PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Skrivet av YouZZir:

Jag bokade SE den 18/9 och för en lite stund sedan som kom mailet!
Min konsoll är skickad från Mediamarkt och Klarna har öppnat upp min faktura igen!
Bästa klappen kommer att ligga under vår gran i år. 👍👍👍👍

Stod den som avbruten innan, hos klarna, eller hur såg det ut där?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holmq:

Fick precis info från amazon.se det ska komma in den 20e i lager för dem som bokat

Låter konstigt då ingen annan får eller har fått den informationen...? Har du någon print / länk?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DonviiCorleone:

Det är det inte. Det kommer en story idag

Källa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dijonsenap:

Stod den som avbruten innan, hos klarna, eller hur såg det ut där?

Ja precis.

Permalänk
Avstängd

angående Amazon så såg jag att någon hade skrivit här att den 20 december så kommer den i lager men har pratat med många och de har sagt det de alltid säger att de inte vet

Permalänk
Medlem
Skrivet av villhaps5:

angående Amazon så såg jag att någon hade skrivit här att den 20 december så kommer den i lager men har pratat med många och de har sagt det de alltid säger att de inte vet

Mest troligt ett troll bara

Permalänk
Skrivet av villhaps5:

ok

Permalänk
Skrivet av YouZZir:

Ja precis.

Tack för svar då är allt grönt där för mig. Hoppas min aktiveras snart med då!

Permalänk
Skrivet av padinni:

Det kommer imorgon. Storyn alltså. Lita på mig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av DonviiCorleone:

Det kommer imorgon. Storyn alltså. Lita på mig...

För några timmar sedan skrev du att storyn kommer ikväll. Nu imorgon...

Jag kontrar med ännu säkrare källor. Storyn kommer innan julafton boys! Lita på mig!!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Wescan:

Jag kontrar med ännu säkrare källor. Storyn kommer innan julafton boys! Lita på mig!!!

vart har du fått det ifrån

Permalänk
Avstängd

ärligt killen som skrev att amazon får in 20 december jag hoppas att du inte har hittat på har väntat nästan i en månad

Permalänk
Medlem

Vet ni när nästa leverans på SE kommer till Inet?
Jag fick en DE och sista hämtnings dagen var igår, ångrar mig som f*n att jag inte hämta ut den. Borde ha varit enkelt att byta mot en SE. :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-george:

Jag fick en DE och sista hämtnings dagen var igår, ångrar mig som f*n att jag inte hämta ut den. Borde ha varit enkelt att byta mot en SE. :/

what vadå inte hämta ut den? är du galen?
jag hade köpt den dirr

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-george:

Är väl gränsfall till att bli bannad om man ramlar in i den här tråden och berättar att man fått en som man INTE hämtat

Nåja vilken butik skulle du hämtat den i? Enligt tidigare upplägg är den nästa person i kö på just den butiken som får den (vilket tyvärr inte är jag eftersom jag väntar på en SE)

Permalänk
Inaktiv

Haha, hämtade inte ut den. Wtf händer...

Permalänk
Skrivet av Wescan:

Det var den infon jag hade fått. Saker händer och de kanske inte var redo att skicka ut den. Storyn kommer imorgon. Sedan kan man välja att tro på det eller inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-george:

Vafaan säger du?! Inte hämtat ut den?!?! Haha, snacka om att torska!

Permalänk
Medlem

Angående eliganten ska man trycka f5 eller bara söka ps5 sen lägga kundvagnen?

Permalänk
Medlem

Det var ingen troll men tog ingen printscreen. Vi får helt enkelt vänta tills den 20e kanske hade hon i chatten fel men hon sa att i deras system skulle det komma in den 20e

Permalänk
Medlem
Skrivet av padinni:

what vadå inte hämta ut den? är du galen?
jag hade köpt den dirr

Skrivet av e3henri:

Är väl gränsfall till att bli bannad om man ramlar in i den här tråden och berättar att man fått en som man INTE hämtat

Nåja vilken butik skulle du hämtat den i? Enligt tidigare upplägg är den nästa person i kö på just den butiken som får den (vilket tyvärr inte är jag eftersom jag väntar på en SE)

Skrivet av anon204482:

Haha, hämtade inte ut den. Wtf händer...

Skrivet av Yaxer:

Vafaan säger du?! Inte hämtat ut den?!?! Haha, snacka om att torska!

Jag är ute efter en SE. Det är väl bättre att låta nästa på listan få den? Torska?
Ja, det borde vara enkelt att byta mot en SE men det var inget jag orkade krångla med. Jag skrev faktiskt här om någon ville byta men inlägget blev raderad av mod. (med all rätta)

Nåja, hoppas att jag kan plocka ut min SE innan julledigheten.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Holmq:

Det var ingen troll men tog ingen printscreen. Vi får helt enkelt vänta tills den 20e kanske hade hon i chatten fel men hon sa att i deras system skulle det komma in den 20e

svär på din mamma att du inte ljuger nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av villhaps5:

svär på din mamma att du inte ljuger nu

Ja, har ett mail från Amazon support ungefär när jag skrev inlägget. Sen om ni vill tro på mig eller inte är en annan sak

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holmq:

Ja, har ett mail från Amazon support ungefär när jag skrev inlägget. Sen om ni vill tro på mig eller inte är en annan sak

Är ju enkelt att då ta en skärmdump och posta här. Visst? 😉

Permalänk
Medlem

Någon som fått leveransmail från MM som fått någon mer uppdatering än "registrerat" i appen?

Permalänk
Skrivet av ErkaSwe:

Någon som fått leveransmail från MM som fått någon mer uppdatering än "registrerat" i appen?

Jag har bara leveransen som registrerad i PostNord appen

Permalänk
Medlem
Skrivet av HeroesHymn:

Samma här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ErkaSwe:

Skrivet av HeroesHymn:

Fick mail ganska sent igår på kvällen.
Paketet finns registrerat hos PostNord.

Permalänk
Medlem

För att få leverans innan jul från Elgiganten måste man beställa senast 19e december.
Med tanke på att det säkerligen kommer vara en hel del ordrar att hantera vid det här PS5-släppet borde ju det vara imorgon det är dags, så dom hinner få iväg allting innan jul. Förväntar mig information om det idag, annars känns det tveksamt innan jul..

Permalänk
Medlem
Skrivet av RayoB:

För att få leverans innan jul från Elgiganten måste man beställa senast 19e december.
Med tanke på att det säkerligen kommer vara en hel del ordrar att hantera vid det här PS5-släppet borde ju det vara imorgon det är dags, så dom hinner få iväg allting innan jul. Förväntar mig information om det idag, annars känns det tveksamt innan jul..

Bara avvakta mer info. Inte mycket mer och göra