Japp jag gjorde en ändring till "Prioriterad leverans till närmaste ombud" (istället för bara "Leverans till närmaste ombud"). Gjorde detta dock direkt (alltså inom typ 30 sekunder, hade precis bekräftat betalningen) och fick bekräftelse på mailen på denna ändring 00:00, se nedan. Så borde ändå varit före många här som beställde minuterna efter mig vilket talar för att de inte direkt har något kösystem.
"Tack för att du uppdaterar leveransmetoden för din beställning XXXXXXX till:
Prioriterad leverans till närmaste ombud
När din beställning sänds, skickar vi dig ett e-postmeddelande för att bekräfta datum, innehåll och metod för din försändelse. Om du har begärt ytterligare ändringar på denna beställning får du ett separat e-postmeddelande för att bekräfta dessa ändringar.
Tack för att du besöker Amazon.com!"
DE eller vanlig?
Ok. Valde också prio-frakt. Orderbekräftelse ("Tack för din beställning. Vi meddelar dig när dina artiklar har skickats. Ditt beräknade leveransdatum anges nedan. Du kan se status för din beställning eller göra ändringar i den genom att besöka Dina beställningar på Amazon.se.") fick jag per mail 23:58. Jag körde DE som sagt så kan ju vara det som spökar. Är det någon som har kommit längre än "Förbereder för försändelse" för sin DE via Amazon? (och som beställde före 00:00, om det nu spelar roll?)