Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrQke:

@Zachtionman: Hehe ja, jag vet. Men syftade bara på att kvaliteten matchade inte priset på skorna. Som vanligt bara märket som kostar.

Givetvis är det inte alltid märket man betalar för. BB är förhållandevis ganska billiga, men ingen sko bör gå sönder på det viset efter fyra månader. Handlar nog snarare om ett produktionsfel.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Blev efter en längre tids funderande en ny klocka:

Victorinox Alliance 241666

Permalänk
Medlem

@Fraction_91:

Jag gissar på att det är Capita ifrån IKEA. Har själv tittat på en liknande lösning ett tag.

https://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30244346/

Visa signatur

PC: Ryzen 7 7700X | Sapphire Pulse RX 7900 XTX | 6000MHz 2x16GB | ASUS X670E-F

Tillbehör: G903 | PowerPlay | G513 | Pro X | Brio 4k | LG 34GN850 | Xbox Elite Controller Series 2

Konsol: Playstation 5

Permalänk
Medlem

Elgiganten hade den till ett bra pris, så jag slog till.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Efter något års hemnetknarkande gav det resultat, ett stycke hus!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Efter något års hemnetknarkande gav det resultat, ett stycke hus!

https://i.imgur.com/i6Sfzql.jpg

Vilket otroligt charmigt hus.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Hedersmedlem

Ny whisky till samlingen: Ardbeg Grooves limited edition.

Ha en glad och groovy midsommar!

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Volvo V90 Cross Country

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Föredetting

CDON reade ut dem för 3495:-.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

https://i.imgur.com/cCWISZK.jpg
CDON reade ut dem för 3495:-.

Jäkla bra pris!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Äntligen har det kommit!

Visa signatur

|| Fractal Define C || EVGA Supernova G2 750W || Gigabyte Z97X Gaming G1 || Intel Core i5 4690K @stock || Dark Rock Pro 3 || 8GB G.Skill Ares Low Profile 1866Mhz || MSI GTX 970 || Samsung 850 Pro 256GB || Win 10 ||

Permalänk
Föredetting
Skrivet av SteFFoo:

Jäkla bra pris!

Skickades från m.sweclockers.com

Verkar vara långt ifrån det bästa objektivet Canon någonsin prånglat ut, men ska väl funka på APS-C. För det priset var det dumt att inte testa, tänkte jag.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Även jag fyller på med ett klockköp

Permalänk
Medlem

Beställde ett beigt armband till Omegan men fick ett gult istället, funkar tills rätt armband kommer

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus:

Även jag fyller på med ett klockköp

https://i.imgur.com/au93CgU.jpg

Vad kostade den?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

@griid: Runt 40, köpte den begagnad (ser oanvänd ut) från en urhandlare i Österike via Chrono24

Permalänk
Medlem

Nine Inch Nails & Death metal tischor

Visa signatur

|Chassi Fractal Design North |CPU 7800X3D |Moderkort ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
|RAM Kingston HyperX 32 GB |GPU Gigabyte RTX 3070 Eagle
|SSD Seagate FireCuda 510 2 TB NVMe |SSD Kingston Fury Renegade 2 TB NVMe
|PSU Corsair RM750e

Permalänk
Medlem

Hämtade dessa skönheter i helgen

Visa signatur

Dell 31,5" 4K på photoshop maskinen, 950 Pro systemdisk, 950 Pro scratchdisk, 2x8tb, 2x2tb, 2x500gb
1st Dell 30" + 2st Dell 20" på surfmaskinen, ocz systemdisk, 2x2tb
Origen chassie till HTPC:n med ocz systemdisk, 3x2tb
Synology NAS 1817+, Synology NAS 1813+, Synology NAS 1813+, IBM SAN, 24x300gb SAS 15K
Infinity fantast och nästan lika glad i Audio Research

Permalänk
Medlem

Börjat plugga Japanska hemma, så beställde lite manga. Böcker från adlibris lager mindre än 10 mil bort, 13 dagars leveranstid. Manga från Japan ca 800mil, 7 dagars leveranstid. Båda hade det som jag beställde i lager.

Visa signatur

Arbetsstation/streamdator: Define R6, Ryzen 2600, 16GB DDR4, EVGA 980ti.
Speldator: Define R6, 6700k, 16GB DDR4, MSI 2080ti X Trio.
Filserver: Define R6, 2500k, 16GB DDR3, EVGA 960.

Permalänk
Digital fyndjägare

Sommarens regniga dagar är räddade...

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem

grymt wifi extender för billig peng, dubblar lätt styrkan och hastigheten.

