Permalänk

Snapchat, facebook

Tja jag har en konstig fråga som jag hoppas någon kan hjälps mig med. Är så att min snapchat och facebook visar konstiga platser i location history. Är jag hackad? Det som är värt att notera att jag aldrig har upplevt att jag har loggat ut på min enhet vid den tidpunkt som det står att jag har befunnit mig på den platsen som jag igentligen har varit på. Som tex så 2020-04-09 så står det att jag har varit i skåne och dagen efter så står det att jag har befunnit mig i Österrike. Har provat och ansluta min snapchat själv till en annan enhet och då loggas jag ut från min premiera enhet och jag får ett mail att någon har loggat in på ny enhet. En till grej som är värt att notera är att jag inte har fått ett sånt mail att någon annan har loggat in på mitt konto från ny enhet och alla enheter som har används på mitt konto är dom som jag har använt så fattar inte hur det kan visa så fel? Har kontaktat snapchat support och har inte fått något svar så provar här och hoppas på seriösa svar av någon kunnig inom detta. Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Använder du någon VPN tjänst på din mobil?

Permalänk
Skrivet av AleMal:

Använder du någon VPN tjänst på din mobil?

Nej använer ingen vpn tjänst, har fabriksåterställt telefonen nu och visar fortfatande lite konstigt. Men ändå visar min gubbe på kartan rätt ställe