Permalänk
Medlem

För att besvara frågan på förstasidan. Nej, jag spelar inte just nu, men direkt efter jobbet så kommer jag däremot spela

*edit *
Dock ingen hets för min del, utan tar det lugnt, läser alla quests och gör mest sannolikt alla sidouppdrag jag kan lägga vantarna på osv. Brukar inte stressa mig igenom nytt innehåll direkt.

Spelet ska liksom ingen stans, så lika bra att njuta lite av alla nya coola vyer osv nu medan det är nytt och intressant! Resten hinner man med ändå
*/edit *

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeebentoft:

Hetslevlade du, eller tog du din tid? Ska dra ihop ett lan med mina gamla wowpolare till helgen och vi har sagt att alla ska vara 60 tills dess. Vissa är inte så vassa på wow längre och alla har jobb som står i vägen.

Tror du det är rimligt att hinna utan att trötta ut sig långt ut på nätterna?

Hetslevlade definitivt.
Jag har tagit mig tid och blev precis 53. Började vid 08:30 i morse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweisdapro:

Ett år sedan hypen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Billy Joe Bob:

Hetslevlade definitivt.
Jag har tagit mig tid och blev precis 53. Började vid 08:30 i morse.

ofan, kanske blir kämpigt för vissa att nå 60 till fredag då

Permalänk
Skrivet av Jeebentoft:

Hetslevlade du, eller tog du din tid? Ska dra ihop ett lan med mina gamla wowpolare till helgen och vi har sagt att alla ska vara 60 tills dess. Vissa är inte så vassa på wow längre och alla har jobb som står i vägen.

Tror du det är rimligt att hinna utan att trötta ut sig långt ut på nätterna?

Det tror jag inte är några problem alls. Jag stressade inte järnet och hade inga Goblin gliders, pots eller liknande. Jag gjorde det på en Paladin, är väl lite olika hur bra klasserna är på solo content.

Körde i princip bara main story quests (+ ev. om något side quest var så man gjorde det tillsammans med main story + 1,5 dungeon).

Jag har inte helt koll på /played mellan 50-60 men i runda slängar 9 timmar.

Permalänk
Skrivet av Billy Joe Bob:

Hetslevlade definitivt.
Jag har tagit mig tid och blev precis 53. Började vid 08:30 i morse.

Beror väl på vad man menar med hetslevlade. Körde i princip 9 timmar i streck och då gjorde jag någonting hela tiden. Ingen AFK osv. Men skulle inte säga att jag stressade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeebentoft:

ofan, kanske blir kämpigt för vissa att nå 60 till fredag då

Beror helt på hur mycket tid ni har att lägga innan fredag och hur man tacklar nytt innehåll i wow.

Bara här bland kommentarerna har vi ju någon som nått 60 på 9h. Medan någon annan bara nått 53 efter 5,5h. Går ju garanterat ta det både långsammare och snabbare än båda dessa om vi säger så.

Men en expansion är bara ny en gång, så jag personligen ser inte vitsen med att stressa. Läser igenom questen och följer storyn osv. Men inte alla bryr sig om sånt, drar ju givetvis drastiskt ner tiden som krävs.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av HenrikM:

Ett år sedan hypen!

Haha japp! Längtar tills jobbdagen är över!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Beror helt på hur mycket tid ni har att lägga innan fredag och hur man tacklar nytt innehåll i wow.

Bara här bland kommentarerna har vi ju någon som nått 60 på 9h. Medan någon annan bara nått 53 efter 5,5h. Går ju garanterat ta det både långsammare och snabbare än båda dessa om vi säger så.

Men en expansion är bara ny en gång, så jag personligen ser inte vitsen med att stressa. Läser igenom questen och följer storyn osv. Men inte alla bryr sig om sånt, drar ju givetvis drastiskt ner tiden som krävs.

Körde med sambon och blev 60 efter 8 timmar och 32minuter Ganska lugnt med några buggade quest. Första i guilden blev 60 efter 3 timmar och 58 minuter, vilket resulterade i 6a i världen 👌

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Substantiv:

Beror väl på vad man menar med hetslevlade. Körde i princip 9 timmar i streck och då gjorde jag någonting hela tiden. Ingen AFK osv. Men skulle inte säga att jag stressade.

