3060/3070 i lager? (Diskussionstråd)

Permalänk
Medlem
Skrivet av JacobMardfelt:

6 st RTX 3060 Ti lager.
https://www.proshop.se/Grafikkort/GIGABYTE-GeForce-RTX-3060-T...

2 st RTX 3070 TI i lager.
https://www.proshop.se/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-3070-DUAL-...

Släpps till försäljning kl 14 om jag fattar det rätt.

Wow, hemligt släpp av 3070 ti?!

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel på Proshop på sistone, grönmarkerade kort men går ändå inte att beställa/boka?

Permalänk
Skrivet av weenan:

Vad är det för fel på Proshop på sistone, grönmarkerade kort men går ändå inte att beställa/boka?

Alla kort som finns i lager släpps klockan 14:00 står i den gula rutan på sidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbzor133:

Alla kort som finns i lager släpps klockan 14:00 står i den gula rutan på sidan.

Aaah tack, det hade jag missat.

Permalänk
Skrivet av weenan:

Aaah tack, det hade jag missat.

Tog en stund innan jag hittade också haha!

Permalänk
Medlem
Skrivet av eriksson850:

Wow, hemligt släpp av 3070 ti?!

:), min fråga är hur DU kan få 3 likes på ditt citat-inlägg medan jag inte får något like när jag tipsar i tipstråden på kort som halva världen letar efter

Visa signatur

Cpu: Ryzen 5800x3D, 32 GB, GPU: ASUS RTX 4070 Massa SSDs

Permalänk
Medlem

:), min fråga är hur DU kan få 3 likes på ditt citat-inlägg medan jag inte får något like när jag tipsar i tipstråden på kort som halva världen letar efter

Nu fick du en like på ditt inlägg från mig iaf.

Tyckte det bara var kul att du tipsade om en modell som inte finns, antar att fler skrattade till lite inombords.

Bra att du delade, fick ett 6800xt pga av att någon delade i februari och har själv delat när jag sett något i lager..

Permalänk

6 st RTX 3060 Ti lager.
https://www.proshop.se/Grafikkort/GIGABYTE-GeForce-RTX-3060-T...

2 st RTX 3070 TI i lager.
https://www.proshop.se/Grafikkort/ASUS-GeForce-RTX-3070-DUAL-...

Släpps till försäljning kl 14 om jag fattar det rätt.

jaha då var det bara ett 3070 TI

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Maker:

jaha då var det bara ett 3070 TI

Något av en enhörning!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

@MaybeHodge Du skrev "intresseanmäl för att kunna beställa" i tipstråden för ett kort på Proshop. Vad betyder det? Är det när man klickar i "meddela mig" som avgör när man får chansen att beställa ett kort?

Permalänk
Medlem

lol

Alla kort på Proshop såldes inom 4 sekunder. Jag hann uppdatera och trycka på köp så var allt slut.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Sjukaste jag varit med om. Första gången jag suttit och F5:at. Tryckte seriöst på sekunden när klockan slog 14:00 men fick error i varukorgen

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av AldrigJa:

lol

Alla kort på Proshop såldes inom 4 sekunder. Jag hann uppdatera och trycka på köp så var allt slut.

Samma här

Visa signatur

Corsair 4000x Svart | MSI B550 Carbon Wifi | Ryzen 5800X | Ballistix 32gb 3600 cl16 | BeQuiet SL 2 280mm AIO | Seasonic 850W | MSI 3070ti x trio | Lenovo 27" 1440p 165hz + AOC 27" 144hz | Corsair HS70 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av AldrigJa:

lol

Haha samma här, det blixtrade bara till

Hoppet lever på att Inet kan leverera mitt beställda kort som har förväntad leveransdatum för 3 dagar sedan.

Permalänk

nån som han få nåt?

Permalänk
Skrivet av mrnez:

Sjukaste jag varit med om. Första gången jag suttit och F5:at. Tryckte seriöst på sekunden när klockan slog 14:00 men fick error i varukorgen

samma här

Permalänk
Skrivet av SweDragon:

@MaybeHodge Du skrev "intresseanmäl för att kunna beställa" i tipstråden för ett kort på Proshop. Vad betyder det? Är det när man klickar i "meddela mig" som avgör när man får chansen att beställa ett kort?

Stämmer

Permalänk

samma här vart alla nvidia kort vart slut direkt även 3090 korten

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Maker:

samma här

Förmodar att knepet bara är att peppra på Köp-knappen och inte F5:a..

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Förlorade striden mot bottarna på Proshop

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X | Asus B550-F | Sapphire 6700 XT | Lian-Li PC-O11 Dynamic | Lian-Li Galahad AIO | Intel 520 240GB, Intel 530 240GB SSD, Kingston A2000 M.2 1TB | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB 3200MHz| Corsair RM 750X |Windows 10|

Permalänk
Medlem

Undrar om det ens var så att det kom in i lager, står ju fortfarande att det är 15st i kö på de korten, kan ju ha varit något fel också..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erathial:

Förlorade striden mot bottarna på Proshop

Har hört talas om bottar innan, men hur fungerar det? Är det folk som gör något slags script som lägger korten i varukorgarna och betalar?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av MaybeHodge:

Du måste anmäla dig i förväg och gå via länken på email för att kunna köpa korten, du får dock länken 30 min innan och kan sätta bot/ spamma F5.

"Om jag förstått det rätt" Jag fick iaf upp köp knapp och kunde lägga kort i varukorgen via länken. Dock inte de kort jag ville ha då det vart slut direkt...

jag anmälde mig typ 13 men har inte fått nå mail av dom än. men klicka på köp knappen som dök upp 14:00 sen blev det bara error.
alla slut 1-2 sek över 14:00 👿

Permalänk
Skrivet av The Maker:

jag anmälde mig typ 13 men har inte fått nå mail av dom än. men klicka på köp knappen som dök upp 14:00 sen blev det bara error.

kolla skräppost

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Maker:

Jag tror inte man "måste" anmäla sig, det är bara att du får en påminnelse ca 30 min innan släpp om du gör det. Går nog att köpa kortet utan att ha anmält sig.

Permalänk
Medlem

3st i lager:

Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Skrivet av mrnez:

Förmodar att knepet bara är att peppra på Köp-knappen och inte F5:a..

om det fanns nån ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Maker:

om det fans nån ja

Finns på 3070 strix OC. Men minns inte om det fanns på dom andra. Å andra sidan står det fortfarande att det kortet finns inne men man får inte in det i varukorgen

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av MaybeHodge:

kolla skräppost

inget

Permalänk