ASUS GeForce RTX 3090 24GB TUF GAMING

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce RTX 3090 24GB TUF GAMING

Lika frustrerad som alla andra efter RTX 3080 launchen så tänkte jag minsann inte göra samma misstag med RTX 3090. Så nu sitter jag här med två stycken kort och behöver göra mig av med det ena.

Jag tänker åtminstone pengarna tillbaka 16 800 kr och eventuell fraktkostnad men godtar om någon vill bjuda över. Ingår även en spelkupong till Watch Dogs: Legion.

Kvitto finns och som ni ser på bilden är fraktemballaget oöppnat. Som vanligt så äger jag rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du inget öppet köp på den? Knappt 24timmar gammalt ju :S

Visa signatur

It's out there
P4C800 Deluxe|2.6@3.2|4x256MbPC3200|2-2-2-5|Club3D ATi Radeon 9800Pro|http://service.futuremark.com/compare?2k1=7108213

Permalänk
Skrivet av Xarion:

Har du inget öppet köp på den? Knappt 24timmar gammalt ju :S

vf skulle man vilja lämna tillbaka den om man kan få mer betalt för den?

Visa signatur

9600k gtx 1080

Permalänk
Medlem

Lite sugern är man men frugan kanske investerar i nytt lås sen

Permalänk
Medlem

kan hämta den till inköpspris imorgon

Permalänk
Medlem

Va fan. har du redan fått kort?
Mina kommer sent oktober/tidigt november
Vart är det köpt?

Permalänk
Medlem

16800

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 14900k| Corsair H150i Elite| Corsair Vegance 32gb ddr4 4000+ |Rtx 5090 Gaming oc |Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 990 pro 1tb| Samsung 990 2tb|3xSeagate 18TB|Oled 42”C4|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

@Xarion: Kan vara så att han kanske vill göra andra en tjänst här på forumet att dom får köpa det men även kanske han vill gå 1000kr plus eller liknande beroende på vad auktionerna slutar i.

Permalänk
Medlem

Värt att tänka på för eventuell köparen, är att garantin endast gäller ursprungsköparen likaså reklamationsrätten.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz | ASUS ROG STRIX B450-I GAMING
Corsair SF600 | 2x8GB G.Skill 16GB DDR4 3200MHz Trident Z RGB
MSI GeForce GTX 980 Ti | Samsung 970 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB M.2 | Noctua NH-L9a-AM4 | DAN Cases A4-SFX v2 | Winows 10

Permalänk
Medlem

Vart finns den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimMy2003:

Vart finns den?

Lilla Edet, kan även mötas upp i Göteborg. Vid frakt kan jag få iväg det tidigt på måndag och då är det hos köparen på tisdag eller onsdag.

Permalänk
Medlem

17600 hämta/möte i gbg

Permalänk
Medlem

17800:- kan hämta om 10 minuter

Visa signatur

7800x3d [co -25], TG direct die, 64 Gb Corsair DDR5 [6000 MHz, 30-36-36] Gigabyte X670E Aorus Master, Asus Rog 4090 OC [+255 core, +1650 men] Watercool Heatkiller V & Ultra finplate med LM, 2 EK-Quantum Surface X360M + 1 EK-Quantum Surface X240M med Phanteks T30, Alphacool res & D5.

Permalänk
Medlem

18k +frakt

Permalänk
Medlem

När avslutas budandet?

Permalänk
Medlem

Jag tänkte ge det till söndag kväll kl 17.00 så jag kan förbereda för att eventuellt frakta på måndag eller om köparen vill hämta på kvällen.

Nuvarande högsta bud är 19.000 kr.

Permalänk
Medlem

Trodde jag ledde budandet med 18 då ingen skrivit efter mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spart1e:

Trodde jag ledde budandet med 18 då ingen skrivit efter mig

Jag synkar denna tråd med bud jag får in från sidan (IRL, mail, PM, röksignaler) för att det inte ska bli konstigt om någon vinner budgivningen men i slutändan inte får produkten.

Permalänk
Medlem

bra om du skriver det då om du får bud genom röksignaler. Hur ska budandet annars funka här?

Permalänk

Jag kan köpa det om du är villig att tradea items!

Mitt erbjudande:

3-sits Vegas soffa (Mio), toppskick.
Barbord Ek med 3 stolar. (Svindyrt)
Stringhylla vit (3st vägg med 3 hyllplan vardera)

Slutligen slänger jag in 2 biobiljetter. Gäller ordinarie pris, men kan skänka mellanskillnaden till iMax om dealen låter intressant.

- What say you?

Skämt o sido. Vill du sälja för inköpspris är jag intresserad. Bor i Trollhättan och kan hämta pronto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BengaBang:

Värt att tänka på för eventuell köparen, är att garantin endast gäller ursprungsköparen likaså reklamationsrätten.

Nja? Stämmer väl delvis men sällan i praktiken. Ofta är det väl första köparen som registrerar produkten som får garantin. Tror det räcker med kvitto i detta fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BengaBang:

Nja? Stämmer väl delvis men sällan i praktiken. Ofta är det väl första köparen som registrerar produkten som får garantin. Tror det räcker med kvitto i detta fall.

Permalänk
Medlem

19 100kr +frakt