Ta en längre screenshot

Permalänk
Medlem

Testa screenpresso, den kan scrolla på en sida & ta en lång bild som du verkar vara ute efter. Även ett bra verktyg för att skapa instruktionsvideos mm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vidalism:

Det är allmänt känt att chrome äter upp hela datorn. Han fick lära sig något nytt.

Skrivet av twit:

Det är även allmänt känt att socker gör barn hyperaktiva, att man får kramp om man badar direkt efter att man ätit, att kinesiska muren syns från rymden och att Napoleon var ovanligt kort i rocken. Dock är inget av det jag listade sant.

Skrivet av Jonny Myran:

Om man sitter på tio år gammal hårdvara kanske. Du kanske skulle satsa på att vara lite mer ödmjuk rent generellt om du vill ha hjälp i framtiden.

Men @twit och Jonny Myran (hur @-riktar med användare med mellanslag?). Jag använder en MacBook Pro (13-inch, 2017, Four Thunderbolt 3 Ports) och macOS High Sierra Version 10.13.5 (17F77) och trots det så använder Google Chrome väsentligt mer resurser i mitt system än vad Safari gör. Det handlar alltså inte om ödmjukhet. Jag har svårt att se att det skulle vara annorlunda i Windows 10.

Permalänk

Jag kör Awesome Screenshot som plugin till Chrome. Funkar bra för detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thekai:

Men @twit och Jonny Myran (hur @-riktar med användare med mellanslag?).

@ "Namnethära":
Eller klicka på svara knappen så ser man det

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.