Permalänk
Medlem

FormD T1

Hej!

Har ett FormD T1 v1.1 Black på ingång som jag lyckades klämma mot alla odds (slut på 2min). Första batchen som skickades 24 juli.

Kikar om det finns något intresse för detta case då jag ändrat mina planer för kommande projekt och kommer hålla mig till fullstora lådor.

Jag kommer att kunna posta chassit 10 Augusti.

Levereras orörd/oöppnad, möjligen att jag försöker kika genom en springa för att uppleva materialet IRL

Jag önskar bara att få det jag betalade för den men om det finns flera intressenter så är det högst erbjudande som gäller.

https://formdworks.com/products/t1-black

Riser 3.0 medföljer

Mvh Oscar

Obs ! Nytt cirka pris då jag glömde att räkna med tull/moms.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Grymt chassi och galet svårt att få tag på. Nån kommer bli glad

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 | Asus ROG Strix B660-I Gaming WiFi | Intel Core i7 12700K | nVidia RTX 2070 Super FE | Corsair 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | Noctua NH-L12 Ghost S1 edition | Kablar från pslate customs | 2 stk Dell Ultrasharp 3014 | Logitech MX Keys | Logitech MX Anywhere

Permalänk
Medlem

Är det 2400kr plus du söker för den? Budar det isåfall

Permalänk
Medlem

@Vocarius: Ja, precis ! Det är ganska precis vad jag lagt ut

Permalänk
Medlem

@Miniwonka: Bjuder 2500 kr + frakt

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk

Have you considered the import tax?

Permalänk
Medlem

2600 plus frakt 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Super Älg:

Have you considered the import tax?

I actually haven't...I must admit I rarely buy from outside EU and I it didn't cross my mind. I'd have to add this to the price of course. Thanks for reminding me !

Permalänk

När avslutas budgivningen?
Lägger ett bud på 2700 avhämtning.

Permalänk
Medlem

@miniskurken: Orutinerad som man är när det kommer till att importera saker så hade jag förträngt tullavgifterna som lär tillkomma. Således lär den totala kostnaden för mig landa på cirkus 3000kr och den summan jag lagt ut är vad jag hoppas få för den. Jag kommer hålla annonsen uppe tills dess att jag vet att jag åtminstone får tillbaka pengarna, det är min enda strävan. Så fort jag vet hur mycket allt landar på och jag har ett bud för det så kommer jag att dra ihop säcken ganska fort. Har inget syfte i denna annons att "tjäna pengar", vill bara att någon annan får chansen med detta case och själv slippa förlora pengar på köpet. Väldigt exotiskt chassi så jag hoppas att det inte ska vara några konstigheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoul:

2600 plus frakt 👍

Drar tillbaka budet!

Permalänk

Vad blev den såld för till sist?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_moggo:

Vad blev den såld för till sist?

Fick det jag lagt ut dvs 3100kr