Hetslevla för mig är nog tex att: Skippa att läsa quests. Ha 3D pil/GPS man bara följer mellan destinationer aktiv. Skippa sidouppdrag. Skippa mellansekvenser. Osv. Du fattar poängen. Sen nivåer på det beroende på hur många av dessa man kan bocka för då.

Hetslevla är kanske lite negativt laddat dock. Folk får lira som de vill för min del, stör inte mig. Men när jag läste ordet är detta helt klart saker jag kom att tänka på

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Skrivet av Zemlan:

Hetslevla för mig är nog tex att: Skippa att läsa quests. Ha 3D pil/GPS man bara följer mellan destinationer aktiv. Skippa sidouppdrag. Skippa mellansekvenser. Osv. Du fattar poängen. Sen nivåer på det beroende på hur många av dessa man kan bocka för då.

Hetslevla är kanske lite negativt laddat dock. Folk får lira som de vill för min del, stör inte mig. Men när jag läste ordet är detta helt klart saker jag kom att tänka på

Jag hänger med på vad du menar

Jag tycker man ska ta sin tid och inte stressa upp bara för att få det överstökat. Som flera säger så vill man ju njuta av spelet, inte spela det bara för att nå någon typ av end-game.

Men för att få någon tidsaspekt så nådde jag level 60 på ca 9 timmar genom att systematiskt göra story-quest + eventuella sidoquests om det passade in i samma rutt story-quest. Jag läste inga quests utan följde utpekat område på kartan dock skippade jag inga cut-scenes.

Jag tog heller inga pauser, utan satt verkligen framför skärmen och spelade aktivt dessa timmar.

Så jag skulle säga att spelar man aktivt 3 timmar om dagen (tis-tor) där man fokuserar på att levla så hinner man att bli level 60 tills på fredag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pamudas:

Körde med sambon och blev 60 efter 8 timmar och 32minuter Ganska lugnt med några buggade quest. Första i guilden blev 60 efter 3 timmar och 58 minuter, vilket resulterade i 6a i världen 👌

Skrivet av Zemlan:

Hetslevla för mig är nog tex att: Skippa att läsa quests. Ha 3D pil/GPS man bara följer mellan destinationer aktiv. Skippa sidouppdrag. Skippa mellansekvenser. Osv. Du fattar poängen. Sen nivåer på det beroende på hur många av dessa man kan bocka för då.

Hetslevla är kanske lite negativt laddat dock. Folk får lira som de vill för min del, stör inte mig. Men när jag läste ordet är detta helt klart saker jag kom att tänka på

Skrivet av Substantiv:

Jag hänger med på vad du menar

Jag tycker man ska ta sin tid och inte stressa upp bara för att få det överstökat. Som flera säger så vill man ju njuta av spelet, inte spela det bara för att nå någon typ av end-game.

Men för att få någon tidsaspekt så nådde jag level 60 på ca 9 timmar genom att systematiskt göra story-quest + eventuella sidoquests om det passade in i samma rutt story-quest. Jag läste inga quests utan följde utpekat område på kartan dock skippade jag inga cut-scenes.

Jag tog heller inga pauser, utan satt verkligen framför skärmen och spelade aktivt dessa timmar.

Så jag skulle säga att spelar man aktivt 3 timmar om dagen (tis-tor) där man fokuserar på att levla så hinner man att bli level 60 tills på fredag.

Bra info! Då har vi ett hum, jag lär absolut hinna! Får se om mina polare gör det samma, hehe

Brukar alltid njuta när jag levlar någon alt senare, första gubben för mig brukar ofta innebära att bli max på kort tid så man kan börja utforska end content

Permalänk
Avstängd

Det ser ut att gå i stadigt tempo till 55, ganska prick en timme per level om man råkar slöa till lite här och där utan warmode.

Men fy vad led jag är maldraxxus redan. Den här påtvingade storylinen genom alla covenants gillar jag verkligen inte.
Bara en massa berg och skit.
Skulle vilja vara bara i Bastion, och möjligen lite i Ardenweald. Orkar inte med högar av lik och sliskiga vampyrer upp i näsan.

För övrigt var det en helt otroligt smooth launch av expansionen.
Inga kraschar över huvud dätaget efter midnatt, och ytterst milda och få lagspikes.
Det här gjorde Blizzard bra.

Permalänk
Medlem

Sådär.

