarna är smarta nog att själva byta ut starisken mot en bokstav/siffra och testa sig fram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hjemrdeil:

Ett riktigt bedrövligt spel:
2KBG7-NVV8J-E0YP*

* = Första bokstaven på en tidigare statsministers namn.

Roligt att du delar med dig, men tycker du inte det är bättre att du nämner vilket spel det handlar om, så man inte testar och får ett spel man inte ville ha istället för någon som kanske faktiskt ville ha det? Sedan vet jag inte hur många gånger Steam låter en gissa på spelnycklar.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Man får förstås göra som man vill men det underlättar om man vet vilket spel det är, annars tror jag folk skriver in koden även om man egentligen inte är intresserad och sedan tar spelet ändå.

Sen har vi haft en hel del statsministrar under våra dagar, omöjligt att veta om det rör sig om Gerhard Louis De Geer af Finspång eller Ernst Trygger

(Undra också om inte bottarna är smarta nog att själva byta ut starisken mot en bokstav/siffra och testa sig fram.

Skrivet av L'ombra:

Roligt att du delar med dig, men tycker du inte det är bättre att du nämner vilket spel det handlar om, så man inte testar och får ett spel man inte ville ha istället för någon som kanske faktiskt ville ha det? Sedan vet jag inte hur många gånger Steam låter en gissa på spelnycklar.

Eftersom jag köper så otroligt många nycklar och försöker aktivera samtidigt så får jag ofta upp detta;

.
Sedan när då det där händer så brukar jag vänta längre än ett dygn med att aktivera vidare, och notepad med flertalet nycklar testas vidare, och nån gång hittas en nyckel till ett spel jag redan äger och de delar jag vidare här. Jag orkar inte sitta och kopiera ett stort antal namn på spel.

Statsminister i modern tid var det jag tänkte på. G är bokstaven. Om jag har helt rätt så kallas spelet "Grey Matter".

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem

Länge sedan sist, men nu är det dags att ge ett gäng spel ett hem.
Ange max två spel per person genom att citera mig i denna tråd, och snälla inga PM om vilket/vilka spel ni vill ha.
The Long Dark
Tacoma
Snake Pass
Owlboy
The Norwood Suite
Life is Strange Complete Season (Episodes 1-5)
Black the Fall
Splasher
Overgrowth
Lost Castle
Last Day of June
Holy Potatoes! We're in Space?!
DARK SOULS™ III + Ashes of Ariandel
Aviary Attorney

Först till kvarn, och jag skickar nyckel/nycklar via PM så snart jag kan.
Mvh T-Fork

Visa signatur

Ryzen 5 5600xt | MSI B450 Mortar Max | 32GB HyperX Fury | EVGA Supernova G2 750w | Intel 665p 1TB | MSI Radeon 6800
H2O: Alphacool XP3 light | EK-Quantum Vector RX 6800 | 2st NexXxos XT45 X-flow
Ljud: Epiphany EHP-O2D / AKG K240