Permalänk
Medlem

Destiny 2 klan söker medlemmar

Tjenna

Vi är några st som spelat ihop några år. Nu när Shadowkeep släpps och crossave finns så söker vi fler medlemmar.

Dom flesta av oss är runt 30år, har barn och familj och spelar mest efter 19-20 vardagar med några undantag.

Vi vill att ni som söker är över 18 och har förståelse för att det kan bli avbrott i raids m.m pga skrikande barn etc.

Vi finns både på Ps4 och PC. Så alla är välkomna, jag själv spelar på båda platformarna. Vi har några st som spelat flitigt enda sedan Destiny 1 alpha och några som börjat precis nu.

Svara här i tråden eller pm till mig.

Vi har respekt för varandra och har ett snyggt bemötande mot varandra. Vi har även en liten tradition att försöka stråla samman 1 gång om år och dricka nån öl å så.

Vi är spridda över hela landet Luleå, Umeå, Göteborg, Bromölla m.m.

Permalänk

Är ni många som spelar på PC? Tråkigt nog har raid gruppen min har gått i graven efter första året och är sugen på komma igång igen! Har även 2 vänner som jag spelar med till och från senaste månaderna som är intresserade av att ansluta om plats finns.

Visa signatur

Under construction...

Permalänk
Medlem

@fRostmirE: Jodå, just nu så är vi mer än 20 som spelar rätt så aktivt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Är det svenskar endast eller blandat? Funderar lite på börja spela destiny 2, om inte ett mmorpg är bra som släpps idag

Permalänk
Medlem

@MrWhizeguy: bara svenska, och såklart du ska börja med Destiny

Permalänk
Medlem

Körde iron banner igår. 6 pers. Jag ger det 6/6 i betyg.

/Dadman

Permalänk
Medlem

Har inte köpt Shadowkeep än, men kan vara intresserad. Har en klan, men de kör bara på Ps4, vill hellre spela på PC själv.

Är i samma sits med 2 barn och sambo, så det blir inte så mycket spelande, oftast bara en kväll i veckan + lite ströspelande.

Ska spela klart Forsaken (mest för story), sedan ta ett beslut om jag ska köpa Shadowkeep eller inte.

Visa signatur

Ny signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanTheManSwe:

Har inte köpt Shadowkeep än, men kan vara intresserad. Har en klan, men de kör bara på Ps4, vill hellre spela på PC själv.

Är i samma sits med 2 barn och sambo, så det blir inte så mycket spelande, oftast bara en kväll i veckan + lite ströspelande.

Ska spela klart Forsaken (mest för story), sedan ta ett beslut om jag ska köpa Shadowkeep eller inte.

Fru och 2 st 3åringar samt 1st 3 månaders. Kör med oss.

Permalänk
Medlem

Adda gärna Whizeguy ej köpt shadowkeep ännu men det kommer om jag väl kommer in i spelet igen

Permalänk

Jag är gärna också med och spelar! Studerar på heltid så också kvällen som gäller för mig.

EpicToaster

Permalänk
Medlem

Spelar ni fortfarande? Jag kör ett par gånger i veckan.
Länken till discord verkar ha gått ut

Visa signatur

MIN DATOR ÄR SNABBARE ÄN DIN

Permalänk
Medlem

Adda gärna mig /Uberlaz0 söker folk så man kan köra Raids och annat.

Danke

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv X Anthracite Grey Cpu Intel® Core™ i7-7700K @ 5.0Ghz
Mob ASUS Maximus IX Formula Ram Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 4000MHz CL16 Dominator Platinum
Gfx ASUS GeForce RTX 3080 Ti 12GB STRIX GAMING OC Cpu Cooler Corsair iCUE H115i RGB PRO XT M.2 2xCorsair Force MP510 series NVMe PCIe M.2 SSD 480GB
SSD 4xSamsung 870 EVO SSD 1TB OS Win 10 Pro 64bit
Psu Corsair HX1200, 1200W PSU

Permalänk
Medlem

Samma här "Wesslan", behöver mer end game grejer

Permalänk

Tja! Är en 2-barnsfarsa som lirar mest själv då ingen av mina polare kör Destiny 2. Har ni plats för "Metalmania" (Hunter) så får ni gärna skicka en invite in game. Har aldrig kunnat köra Raids pga bristen på clan, så det vore najs.

Visa signatur

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free" De= hon, han. Dem= honom, henne
Learn the f**king language

Permalänk
Medlem

Verkar allmänt dött med svenska D2 klaner. Försökt att enkelt gå med i två utan att lyckas. Vissa ser helt inaktiva ut på deras bungiesida och andra svarar inte alls.

Permalänk
Skrivet av Wesslan1:

Verkar allmänt dött med svenska D2 klaner. Försökt att enkelt gå med i två utan att lyckas. Vissa ser helt inaktiva ut på deras bungiesida och andra svarar inte alls.

Ja, samma här. Har också ansökt om två stycken, men det känns helt dött. Nästan så man vill starta en egen clan.

Visa signatur

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free" De= hon, han. Dem= honom, henne
Learn the f**king language

Permalänk
Skrivet av Wesslan1:

Verkar allmänt dött med svenska D2 klaner. Försökt att enkelt gå med i två utan att lyckas. Vissa ser helt inaktiva ut på deras bungiesida och andra svarar inte alls.

Skrivet av d_blomgren:

Ja, samma här. Har också ansökt om två stycken, men det känns helt dött. Nästan så man vill starta en egen clan.

Är ni fortfarande intresserade och inte redan ansökt så lämnar jag en Discord länk här. Under FAQ sidan på discordservern hittar ni en länk för att ansöka till klanen och sen är de bara lämna en liten "hej här är jag!" text i socialtråden på discord så någon med auktoritet kan godkänna er

https://discord.gg/TxMsHV9

Visa signatur

Under construction...

Permalänk
Medlem

@fRostmirE: Nice kanske ansöker. Gick precis ur min tillfälliga då det var dött lopp. Hur många är ni? Hoppas er klan inte är discord endast utan man får joina i Bungie systemet också så man får sina engrams osv.

Permalänk
Skrivet av fRostmirE:

Är ni fortfarande intresserade och inte redan ansökt så lämnar jag en Discord länk här. Under FAQ sidan på discordservern hittar ni en länk för att ansöka till klanen och sen är de bara lämna en liten "hej här är jag!" text i socialtråden på discord så någon med auktoritet kan godkänna er

https://discord.gg/TxMsHV9

Ah kul, hoppar in ikväll och joinar upp. Hoppas någon är sugen på raid

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free" De= hon, han. Dem= honom, henne
Learn the f**king language

Permalänk

Gör så, försöker väl raida så ofta folk har tid, både gamla och nya. Kom ihåg att skriva på discord bara så dom vet vilka som ska accpeteras in i klanen

Visa signatur

Under construction...