Permalänk
Medlem

Tips på spel till PS4

Grabben vill prova Fortnite med sina vänner, så jag råkade köpa mig en PS4 Pro med 2 kontrollers.

Har ni tips på fler bra spel att införhandla som lämpar sig för barn? Jag har tänkt köpa iaf Ratchet & Clank samt Knack. (Synd att jag missade dem på PS Plus förra och förrförra månaden!)

Tips på spel till undertecknad är också välkommet

Permalänk

Förutom obligatoriska "Bloodborne" så är "Dragon Quest Builders" det spel jag ägnat mest tid på min PS4. Tämligen barnvänligt och grymt kul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grimmoire:

Förutom obligatoriska "Bloodborne" så är "Dragon Quest Builders" det spel jag ägnat mest tid på min PS4. Tämligen barnvänligt och grymt kul.

Bloodbourne kommer nog ge barnen mardrömmar om dom skulle se det, så pass på den.

Dragon Quest Builders såg lite kul ut dock! Som ett snyggt Minecraft eller nåt (jag har aldrig spelat Minecraft).

Permalänk
Medlem

Crash Bandicoot Trilogy kanske? Är ganska svårt men är färgglatt och så

Visa signatur

Desktop: 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, FD Ridge, SF1000, PG32UCDP
Laptop: MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdan:

Crash Bandicoot Trilogy kanske? Är ganska svårt men är färgglatt och så

plus 1 på den!

Visa signatur

Intel Core i7 2600K @ 4,5GHz | EVGA GeForce GTX 780 Ti Superclocked 3GB | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V | MSI Z68A-GD65 G3 REV B3 | Noctua NH-U9B SE2 | Samsung 850 Pro 512GB | Corsair HX 850W 80+ Silver Modulär | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Från tråden Den stora Playstation 4-tråden

https://www.prisjakt.nu/list.php?l=3098072&view=m

Sen är Metacritic en bra sida för nya spel och tips!

Lycka till!

Visa signatur

Dator: | i5 6600K @ 4,4GHz | Be-Quiet Pure Rock | Palit GeForce GTX 1060 Dual | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2133MHz 2x8GB | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | Fractal Design Define S | Kingston 240GB | Corsair RM550X 550W |

Skärmar: | Asus VG248QE@144Hz | Samsung S24D340H@60Hz

Permalänk
Medlem

Kingdom Hearts serien är rätt så barnvänlig och finns helt och hållet på PS4.
Ni no Kuni II kom ut nyligen och är typ som en ghibli film i spelformat så det skulle kanske kunna passa också.

Permalänk
Medlem

Call of duty modern warfare remastered