Fractal Design Define R6 - Svart TG

Permalänk
Medlem

Fractal Design Define R6 - Svart TG

Fractal R6, svart med glassida.
Inköpt Mars 2018. Nypris 1600.

Mycket bra chassi som jag varit mycket nöjd med men nu har det blivit dags att testa något nytt. Börjar bud på 300 och hämtning sfsm på kungsholmen i Stockholm prioriteras eftersom det nu står och tar plats. Skickas alltså inte. Vänligen buda i tråden inte via PM.

Komplett med allt frontpanel-kablage, topp-plåten kan tas bort och under den finns utblås om du har fläktar eller radiator upptill, även löstagbar insats för enkel montering av radiator eller fläktar.

Skick:
Bättre begagnad, det finns tecken på användning och visst kosmetiskt slitage men inte där det spelar roll anser jag. Några saker värt att känna till.

  • Ett antal hårfina repor på topplåt, har försökt avbilda dessa.

  • Visst kosmetiskt slitage på galler i botten av chassit under psu-shroud pga trång montering av vattenkylning mm

  • Har tagit upp ett hål i psu-shroud för en passthrough för vattenkylningen, denna sitter kvar och är förhållandevis diskret men bra att känna till för den nogräknade.

  • Plåten som avskärmar psu-kammaren från övre kammaren saknas men om den behövs är jag rätt säker på att det går att beställa.

  • Har inte kvar några hårddiskvaggor utöver det som syns på bild, inte säker på om det ingick, oavsett - gott om plats att montera diskar ändå.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

300:- + hämtning

Permalänk
Medlem

350 kr + hätmning

Permalänk
Medlem

400:- + hämtning

Permalänk
Medlem

Kan tycka det är lite trist att det läggs bud utan avsikt att göra affär/sluta höra av sig.

Med andra ord: Chassi finns kvar till utropspris för den som är intresserad.

Permalänk
Medlem

Då var denna såld. Tack för visat intresse.