Värderingsfråga, Zelda Game & Watch i mint condition.

Permalänk
Medlem

Värderingsfråga, Zelda Game & Watch i mint condition.

Hej! Som rubriken lyder så funderar jag att skiljas ifrån min gamla skatt som jag ruvat på ett tag.
Problemet är att jag har fruktansvärt dålig koll på värde i såna här saker och Ebay mm säger så himla olika,
Så därför så tänkte jag förlita mig på gamla hederliga Sweclockers.
Bifogar även en bild på sakerna så ni ser vilket skick dem är i.
Mvh!

Permalänk
Moderator
Testpilot

Vilken skatt!

Ser ut att vara i alldeles underbart skick.

Jag skulle nog säga runt 1000 :-

Jag var helt ute och cyklade, man kan inte lita på Tradera i detta fallet, kolla nedan.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Expertgissare

Ingen aning om vad den skulle kunna vara värd. Men OJ vad jag vill ha en xD

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

En del skador på kartong, manual ser ut att ha varit nästan helt vikt i bakkant/vikt hörn, frigoliten inte helt 100 (men rätt nära).
Så Mint är det rätt långtifrån (så länge vi talar samlarvärlden) visst det är ganska nära men når inte dit.

Och spelet i sig ser man ju knappt nåt av och inte öppnat alls bild på/i/under batterilucka är rätt bra o slänga ut med då batteri läckage kan ställa till med en hel del.
Så värdet är därmed oerhört svårt att säga nåt om.

Är inte diretk insatt i samlarvärlden men skulle gissa på att gå från en 100% felfri kartong som varit öppnad väldigt försiktigt ett par gånger med ovikt manual till man ser i bilden här troligen skulle handla om 10-20% av vad man kan få betalt.

Ska du sälja detta så ta massor med bilder från alla möjliga o omöjliga vinklar/osv o då på kartong/frigolit/papper/spelet i sig stängt/öppnat/påslaget och då helst ett par "spel" bilder alternativt om det går att få fram så alla sprites syns på skärmen samtidigt (gick på en del spel vad jag minns, dock inte hur).
25+ bilder är nog det minsta jag skulle ha tagit sen skriv med ALLT i annons/forum när du säljer det finns det en vikning/rynka/etc så ta upp det i beskrivningen ju mer desto bättre.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!