Permalänk
Medlem

Ny mus. Har haft Razer-möss tidigare och typ samtliga har strulat. Hittills är min bedömning att denna Steelseries Rival 600 är den bästa musen jag haft. Supermjuk och följsam känsla i rörelserna. USP för denna mus är delvis att man kan justera lift of distance vilket inte är något man anävnder mer än 1 gång men är skönt att kunna välja själv var den ska vara. Stort lyft i Dota 2 också.

Förresten en sak jag verkligen blev imponerad över med denna mus och mjukvaran Engine som hör till är att när man ställer in musen får man en pop-up som säger att Microsoft Windows har ett par inställningar som sabbar för möss och man kan klicka direkt i programmet för att få de ändrade som de bör vara för att lira med Steelseries möss.

Permalänk
Medlem

GK64

Mitt nya tangentbord GK64 med Gateron Black-switchar damp precis ner.

Riktigt tungt tangentbord, och helt fantastiska switchar. Är riktigt imponerad redan efter bara någon minut.

Visa signatur

Galleri: https://imgur.com/a/4JTFzOF

Threadripper 1950X @ 3.8GHz — MSI X399 Gaming Pro Carbon
MSI 1080 Ti FE — 2 x PALIT 980 Ti — Corsair AXi1500W — G.Skill Trident Z RGB 64GB 3200 C14 — Corsair Obsidian 900D — EKWB custom loop — Acer Predator X34

Permalänk
Lego Master

Nytt tangentbord till jobbet, Logitech G413 Silver.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Skrivet av Beatnutz:

Mitt nya tangentbord GK64 med Gateron Black-switchar damp precis ner.

Riktigt tungt tangentbord, och helt fantastiska switchar. Är riktigt imponerad redan efter bara någon minut.

https://i.imgur.com/J6p75ky.jpg

Har inte förstått grejen med dessa små tangentbord, varför vill man ha dem istället för fullstort/"Normalt"?
( Undrar faktiskt och kritiserar absolut inte)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Damponmyboard:

Har inte förstått grejen med dessa små tangentbord, varför vill man ha dem istället för fullstort/"Normalt"?
( Undrar faktiskt och kritiserar absolut inte)

Tror det är ganska många som gillar dem för att dom tar så liten plats. Själv gillar jag det minimalistiska utseendet.

Jag använder aldrig num pad'en så hela den ytan känns helt meningslös för mig. Dessutom tycker jag det är brutalt fult med stora blaffiga tangentbord. Det största jag kan tänka mig är TKL-bord. Om det är spel/mjukvara som använder sig av knappar jag inte har så är det enkelt att mappa om dem.

Visa signatur

Galleri: https://imgur.com/a/4JTFzOF

Threadripper 1950X @ 3.8GHz — MSI X399 Gaming Pro Carbon
MSI 1080 Ti FE — 2 x PALIT 980 Ti — Corsair AXi1500W — G.Skill Trident Z RGB 64GB 3200 C14 — Corsair Obsidian 900D — EKWB custom loop — Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Lite Klipsch högtalare till den nya lägenheten.
front,center,bakre och en bärbar högtalare själv är den också en Klipsch

Och tv bänken är också ny

Permalänk
Medlem
Skrivet av Damponmyboard:

Har inte förstått grejen med dessa små tangentbord, varför vill man ha dem istället för fullstort/"Normalt"?
( Undrar faktiskt och kritiserar absolut inte)

Personligen så tycker jag att det är skönare, snyggare & mer praktiskt med extra yta på bordet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red

Permalänk
Medlem
Skrivet av Damponmyboard:

Har inte förstått grejen med dessa små tangentbord, varför vill man ha dem istället för fullstort/"Normalt"?
( Undrar faktiskt och kritiserar absolut inte)

Har det p.g.a. ergonomi, har armarna ganska nära varandra när jag sitter vid datorn, om jag t.ex. spelar med ett fullstort tangentbord måste jag ha det i 45 graders vinkel nästan, och ändå slår jag i med musen i tangentbordssidan hela tiden.

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Damponmyboard:

Har inte förstått grejen med dessa små tangentbord, varför vill man ha dem istället för fullstort/"Normalt"?
( Undrar faktiskt och kritiserar absolut inte)

Jag själv kör också ett 60% (pok3r) och jag använder detta endast för att jag slår alltid in musen i tangentbordet annars när jag sitter och spelar. Jag körde ett TKL tidigare och då slog jag in i tangentbordet typ en gång om dagen medan ett fullstort så hände det väl snarare en gång i minuten.

Jag älskar det lilla tangentbordet och har inte märkt att jag saknar tangenter faktiskt! Först trodde jag att jag skulle sakna piltangenterna när jag programmerar men det går ännu bättre och snabbare med fn-knappen (som är omprogrammerd till caps).