Vinn nätagg från Seasonic

15.6" Gaming-Laptop - MSI GE60 2PE Apache Pro

Permalänk

15.6" Gaming-Laptop - MSI GE60 2PE Apache Pro

Tjena! Tänkte sälja min laptop som jag haft i 5 år. Det är en MSI GE60 2PE Apache Pro som jag köpte för 14000kr från Komplett.

Jag har använt den för att CADa i solidworks och 3DS MAX, samt spela spel, främst EU4, WoW, Civ 5, Witcher 3, AC:Origins och lite fps spel som CS:GO och CoD, som den klarar galant, men inte alltid på högsta grafik med acceptabel fps, därför vill jag nu byta upp mig.

Men för den som vill kunna ha med en laptop o spela när man är ute o reser eller har tid över i skolan eller liknande så är den perfekt!

Efter några års användande har den lite skavanker, skrapsår på plasten där vänsterhanden vilar när man spelar, några plastflärpar saknas vid kylarens utblås (se bild) och en gummiplutt saknas på undersidan (men den sitter i mitten så man märker inte någon skillnad)

Här kan ni läsa mer om den: https://www.notebookcheck.net/MSI-GE60-2PE-029UK.113772.0.htm...

Finns i Jönköping. Priset går att diskutera.

mvh Tobias.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD Phenom II x4 965 BE @ 3.8Ghz | Noctua NH-U9B Cpu Kylare | Gigabyte GA-890GPA-UD3H | 4GB Corsair XMS3 1600mhz | XFX ATI Radeon 5850 BE | OCZ ModXStream Pro 600W | 2x SB Barracuda 500gb - RAID0 | NZXT Lexa-S |

Permalänk
Medlem

1500 plus frakt

Permalänk
Medlem

@helgess0n: Vilken är din faktiska konfiguration, har du möjlighet att köra en vända med Speccy, ta ett skärmdump på resultatet och ladda upp någonstans?

Permalänk
Medlem

2000 kr + frakt
Om det nu är den datorn du har som du refererar till i länken.

Visa signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K@5.0ghz with NZXT X73 360mm AIO - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II Wireless - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
- Acer Nitro XV322UX QHD IPS 270 Hz - AOC CQ32G1 -
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Permalänk
Medlem

En andra fråga, hur är skicket på batteriet? Kanske du har möjlighet att installera batterybar och kontrollera kapacitet vid full och wear level? Tänkte nog ge ett bud, men vill veta exakt vad det är som du säljer.

Permalänk
Medlem

Är det modern warfare 2019 du spelar?
Vad för settings kör du? Allt jag kan hitta är att med 860m så får man ca 40 fps med very low @ 1080p med 768 res scale med samma i7 som din