Då har jag levlat upp till 60, gjort allt jag kan hittills i Torghast/The maw, har kommit så långt jag kan komma i min covenant och väntar nu egentligen bara på att Blizzard ska låsa upp mer grejer på onsdag.

Mycket bra intryck hittills. Stadig launch. Bra zoner. Relativt roliga quester. Fantastiskt fin expansion rent grafiskt.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ricerunner:

Det ser ut att gå i stadigt tempo till 55, ganska prick en timme per level om man råkar slöa till lite här och där utan warmode.

Men fy vad led jag är maldraxxus redan. Den här påtvingade storylinen genom alla covenants gillar jag verkligen inte.
Bara en massa berg och skit.
Skulle vilja vara bara i Bastion, och möjligen lite i Ardenweald. Orkar inte med högar av lik och sliskiga vampyrer upp i näsan.

För övrigt var det en helt otroligt smooth launch av expansionen.
Inga kraschar över huvud dätaget efter midnatt, och ytterst milda och få lagspikes.
Det här gjorde Blizzard bra.

Inte ens kö eller så? Är det inte Blizzard som släppt spelet!?

Permalänk
Testpilot

"Spelar du nu?" Japp!

Skrivet av Jeebentoft:

Inte ens kö eller så? Är det inte Blizzard som släppt spelet!?

Suttit i kö nu i snart 30min för att komma in igen, blev kickad för att jag blev tvungen att gå på toa och göra en kopp te - kick-timern är nedkortad och folk börjar logga in som galna nu efter 15

10/10, would queue again.

Fotnot: Launch inatt var katastrofal, som vanligt... sista 2 timmarna innan expen gick Live så kunde man riskera att bli DC'ad när man loota för att servers var så överbelastade. Jag och 2 vänner blev dessutom kickade 3 minuter innan tolvslaget, kunde inte komma in igen vid halv 1 fortfarande, så vi gav upp.

Däremot dom som var kvar inne (ej kickade) vid tolvslaget verkar det ha flutit på perfekt för utan några större problem. Storyn är fantastiskt bra med och den linjära questingen är najs med.

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Räkna en timme per level och lite mer för de sista om man levlar på, men tittar på videos osv.
Är 59 nu

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Köerna lär inte vara nådiga ikväll

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jeebentoft:

Inte ens kö eller så? Är det inte Blizzard som släppt spelet!?

Var ingen kö när jag loggade in runt middagstid. Nu börjar ju kvällningen närma sig så nu är det säkert kö igen dock.

Har bara kört intron än så länge till och med att man utforskar den första "staden". Är lite ambivalent till ändringarna som gjorts, vissa av mina karaktärer blev tristare att spela (fury warrior, enh shaman till exempel). Andra som redan var bra blev ännu bättre, typ holy priest. Att få tillbaks sköldbubblan var kul, men behövdes inte; holy var ju redan extremt kompetent på typ alla sätt och vis.

Moonkin å andra sidan är bara allmänt dumt designat med en av de sämsta versioner av eclipse blizz någonsin hittat på, men så ska det ju vara, typ. Ugglorna får aldrig lov att kännas alltför bra, det är inte tillåtet. Man ska alternera mellan wrath och starfire, men utan hänsyn taget till situation - wrath är för enstaka mål, starfire är ju avsedd för areaskada. Detta bryr sig eclipsebuffen inte om. Man har inte heller någon rimlig indikation om vilken sida i cykeln man är inne i eller hur länge den varar. Bara helt jättedåligt gjort helt enkelt.

I allmänhet så är det katastrof på mina skillbars; total översvämning. Så mycket skit de lagt tillbaks i spelet igen, fy fan. Bad aldrig om att få tillbaks cyclone till exempel, bara jobbigt. Om jag ville ha spelet som det var förut skulle jag spela classic. Hade helst sett att de skurit bort ännu mer dödkött bland udda förmågor som har begränsad nytta. Är ju bara ungefär 4 knappar som används ofta i strid med de flesta klasser, sedan har man 15+ knappar till med mer eller mindre obskyra förmågor som konkurrerar om utrymmet. Finns inte ens plats för keybinds för alla förmågor för vissa klasser som har extra många. Helt stolligt.

