Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna
Jag stavar som en kratta
Gillar lök på discord
Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna
Jag stavar som en kratta
Gillar lök på discord
Jag stavar som en kratta
Gillar lök på discord
Jag stavar som en kratta
Gillar lök på discord
Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC
Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC
Jag stavar som en kratta
Gillar lök på discord
Jag stavar som en kratta
Gillar lök på discord
Valkommitens ordförande går till dikatorn och säger vi har en bra och en dålig nyhet vilken vill du höra först?
-Den Bra -Du är president igen
-Så vad är den dåliga nyheten? -Ingen röstade på dig!
Om du vill veta hur det är att leva i en diktatur läs här https://charter97.org/en/news/
Jag stavar som en kratta
Gillar lök på discord
Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB