Söker League Of Legends spelare. EUW.

Permalänk
Medlem

25 år

Halfoww

Silver 1 förra

Spelar inte så ofta men när jag spelar så blir det nästan uteslutande support så jag kan fokusera på en sak mindre och gitgut

Visa signatur

|2700k @ 4,8Ghz|2x PowerColor 280x @1200Mhz|Corsair Vengrace (2x4096MB)|Fractal Define Newton R2 1000w|
|xonar stx | Custom loop |

Permalänk

Hej

Är sugen på att hitta ett gäng att lira med, spelat över 20k matcher totalt över 6 år Inte spelat mkt ranked men klättrar till guld snabbt iaf så ligger nog på plat

Permalänk

Tjena.

Behöver duo partner till att klättra från Silver 2. Låg i guld förra säsongen och nu hamnar jag bara med massa feeders. Nick: Tílt Nation , kör alla lanes men pref jung/adc. Bara att adda, spelat i ca 7 år så jag vet vad jag håller på med

Mvh

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk

EUW superstafan silver 4. kör mest adc sup mid. e väl inte den bäste men funkar på denna nivå, 36 år

Permalänk
Medlem

Söker adc partner. Lirar support/ oftast tank.
Sliver 5.
Adda: Tjocktomten

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk

Hade varit kul att spela med några av er här på SweC. Jag är 17 år och IG är Sturesson på EUW.
Är just nu i Gold 5 dock så förtjänar jag Bronze 5 då jag egentligen inte kan spela överhuvudtaget men har tur med spelare som carryar mig.

Skyller inte på mitt team då det är onödig tid och energi att slösa på något som jag inte kan påverka ALLS. Ser hellre att jag kollar på mina misstag och försöker bli bättre själv.

Tänker lite samma som imaqtpie, man är oftast i den rank man förtjänar så ni som tycker att det är ert teams fel att ni inte kan climba elo behöver ej adda mig.

Permalänk
Medlem

Hej! Känn friheten att lägga till mig ifall du vill lira lite tillsammans.

* Ålder: 20
* EUW: TheKennynator
* Använder TS & Discord

Tack!

Permalänk
Medlem

Ni får gärna adda mig om ni är runt silver/guld rank. Är själv silver 5-2 då jag åker upp o ner.

*Ålder: 25
*EUW: Osmanlitokatx
*Skype och TS men kan använda discord också.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Ålder 30+
Namn pokemon jaeger
Spelar mest på helger

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Tjenare, spelar på EUW.. ligger i silver 2

Jag är 15år gammal och spelar flera timmar om dagen. Jag mainar Mid/Jungel och spelar Rakan om jag får autofill support..

Det skulle vara jättekul att spela med någon svensk så Adda mig gärna [StamflyTV]

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av phoenix96:

Tjena.

Behöver duo partner till att klättra från Silver 2. Låg i guld förra säsongen och nu hamnar jag bara med massa feeders. Nick: Tílt Nation , kör alla lanes men pref jung/adc. Bara att adda, spelat i ca 7 år så jag vet vad jag håller på med

Mvh

Tjena jag ligger också i silver 2 ba Adda mig [StamflyTV] måste komma till guld.. skulle säga jag ligger på platinium nivå men hamnar med massa feeders.. Mainar mid. Adda mig gärna på skype också [makrik99] har Discord också!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej! De som är mogna och runt min rank (platinum 5) får gärna lägga till mig.
Ign: Jagevit

Permalänk
Medlem

EUW: koshinuke
Ålder: 30+
Spelar alla roller utom mid frekvent. Spelar för tillfället flera kvällar i veckan.
Adda mig gärna!

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3900x | ASUS x570 TUF Gaming Plus | Corsair Vengeance 3200MHz CL16 64GB | SSD Samsung 970 EVO Plus | EVGA GTX 1080 SC | EVGA P2 1000W | BenQ SW321C | Dell AW3821DW

Permalänk
Medlem

Letar någon att spela med på kvällar för och klättra i rankingen.
28 år, spelar nästan bara jungle, backup är support.
Nick: Parts89

Var uppe i gold förra säsongen.