Vi får se hur jag känner det med den här expansionen, är lite tveksam till om det kommer bli lika mycket jobbig grind som det varit i de senaste. Var skitjobbigt att hålla alts uppdaterade i BfA speciellt med all idiotisk RNG ovanpå RNG och grinds ovanpå grinds. Det har sagts att de ska tona ned de aspekterna, men jag tror det när jag ser det. Nästan alla i det gamla gardet har slutat på Blizzard och det är Bobby Kotick som tagit över, i realiteten även om inte kanske på pappret. Han vill göra om WoW till ett giftfyllt mobil-F2P med prenumerationsavgift där man ska vara tvungen att investera timmar varje dag för att hänga med. "Player engagement" är det enda mått som verkar räknas nuförtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon132576:

Var ingen kö när jag loggade in runt middagstid. Nu börjar ju kvällningen närma sig så nu är det säkert kö igen dock.

Har bara kört intron än så länge till och med att man utforskar den första "staden". Är lite ambivalent till ändringarna som gjorts, vissa av mina karaktärer blev tristare att spela (fury warrior, enh shaman till exempel). Andra som redan var bra blev ännu bättre, typ holy priest. Att få tillbaks sköldbubblan var kul, men behövdes inte; holy var ju redan extremt kompetent på typ alla sätt och vis.

Moonkin å andra sidan är bara allmänt dumt designat med en av de sämsta versioner av eclipse blizz någonsin hittat på, men så ska det ju vara, typ. Ugglorna får aldrig lov att kännas alltför bra, det är inte tillåtet. Man ska alternera mellan wrath och starfire, men utan hänsyn taget till situation - wrath är för enstaka mål, starfire är ju avsedd för areaskada. Detta bryr sig eclipsebuffen inte om. Man har inte heller någon rimlig indikation om vilken sida i cykeln man är inne i eller hur länge den varar. Bara helt jättedåligt gjort helt enkelt.

I allmänhet så är det katastrof på mina skillbars; total översvämning. Så mycket skit de lagt tillbaks i spelet igen, fy fan. Bad aldrig om att få tillbaks cyclone till exempel, bara jobbigt. Om jag ville ha spelet som det var förut skulle jag spela classic. Hade helst sett att de skurit bort ännu mer dödkött bland udda förmågor som har begränsad nytta. Är ju bara ungefär 4 knappar som används ofta i strid med de flesta klasser, sedan har man 15+ knappar till med mer eller mindre obskyra förmågor som konkurrerar om utrymmet. Finns inte ens plats för keybinds för alla förmågor för vissa klasser som har extra många. Helt stolligt.

Vi får se hur jag känner det med den här expansionen, är lite tveksam till om det kommer bli lika mycket jobbig grind som det varit i de senaste. Var skitjobbigt att hålla alts uppdaterade i BfA speciellt med all idiotisk RNG ovanpå RNG och grinds ovanpå grinds. Det har sagts att de ska tona ned de aspekterna, men jag tror det när jag ser det. Nästan alla i det gamla gardet har slutat på Blizzard och det är Bobby Kotick som tagit över, i realiteten även om inte kanske på pappret. Han vill göra om WoW till ett giftfyllt mobil-F2P med prenumerationsavgift där man ska vara tvungen att investera timmar varje dag för att hänga med. "Player engagement" är det enda mått som verkar räknas nuförtiden.

Det är ju ingen som tvingar dig att använda allt nytt som du ändå kunde vara utan enligt dig? Strunta i att lägga ut det och spela som vanligt.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jeebentoft:

Inte ens kö eller så? Är det inte Blizzard som släppt spelet!?

Har inte upplevt en enda kö än så länge på Twisting Nether, som ofta listas som High eller Full.

Vid midnatt var jag redan inloggad, sedan har jag loggat in typ 9 imorse, igen vid 2, och nu vid 5.

Permalänk
Medlem

Spelat sedan inatt Men Kazzak är lite oberäknelig nu när det är rush hour.

lvl 60 nådd iaf och det blir Kyrian Holy/Ret Paladunk. Imorgon blir det munken. Bra zoner. Bra intryck so far.

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Synd bara att om man går tillbaka å spelar wotlk på olaga vis så känns allting så ursinnes halvfärdigt, spells, spelflyt. Påminner mycket om classic där flytet är obefintligt 😃

Nä, det håller jag inte med om tbh.

Finns ju fan inga knappar att trycka på sen WOD typ. Och fyfan vad jag ogillar hur det har blivit mer facebook-minigame o skit.

Nä, klarar mig utan det dära. Skönt o inte pröjsa 130 i månaden heller.

Skrivet av Selmalagerlöf:

samma här men classic istället, MoP var det sista roliga expansionet jag lira.. och det var enbart för att man kunde leka bonde på sin farm :)... Cataclysm så började det roliga gå utför med LFG och flying överallt.

Cataclysm och MOP var klasserna fortfarande rätt så roliga, fastän det började gå utför en hel del då enligt mig.

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem

Blir ont om tid för Shadowlands då man håller på fixar inför Naxxramas i WoW Classic men har tagit mig till level 55 i Shadowlands åtminstone.

Visa signatur

CPU Intel Core i9-10900K 4,9GHz - CPU kylare NZXT Kraken Z73 - Chassi Fractal Design Meshify 2 XL - Ram Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - GPU MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X - Moderkort ASUS ROG Z490 Maximus XII HERO (WI-FI) - M.2 Samsung 970 EVO series SSD 500GB - SSD 3x Samsung SSD 860 EVO 2TB - PSU Be Quiet! Dark Power Pro 11 850W

Permalänk
Avstängd

Nämen se där, nu kom kön.

Tyckte det var märkligt med helt köfria speltider hela dagen, men 9 på kvällen, då minsann.

Permalänk

Bara spelat ett tag, jag mår fysiskt illa av nya quest markörerna, jag trodde att det var ett skämt när jag såg de tidigare, men de är på riktigt
Designen på Crucible of the Damned verkar vara tecknad av en femåring, Diablo 2 känns mer verklig än detta, det kanske blir bättre senare.

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Punnisher:

Bara spelat ett tag, jag mår fysiskt illa av nya quest markörerna, jag trodde att det var ett skämt när jag såg de tidigare, men de är på riktigt
Designen på Crucible of the Damned verkar vara tecknad av en femåring, Diablo 2 känns mer verklig än detta, det kanske blir bättre senare.

https://i.imgur.com/zRYC0ie.jpg

Lite väl dramatisk nu va? Quest marker med sköld betyder main story quest. Bra sätt att skilja dem åt, man ser ett snabbt ögonkast vad som är vad.

Permalänk
Skrivet av mlampa:

Lite väl dramatisk nu va? Quest marker med sköld betyder main story quest. Bra sätt att skilja dem åt, man ser ett snabbt ögonkast vad som är vad.

Ett enkelt utropstecken eller frågetecken har varit okej hittills.
Nu känns det mer tecknat ut än nödvändigt, mer Fortnite, speciellt när resten av världen är i samma design.
Ska inte det här föreställa mer mörker och ödeläggelse jämfört med tidigare, en "sköld"(neon blaffa)... okej.

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Punnisher:

Ett enkelt utropstecken eller frågetecken har varit okej hittills.
Nu känns det mer tecknat ut än nödvändigt, mer Fortnite, speciellt när resten av världen är i samma design.
Ska inte det här föreställa mer mörker och ödeläggelse jämfört med tidigare, en "sköld"(neon blaffa)... okej.

Den har som uppgift att skilja main story quests (som du måste göra i denna expansion) från andra, vanliga, quests. Gör sitt jobb alldeles utmärkt.

Permalänk
Medlem

Väntar och ser vad folk säger om 2-3 månader. BfA var ju lovande på pappret, men visade sig suga hårdare än någon tidigare expansion, möjligen undantaget WoD med sitt garrison-jox.

Säger alla stora YouTubers att det är bra, så kanske jag hopppar på tåget. Annars är det nog färdigspelat med WoW för min del, och dags att finna sig något annat.

Visa signatur

Rigg: Corsair Carbide Air 540 | Gigabyte X570 Elite | R7 3700X | Corsair Hydro H70 V1 | 16 GB G.Skill RGB CL16@3200 MHz | Powercolor RX7900 XTX Red Devil | Samsung EVO 960/500 GB | Samsung QVO 870 8TB | Corsair AX860 | Ljud: Monitor Audio GS20 Frontar | Monitor Audio GSLCR Center | KEF Q7 Surround | Epik Legend Subwoofer | Denon 2310 Reciever