Permalänk
Medlem

Jag tog och addade några här. Har haft paus i spelet en lång tid och precis börjat lite smått igen att spela.
EUW: Bokstav
har ett EU Eeast konto men kör nästan aldrig där

Permalänk

19år, spelar med min kusin som också är 19år.

Jag spelar inte ofta men om målet är att klättra i rank så..

Jag mainar support (99% av gångerna med thresh eller Leona)

Ligger i silver 4 för tillfället men kan ta mig själv till silver 1 som jag gjort ett flertal gånger.. Promo till guld har jag också förlorat ett flertal gånger och då har jag blivit irriterad och droppat till silver 3.

Kan tycka att LoL är ett ganska roligt spel men Som det är nu så känns det ganska tråkigt och därför spelar jag det bara när jag inte har något bättre för mig.

Tror nog att 1 spelare till skulle vara perfekt!

Permalänk
Avstängd

30+ och Brons 5.
Alla som är bättre än mig och som kan spela utan att skrika "Noob, du gör fel eller din mamma är en h*ra"
får gärna PMa mig

/Garen main

Permalänk
Avstängd

Är lite spelsugen på måndag när jag kommer hem, inte spelat på länge men fått låna en väns konto mesan han har uppehåll. Var d3 i s4 när jag slutade, spelar gärna adc så hade varit trevligt att hitta någon skön snubbe som spelar support :). Ni får gärna adda guttenfranorge.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av VonCraft:

Söker League Of Legends spelare. EUW.

  • Vi som spelar tillsammans ska vara positiva. (Inga negativa svar = kick) .

  • Alla kan hända att man råkar feeda ett eller några games.

  • Helst 20+ år.

  1. Jag är: 29år. mitt namn är Niklas

  2. Namn på LOL: DB Asuz

  3. Har ni TS är det en + ( Har också en TS server som ni kan komma in på: 83.255.100.52 ) från: ( ninjahut.nu ) Det är ej min server Rum: League Of Legends EUW

Rank: Silver.
Spelar ej rank orkar inte spela med andra som inte kan spela alls. därför är jag i silver. då tror alla om man är silver så är man NOOB näpp det är jag inte. som sagt spelar jag EJ rank. spelar med hög rankade personer Guld - Plat - Dia - i bland så händer att man spelar med Challenger.
Om vi blir 5 st så kanske kommer vi göra en team rank.
Normal games: 2700+ Win. Lost är mellan 2100 - 2200.
Spelar: ADC, Mid, Top, Suport. inte så bra på jung.
spelar på: EUW (League Of Legends)
Vi kommer försöka komma till LCS.

Jag heter ”sebsturr” och är 17 år. Jag använder discord, alternativt teamspeak.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

EUW: SwedishSummoner
Ålder: 25
Rank: Guld 5
Spelar mest Support eller Jungle

Spelar inte så mycket ranked längre utan det är Normals eller ARAMS som gäller för mig

Men adda mig gärna

Permalänk

Namn: Chícken
Rank: Plat 3

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Finns fler personer som vill spela med mig och andra så adda mig på LOL EUW, VonAsuz

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk

EUW: smite to me
Spelar mest ARAM även lite flex i dagsläget

Har haft några konto genom åren men glömt bort inloggning, något man kan återfå? Någon som vet kan få något konto med skins som tack. Mvh

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ChristofferICC:

EUW: smite to me
Spelar mest ARAM även lite flex i dagsläget

Har haft några konto genom åren men glömt bort inloggning, något man kan återfå? Någon som vet kan få något konto med skins som tack. Mvh

Inte intresserad av ditt skins-konto, men skicka in ett mail till supporten. Annars finns detta: https://support-leagueoflegends.riotgames.com/hc/en-us/articl...

Permalänk
Skrivet av Anthraxious:

Inte intresserad av ditt skins-konto, men skicka in ett mail till supporten. Annars finns detta: https://support-leagueoflegends.riotgames.com/hc/en-us/articl...

Okej, det var ju en lättnad för jag har försökt med alla lösenord jag använder men inget fungerar, otroligt frustrerande då man spenderat alldeles för mycket pengar på dessa fina skins

Tack så mycket!